Astorium

 

Gegevens

Adres
Astorium Building
Bezuidenhoutseweg 50
Postcode 2594 AW
Stad Den Haag
Land Nederland
Telefoonnummer +31 (0)70 358 73 75
Email welkom@astorium.nl
  • Medior Financieel Administratief Medewerker

    1 week geleden

    Onderwijsinstelling - Holland (Zuid-Holland)

    Medior Financieel Administratief Medewerker , de functie Astorium zoekt per direct voor een onderwijsinstelling in Zuid-Holland een Financieel Administratief Medewerker. Het betreft een fulltime functie voor ongeveer 4 maanden met optie op verlenging. Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse financieel administratieve werkzaamheden op de afdeling. Daarnaast ben je een kei in grootboekadministratie. Vind jij het fijn om binnen een team te werken, ben jij doorgewinterd als het gaat om grootboekadministratie? Ben je per direct beschikbaar? Stuur dan vandaag nog je cv en motivatie. Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Medior Financieel Administratief medewerker ? Als Financieel Administratief Medewerker voer je de volgende taken uit: Alle voorkomende Financieel Administratieve werkzaamheden Je beheert de grootboekrekeningen Je stelt diverse periodieke rapporten en overzichten op Je signaleert eventuele verschillen en pakt deze pro actief op Wat neem jij mee? Minimaal een MBO 4 diploma in de financiële richting Ongeveer 4 -6 jaar werkervaring op een grotere financiële afdeling, bij voorkeur in het onderwijs Ruime en recente ervaring met grootboekadministratie Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en schrift Communicatief sterk, pragmatisch en flexibel Cijfermatig inzicht, analytisch sterk en accuraat Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een onderwijsinstelling in Zuid-Holland. Wat is het aanbod voor de Medior Financieel Administratief medewerker ? Onze opdrachtgever biedt een uitdagende tijdelijk functie in een dynamische omgeving. Je wordt gedetacheerd via Astorium. Wij bieden jou onder andere: een tijdelijk contract tot en met juli voor 32-36 uur per week een maximaal salaris van €2500 - €3000 o.b.v. 40 uur 8% vakantiegeld 24 vakantiedagen per jaar een reiskostenvergoeding Ook als ZZP-er nodigen we je uit om te reageren. Het maximale uurtarief voor deze opdracht is Eur. 40,-all-in excl. btw. Is dit jouw kans? Ben jij de Medior Financieel Administratief medewerker die wij zoeken? Solliciteer uiterlijk 19 april met CV in Word en motivatie via de button 'Solliciteer Direct'. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur
  • Financieel Medewerker Control

    2 weken geleden

    Financiële Instelling - ing Utrecht (Utrecht)

    Financieel Medewerker Control, de functie Astorium zoekt voor een opdrachtgever in de omgeving Utrecht een Financieel Medewerker Control voor 36 uur per week. Het gaat om een tijdelijke functie voor de duur van 4 maanden met een optie op verlenging. Wij zijn op zoek naar een Finance Professional die zijn sporen heeft verdiend binnen Risk Management en goed in staat is te ondersteunen bij het beheer van het prognosemodel van de organisatie en pro-actief is in het doen van verbetervoorstellen ten aanzien van het proces en de modellen. Is riskmanagement jouw middle name? Reageer dan direct! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Financieel Medewerker Control? maandelijks in kaart brengen van de solvabiliteit van de onderneming beheren van het prognosemodel bewaken van het proces en afstemming zoeken met stakeholders pro-actief voorstellen en aandragen van verbeteringen binnen het werkproces  opstellen van rapportages Wat neem jij mee? een afgeronde HBO opleiding in financieel of economische richting een aantal jaren werkervaring bij op het gebied van risk management kennis van Solvency II is een must initiatiefnemer en conceptueel denker zelfsturend Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een dynamische werkgever in de financiële dienstverlening. De afdeling waarvoor je komt te werken, kenmerkt zich een grote mate van gedrevenheid. Wat is het aanbod voor de Financieel Medewerker Control? Ben jij de ervaren Finance Professional die wij zoeken? Dan bieden wij jou: een uitdagende tijdelijke functie voor de duur van 4 maanden een salaris tussen € 4000,- en € 4500,- o.b.v. 36 uur reiskostenvergoeding vakantiegeld en 24 verlofdagen een uitdaging bij een toonaangevende werkgever Als ZZP-er nodigen we je ook uit te reageren. Hou rekening met een uurtarief van maximaal € 62,- all-in. Is dit jouw kans? Ben jij de Financieel Medewerker Control die wij zoeken? Solliciteer dan vóór 09 april 2019 (12.00 uur) met cv in Word en motivatie via de button 'Solliciteer Direct'. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur
  • HR Adviseur

    4 weken geleden

    Maritieme Sector - ing Rotterdam (Zuid-Holland)

    HR Adviseur, de functie Astorium zoekt per 1 April een HR adviseur voor een maritieme speler in de regio Rotterdam voor 36 uur per week. Dit is een tijdelijke functie tot 30 september 2019 met optie tot verlenging. Als HR adviseur ben je de schakel tussen verschillende management afdelingen, divisies en schakel je vaak met de HR Business Partner. Heb jij een stevige persoonlijkheid ? Ben je klantgericht en neem je graag initiatief ? Reageer dan snel !!! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Adviseur? Als HR adviseur voer je de volgende taken uit: Je bent de operationele schakelen tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie Je werkt nauw samen met de HR business partner Je adviseert en rapporteert aan het management en de medewerkers betreft het HR beleid Je werkt samen met je collega's van HR Wat neem jij mee? Je hebt genoeg relevante ervaring van complexe HR vraagstukken Je beschikt over actuele kennis van de wet- en regelgeving Je beschikt over administratieve HR werkzaamheden Je hebt kennis van SAP HR Je hebt affiniteit met de doelgroep Je hebt o.a. kennis van digitalisering, automatisering en begrijpt de link tussen .......................... Je kijkt me een frisse blik naar de arbeidsmarkt Je bent bereid te werken op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ( waarvan vrijdag een vereiste is) Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een maritieme speler in de omgeving van Rotterdam, de organisatie werkt veel met internationale ondernemingen samen. De organisatie is vooruitstrevend, vandaar dat duurzaamheid hoog in het vaandel staat. De afdeling bestaat uit circa 28 mensen die werken aan Recruitment, Ontwikkeling, Arbeidszaken en Salarisadministratie. Door onderbezetting op de afdeling, is de functie ontstaan. Wat is het aanbod voor de HR Adviseur? We bieden een tijdelijke opdracht waarbij je in loondienst komt bij Astorium. Astorium biedt: een tijdelijk contract voor 24 uur per week salaris tussen € €2400.- tot € 2800,- o.b.v. 24 uur en kennis en ervaring vakantiegeld reiskostenvergoeding Is dit jouw kans? Ben je per direct beschikbaar en heb je ervaring met servicekosten? Solliciteer dan vóór 27 maart 12.00 uur met cv in Word en motivatie via de button "Solliciteer direct". Reacties na de deadline komen op een reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • Medewerker Service- en Stookkosten (tijdelijk)

    4 weken geleden

    woningcorporatie - Rotterdam (Zuid-Holland)

    Medewerker Service- en Stookkosten (tijdelijk), de functie Astorium zoekt per direct een tijdelijke Medewerker Service- en Stookkosten voor een woningcorporatie in de regio Rotterdam voor 36 uur per week. Dit betreft een tijdelijke functie tot 1 juli 2019 met de mogelijkheid tot verlenging. Als Medewerker Service- en Stookkosten ben je o.a. verantwoordelijk voor het correct afhandelen van rapportages. Daarnaast ben je nauwkeurig en communicatief sterk. Je hebt veel klantcontact in deze functie en je vindt het leuk om servicegericht te werken. Ben jij accuraat en analytisch? Heb jij ruime ervaring met servicekostenafrekeningen? Lees dan snel verder! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Medewerker Service- en Stookkosten? Het team heeft iemand nodig om op hoog niveau complexe werkzaamheden op te pakken. In deze tijdelijke functie ben je verantwoordelijk voor: De planning en voortgang van het aantal af te rekenen complexen voor 1 juli Afrekenen van de complexe afrekeningen service- en stookkosten en BOG-panden De afboekingen en vastleggingen van de financiële boekingen in de administratie Verbanden leggen en onderhouden tussen verschillende afdelingen Afwikkeling van complexe klantcontacten Ondersteuning bij de tertiaal- en jaarrapportages Ontwikkeling en verbeteren van complexe Excel-sheets die worden gebruikt bij het afrekenen Adviseren van het management bij bezwaarschriften/knelpunten in afrekeningen Ondersteuning bieden aan het Sociaal Beheer indien nodig bij huur commissiezittingen Je bent vraagbaak voor collega's in het blok die de service- en stookkosten opstellen Wat neem jij mee? je hebt een afgeronde HBO opleiding je hebt ruime ervaring in het afrekenen van service- en stookkosten en afrekeningen BOG je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden je beweegt gemakkelijk tussen de verschillende teams / directies binnen de organisatie je hebt ruime kennis van Excel/ Wocas je hebt kennis van complexe financiële administraties Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een woningcorporatie in regio Rotterdam. Wegens ziekteverlof van een collega hebben zij tijdelijke ondersteuning nodig. De afdeling servicekosten rekent jaarlijks in honderden complexen de service- en stookkosten af voor de huurders. De afdeling bestaat uit 4 medewerkers. Momenteel is het op de afdeling erg druk en moeten er veel zaken afgerond worden. Zij hebben hiervoor de tijd tot de zomer. Wat is het aanbod voor de Medewerker Service- en Stookkosten? Onze opdrachtgever biedt een tijdelijke functie voor 36 uur per week tot juli 2019 met mogelijkheid tot verlenging. De startdatum is per direct. Het salaris is afhankelijk van de kennis en ervaring van de kandidaat. Ook freelancers zijn welkom om te reageren, wij zijn DBA proof! Houd rekening met een uurtarief van maximaal € 50,- (vermeld jouw uurtarief bij je sollicitatie). Is dit jouw kans? Is dit de vacature die je zoekt? Solliciteer dan vóór 26 maart 12.00 uur met cv in Word en motivatie via de button "Solliciteer direct". Een referentiecheck is onderdeel van de procedure, voeg daarom twee referenten toe aan jouw motivatie. Reacties na de deadline komen op een reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur