SECRETARIS BEZWAARSCHRIFTENCOMMISSIE 1 week geleden

Specificaties

Locatie Nieuwerkerk aan den IJssel
Startdatum 03-12-2018
Einddatum 06-04-2019
Duur 4 maanden met optie tot verlenging
Uur 16 uur
Publicatiedatum 08.11.2018
Sluitingsdatum 15-11-2018
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Als secretaris van de commissie bezwaarschriften houd jij je bezig met de inhoudelijke ondersteuning van de algemene kamer van de bezwaarschriftencommissie (o.a. handhavingszaken, omgevingsvergunningen, planschade en verkeersbesluiten). Je ondersteunt de voorzitter en de leden en bereidt zelfstandig zittingen voor. Je begeleidt de hele bezwaarprocedure, stelt het procesdossier samen en onderhoudt contact met de betrokken partijen. Je organiseert en maakt een verslag van de hoorzittingen en stelt adviezen op voor de commissie.

Hoorzittingen vinden plaats op woensdagavond (aanwezigheid vereist).

Voor het overige adviseer je de vakafdelingen over de afhandeling van WOB verzoeken.
Daarnaast ben je beschikbaar voor algemene juridische vragen en advisering.

Functie-eisen:

  • een afgeronde juridische opleiding (minimaal HBO niveau).
  • minimaal 1,5 jaar aantoonbare werkervaring te hebben als secretaris / juridisch adviseur bezwaarschriftencommissie genoemde rechtsgebieden (>3 jaar gewenst)
  • minimaal 1,5 jaar gemeentelijke (aantoonbare) werkervaring te hebben (>3 jaar gewenst)
  • kennis en ervaring op gebied van Algemene Wet Bestuursrecht.
  • kennis en ervaring met WOB (Wet Openbaarheid Bestuur)
  • minimaal 1,5 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan binnen een gemeente

Bijzonderheden: