INTERIM RESOURCE MANAGER 3 weken geleden

Specificaties

Locatie Heel Nederland
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur Onbekend
Publicatiedatum Onbekend
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL?

  • Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel;
  • Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden;
  • Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen;
  • Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ;
  • En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract

WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!

ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS

Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG.

ONZE WERKWIJZE

Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.

NIEUWSGIERIG GEWORDEN ?

Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.

Functie-eisen:

Bijzonderheden: