Inkoopadviseur leveringen en diensten (32-40 uur) 1 week geleden

Specificaties

Locatie Gelderland
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur 32-40 uur
Publicatiedatum Onbekend
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder.

Taken 

  • U draagt zorg voor het adviseren over en begeleiden van meervoudig onderhandse en (complexe) Europese aanbestedingstrajecten voor een grote diversiteit aan leveringen en diensten.
  • U fungeert als accounthouder voor de afdelingen Facilitaire Dienstverlening, Financiën en Communicatie en/of eventueel later nader te bepalen afdelingen.
  • U draagt de processen, procedures en beleidsdoelstellingen van de inkooporganisatie uit.
  • U levert een bijdrage aan de verdere professionalisering van inkoop.

Eisen 

  • U beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding.
  • U hebt als (procesverantwoordelijk) inkoopadviseur in de periode 2012-2019 minimaal 3 jaar ervaring opgedaan met het zelfstandig begeleiden van aanbestedingen binnen een provincie, grote gemeente (meer dan 100.000 inwoners) of vergelijkbare publieke organisatie (meer dan 750 medewerkers).

Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin.

Wensen 

  • U bent in het bezit van de diploma’s NEVI 1 en NEVI 2 of een afgeronde gelijkwaardige inkoopgerelateerde opleiding.
  • U hebt als (procesverantwoordelijk) inkoopadviseur in de periode 2016-2019 ervaring opgedaan met het zelfstandig begeleiden van Europese aanbestedingen op het gebied van leveringen en diensten.
  • U hebt als (procesverantwoordelijk) inkoopadviseur in de periode 2016-2019 ervaring opgedaan met het zelfstandig begeleiden van meervoudig onderhandse aanbestedingen op het gebied van leveringen en diensten.
  • U hebt als inkoopadviseur in de periode 2016-2019 ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van aanbestedingen door middel van een e-sourcingapplicatie.
  • U hebt ervaring met accounthouderschap.

Functie-eisen:

De functie is per 12 februari beschikbaar voor 32-40 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind januari 2020, met een optie tot verlenging (4 x 6 maanden). U kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Bijzonderheden:

Onze opdrachtgever, een provincie, is op zoek naar een inkoopadviseur leveringen en diensten voor het team Inkoop van de afdeling Financiën. Het team ontwikkelt het inkoop- en aanbestedingsbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie en adviseert en begeleidt de budgethouders ten aanzien van de inkoop van leveringen en diensten. Daarnaast coördineren de medewerkers van het team het contractbeheer, leveranciersmanagement en het digitale inkoopsysteem. Het team Inkoop bestaat uit een teammanager, strategisch inkoopadviseur, inkoopadviseur DAS, aanbestedingsjurist, procesadviseur inkoop, coördinator social return, (tactisch) inkoopadviseurs en operationeel inkopers. In de afgelopen jaren heeft de provincie grote stappen gezet in de professionalisering van de inkoop. Maatschappelijk verantwoord inkopen speelt daarbij een belangrijke rol. Afhankelijk van de gewenste ontwikkeling, beschikbare capaciteit en de benodigde expertise, dragen de inkoopmedewerkers hun steentje bij in de vorm van het invullen van de projectleidersrol, deelname in werkgroepen of het aanleveren van expertise.