Senior HR Officer 5 dagen geleden

Specificaties

Locatie Onbekend
Startdatum Onbekend
Einddatum Onbekend
Duur Onbekend
Uur Onbekend
Publicatiedatum Onbekend
Sluitingsdatum Onbekend
Tarief Onbekend

Opdrachtgever

Onbekend

Brokers (1)

Opdrachtbeschrijving:

Functie

Dit is nou met recht een opdracht waar je “lekker je tanden in kunt zetten”!

Jij gaat er namelijk voor zorgen dat alle administratieve, ondersteunende en uitvoerende HR-processen worden ontwikkelt, geïmplementeerd en waar mogelijk geautomatiseerd. Het resultaat dat jij neerzet is dan ook een efficiënte HR-backoffice met tevens goede afspraken over welke administratieve taken door de leidinggevenden moeten worden uitgevoerd en welke thuishoren in het HR-team.

Functie-eisen:

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van en ervaring met AFAS;
  • Kennis van en ervaring met alle administratieve en ondersteunende HR-processen;
  • Ervaring met het van scratch af aan inrichten van HR-processen;
  • Ervaring met het ontwerpen van diverse templates en standaardbrieven;
  • Service -en resultaatgericht;
  • Werkt zeer zelfstandig;
  • Krijgt mensen mee in de nieuwe manier van werken;
  • Bewaakt het evenwicht tussen efficiëntie en de menselijke maat;
  • Kan relativeren en doorzetten.

Bijzonderheden:

Vol met je voeten in de administratieve HR-klei en ondertussen strak op het proces en het meenemen van de organisatie in de nieuwe manier van werken? Ben jij iemand die als Interim HR Officer bekend bent met het strak zetten van de backoffice en voel jij je goed in een omgeving met mooie idealen? Dan zou deze opdracht een top combi kunnen zijn voor jou.