Interim Inkoopadviseur ICT inhuur 6 dagen geleden

Specificaties

Locatie Den Haag (NL)
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur Onbekend
Publicatiedatum 13-05-2019
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Ministerie van Justitie en Veiligheid

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Functie:

Voor één van onze opdrachtgevers, het Ministerie van Justitie en Veiligheid, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:

 

Interim Inkoopadviseur ICT inhuur

(Den Haag)


Organisatie

Organisatie:

De opdrachtgever voor deze opdracht is het Dienstencentrum MJenV. Het Dienstencentrum is onderdeel van het Bestuursdepartement MJenV en ondersteunt het ministerie van en Justitie en Veiligheid onder meer op de gebieden veiligheid, drugsbeleid, (jeugd)criminaliteit, wetgeving en handhaving.

Het gaat hierbij om het maken van beleid op zowel nationaal als internationaal gebied. Het Bestuursdepartement telt meer dan 2.000 medewerkers en is gevestigd op verschillende locaties in Den Haag.

Het Dienstencentrum is het organisatieonderdeel dat zich richt op strategisch advies op het terrein van de bedrijfsvoering, is de centrale afnemer van generieke dienstverlening van verschillende SSO’s, vervult een liasonfunctie bij maatwerkopdrachten en verzorgt de uitvoering van inkooptaken en informatiemanagement.


Functie omschrijving

Het Ministerie van Justitie en Veiligheid is opzoek naar een Medewerker advisering (inkoop).

Uit te voeren werkzaamheden:

  • Uitvoeren van inkooptrajecten via het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor ICT inhuur en Organisatieadvies, Beleidsadvies en Projectmanagement en alle bijbehorende werkzaamheden zoals bv.. het kwalificeren van leveranciers;
  • Adviseren op het gebied van inkoopvraagstukken en het completeren (ook kwalitatief) van inkoopaanvragen van de opdrachtgevers;
  • Sparringpartner voor andere inkopers;
  • Alle voorkomende werkzaamheden t.b.v.. het financiële systeem, in dit geval Oracle EBS (Leonardo) en het inkoopplatform, in dit geval CTM (CTM Solutions).

Binnen deze functie is klantgerichtheid van groot belang, evenals een goede samenwerking met de collega’s binnen het team van het IUC. Goede communicatieve vaardigheden staan dus bovenaan hun wensenlijst.


Functie eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding (of hoger), aangevuld met (een) opleiding(en) op het gebied van inkoop, zoals NEVI 1 en/of (lerende voor) NEVI 2 of gelijkwaardig.
  • Tenminste twee jaar ervaring in een tactische inkoopfunctie.
  • Ervaring met digitale financiële- en inkoopsystemen.
  • Beschikbaar vanaf 10 juni 2019 voor de duur van de opdracht
  • Persoonlijke motivatie inclusief beschrijving eerder uitgevoerde gelijkwaardige opdrachten
  • Je weet de kernvraag in complexe materie boven tafel te krijgen.
  • Je bent deskundig en in staat kennis en (werk)ervaring snel in te zetten.
  • Je laat zien dat jij de diverse belangen in een complex veld kan overzien en ondanks de tegenstellingen in die belangen kan acteren.

Competenties:

  • Communicatief vaardig (ideeën en oplossingen kunnen overbrengen)
  • Gevoel voor verhoudingen waarbij hij/ zij de afdeling kan vertegenwoordigen bij klantdirecties of in projecten
  • Bereidheid om kennis te willen en kunnen delen met IUC collega’s (teamplayer)
  • Stressbestendig (meerdere prioriteiten tegelijk aankunnen)
  • Flexibel (kunnen omgaan met wijzigingen in prioriteiten)
  • Initiatiefrijk (zelf zaken signaleren of oppakken)
  • Creatief (niet buiten formele kaders werken, maar wel grenzen zoeken)

Aanbod

Aanbod:

De interim-positie start z.s.10 juni 2019, met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 22 en 23 mei 2019.


Functie-eisen:

Bijzonderheden: