Interim Medior Inkoopdviseur 1 week geleden

Specificaties

Locatie Utrecht (NL)
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur Onbekend
Publicatiedatum 07-02-2019
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:


Interim Medior Inkoper 

(Utrecht)

Organisatie

De opdrachtgever zoekt per 04 maart 2019 een ervaren en zelfstandige interim medior inkoper (schaal 10) die voor 24-32 uur per week inkoopondersteuning kan bieden aan het team Bedrijfsvoering binnen de organisatie. 


Functie omschrijving

Werkzaamheden: 

Adviseren op het gebied van: 

  • algemene inkoop- en contractvraagstukken 
  • contractmanagement (verlenging, uitbreiding) 
  • meervoudige aanvragen en begeleiden van het proces 
  • afwijkingen op de Algemene Inkoopvoorwaarden en accorderen van de afwijkingen 
  • aanvragen tot afwijkingen van het inkoopbeleid aan de directie 
  • enkelvoudige uitvragen 
  • het inkoopbeleid 
  • het gebruik van inkoopformats. 


De overige werkzaamheden bestaan uit: 

  • het beoordelen van contracten op rechtmatig- en doelmatigheid 
  • het behouden van de organisatie voor onredelijke bedingen en valkuilen 
  • het opstellen van managementrapportages 
  • diverse werkzaamheden op het gebied van contractbeheer. 


Functie eisen:

  • De kandidaat heeft een HBO/WO werk- en denkniveau 
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van inkoop bij een overheidsorganisatie 
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met meervoudige onderhandse aanbestedingen. 
  • De kandidaat is beschikbaar op de vrijdag 
  • De kandidaat beschikt over actuele kennis van de Europese wet- en regelgeving op het gebied van inkoop 
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift 


Functie wensen:

  • NEVI 1 Publiek of vergelijkbaar, NEVI 2 Publiek of vergelijkbaar is een pré


Persoonlijke eigenschappen 

  • Klantgericht 
  • Resultaatgericht 
  • Toegankelijk 
  • Initiatiefrijk 

Vaardigheden 

  • Samenwerken, je bent een echte teamspeler 
  • Adviesvaardigheden 
  • Overtuigingskracht 
  • Communicatievaardigheden (in woord en geschrift) 
  • Oordeelsvorming 

Aanbod

De interim-positie start 4 maart 2019, met een inzet van 24 tot 32 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 20 februari 2019.


Functie-eisen:

Bijzonderheden: