Senior adviseur gronduitgifte en ontwikkeling (36 uur) 1 week geleden

Specificaties

Locatie Amersfoort
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur 36 uur
Publicatiedatum Onbekend
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Tags:

  • Project Management

Opdrachtbeschrijving:

Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder.

Taken 

  • U bent verantwoordelijk voor het uitgeven van kavels aan commerciële partijen.
  • U informeert de klanten over beschikbare kavels, voert concrete onderhandelingen en maakt afspraken over de zakelijke, financiële, juridische en procesmatige aspecten van grondtransacties.
  • U zorgt voor afstemming met de projectmanager, planeconoom, jurist en beleidsadviseurs.
  • U stelt college- en raadsvoorstellen, bijbehorende overeenkomsten en correspondentie op.
  • U adviseert over transformatie- en herontwikkelingsprojecten, uitgiftestrategieën, financiële onderbouwingen en complexe grondverkopen.
  • U rapporteert aan / adviseert het management en bestuur.
  • U informeert de wethouder over lopende projecten.
  • U bewaakt afspraken met collega’s vanuit gemeentelijke beleidsafdelingen en externe partijen.

Eisen 

  • U hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van bedrijfseconomie, ASRE, vastgoed, bedrijfsmakelaardij.
  • U hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar ervaring opgedaan als senior adviseur grondzaken binnen een gemeentelijke context.
  • U hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan met bedrijfsmatige gronduitgifte binnen een gemeentelijke context.
  • U hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan binnen (complexe) herontwikkelingstrajecten en/of transformatieprojecten.
  • U bent in week 26 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Wensen 

  • U hebt minimaal 5 jaar ervaring opgedaan bij een gemeentelijk grondbedrijf.
  • U hebt recente ervaring opgedaan met het uitgeven van commercieel vastgoed.

Functie-eisen:

De functie is per 1 juli beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind september 2020, met een optie tot verlenging (6 maanden). U kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Bijzonderheden:

Onze opdrachtgever, een gemeente in de provincie Utrecht, is op zoek naar een senior adviseur voor het team Vastgoedontwikkeling en Beheer van de afdeling Programma’s en Projecten. U adviseert voornamelijk over gronduitgiftes op de verschillende bedrijventerreinen binnen de gemeente.