Interim 2X Medior Inkoopadviseur 1 week geleden

Specificaties

Locatie Leiden (NL)
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur Onbekend
Publicatiedatum 09-07-2019
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Functie:

Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:

 

Interim Medior Inkoopadviseur

(Leiden)


Functie omschrijving

Functieomschrijving:

De inkoopadviseurs van de Team inkoop begeleiden en adviseren de aanbestedingen van haar partners. Het betreft een grote variatie van aanbestedingen. De nadruk voor onderhavige uitvraag ligt grotendeels op aanbestedingen in het facilitaire werkveld. Naast aanbestedingen binnen het facilitaire werkveld zal de kandidaat ook worden ingezet bij aanbestedingen met betrekking tot andere diensten, leveringen en werken.

 

Wat ga je doen

Je adviseert bij het proces van inkoop en aanbesteding over de te volgen inkoopstrategie, het beleid, de procedures en methoden waarbij rechtmatigheid en doelmatigheid belangrijke randvoorwaarden zijn.

Belangrijk daarbij is dat je eventuele mogelijkheden van gezamenlijke inkoop signaleert en coördineert.

Je adviseert over multidisciplinaire vraagstukken, waaronder ook MVI.

Daarnaast ben je ambassadeur van de inkoopafdeling. Dit houdt in dat je met enthousiasme inkoop op de kaart zet bij de diverse klanten, onder andere door voorlichting te geven over het inkoopbeleid, inkooptools, aanbestedingen en raamovereenkomsten.

Je moet ook zicht hebben en kunnen handelen naar de omgevingsinvloeden bij de projecten waarbij de gemeenten en Servicepunt71 betrokken zijn.

Daadkrachtig adviseren is een vereiste evenals gevoel voor het krachtenveld en de samenwerking met meerdere opdrachtgevers bij gezamenlijke aanbestedingen.

 


Functie eisen:

De kandidaat moet minimaal 3 jaar relevante werkervaring hebben op inkoopgebied

De kandidaat moet ervaring met het zelfstandig begeleiden van complexe meervoudig onderhandse aanbestedingen en/of Europese aanbestedingen

De kandidaat dient per 1 augustus 2019 beschikbaar te zijn.

De kandidaat heeft bij voorkeur een Inkoopopleiding afgerond

Aantoonbare ervaring met het zelfstandig en projectmatig uitvoeren van aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken.

Toelichting (onderdeel van de motivatiebrief) welke rol en werkzaamheden de kandidaat heeft vervuld bij enkele (Europese) aanbestedingen

Uitvoeren van (complexe) aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken.

Competenties:

Klantgerichtheid

Communicatief vaardig

Proactief


Aanbod

Aanbod:

De interim-positie start 1 augustus 2019, met een inzet van 32 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 23-07-2019/24-07-2019.


Functie-eisen:

Bijzonderheden: