Ambtelijk secretaris bezwaarschriftencommissie 1 week geleden

Specificaties

Locatie Noord-Limburg
Startdatum 3 december 2018
Einddatum Onbekend
Duur 1 maand met optie tot verlening
Uur 16 uur
Publicatiedatum Onbekend
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

opdrachtgevers, een gemeente in Noord-Limburg, zijn wij op korte termijn op zoek naar een ambtelijk secretaris bezwaarschriftencommissie (16-24 uur). 
 

Functieomschrijving

  • je treedt primair op als ambtelijk secretaris van de commissie bezwaarschriften en klachtenbegeleider;
  • je ondersteunt de commissie bezwaarschriften als ambtelijk secretaris;
  • je vertegenwoordigt de gemeente in publiek- en privaatrechtelijke procedures;
  • je bewaakt (de kwaliteit van) de afdoening van klachten, bezwaar- en beroepsprocedures en rechtsgedingen voor zover behorend tot zijn taakgebied;
  • je concipieert (mede) bestuurlijke juridische of algemeen bestuurlijke adviezen en nota's;
  • je signaleert trends en ontwikkelingen in klachten en bezwaar;
  • je draagt bij aan de afhandeling van bezwaarschriften en klachten.

Eisen

  • je beschikt over een afgeronde WO opleiding Rechten;
  • je hebt kennis van wet- regelgeving en procedures op het gebied van bezwaarschriften en klachten en het kunnen toepassen ervan;
  • je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie als ambtelijk secretaris;
  • je hebt ervaring met het opstellen van adviesnota's;
  • je hebt werkervaring met mediation bij bezwaren en klachten in dit vakgebied.

Competenties

Je bent flexibel, integer en hebt een goed inlevingsvermogen. Verder ben je klantgericht en omgevingsbewust, kunt goed samenwerken en bent besluitvaardig.

Reageren

Heb je interesse in deze opdracht en herken jij je in bovenstaand profiel? Neem dan uiterlijk maandag 12 november contact met mij op via info@vijverbergdetachering.nl of 079 – 363 19 19. 
 

Functie-eisen:

  • je beschikt over een afgeronde WO opleiding Rechten;
  • je hebt kennis van wet- regelgeving en procedures op het gebied van bezwaarschriften en klachten en het kunnen toepassen ervan;
  • je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie als ambtelijk secretaris;
  • je hebt ervaring met het opstellen van adviesnota's;
  • je hebt werkervaring met mediation bij bezwaren en klachten in dit vakgebied.

Competenties

Je bent flexibel, integer en hebt een goed inlevingsvermogen. Verder ben je klantgericht en omgevingsbewust, kunt goed samenwerken en bent besluitvaardig.

Reageren

Heb je interesse in deze opdracht en herken jij je in bovenstaand profiel? Neem dan uiterlijk maandag 12 november contact met mij op via info@vijverbergdetachering.nl of 079 – 363 19 19. 
 

Bijzonderheden: