Astorium

 

Gegevens

Adres
Astorium Building
Bezuidenhoutseweg 50
Postcode 2594 AW
Stad Den Haag
Land Nederland
Telefoonnummer +31 (0)70 358 73 75
Email welkom@astorium.nl
  • Functioneel Beheerder

    1 week geleden

    Non-profit organisatie - Arnhem

    Functioneel Beheerder, de functie Astorium zoekt per per 1 december 2018 een Functioneel Beheerder voor 32 uur per week voor een non-profit organisatie in de omgeving van Arnhem. Het gaat om een tijdelijke functie voor een periode van 5 maanden, waarbij je via Astorium gedetacheerd wordt. Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren van diverse bedrijfsapplicaties (o.a. Office365, CRM, intranet en diverse web portals) op tactisch en operationeel niveau. Je bent hierin het eerste aanspreekpunt voor de business en vervult een brugfunctie naar de leverancier(s). Je kunt zeer goed communiceren binnen alle lagen van de organisatie, waarbij je de vertaling van business vragen naar technische oplossingen en omgekeerd uitstekend kunt maken. Heb jij ervaring met het beheer van Office365, Dynamics365 en kennis van CRM processen? En ben jij per 1 december inzetbaar? Dan is dit jouw opdracht! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Functioneel Beheerder? Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor: de beschikbaarheid en de continuïteit van aan jou toegewezen applicaties (o.a. Dynamics 365, Office 365 (SharePoint, Teams); het uitvoeren van projecten en/of inhoudelijk bijdragen aan projecten op het gebied van applicatieontwikkeling; het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening conform de eisen van de business; het afstemmen van business- en projectplannen met de betrokken partijen in de keten; het coördineren en doorvoeren van gewenste wijzigingen in overleg met de business; het adviseren en ondersteunen bij leveranciersselecties en beheren van de relaties met de business en de ICT-leveranciers; het adviseren van de business over ontwikkelingen aan de kant van ICT, de gevolgen voor de informatiesystemen en de mogelijk daaraan verbonden kosten; het verzorgen van kennisoverdracht en het leveren van managementrapportages. Wat neem jij mee? minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring en een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur richting Informatica, business informatiemanagement; ervaring met leveranciersmanagement (SLA, Contract management); kennis en ervaring met de beheerstandaarden ASL, BiSL en ITIL; ervaring met projectmatig werken; kennis en ervaring met applicatieontwikkelprocessen (Agile/Scrum is een pre); kennis en ervaring met CRM processen; ervaring met Office 365 en Dynamics 365; per 1 december beschikbaar Waar ga je aan de slag? De organisatie heeft vele contacten op internationaal niveau en is gevestigd in de omgeving van Arnhem. Je gaat werken op de afdeling ICT Services. Deze afdeling richt zich op ondersteuning en advies bij informatievraagstukken, het uitvoeren van ICT projecten, het beheren van bedrijfsspecifieke applicaties en het aanbieden en beheren van werkplekdiensten. De focus van ICT Services ligt op het ondersteunen van de organisatie op het gebied van applicatiebeheer/ontwikkeling, leveren van ICT diensten, project- en leveranciersmanagement. Wat is het aanbod voor de Functioneel Beheerder? Onze opdrachtgever biedt een tijdelijke opdracht van 1 december tot eind april 2018 voor 32 uur per week. Wij bieden via Astorium een detacheringscontract. Verder bieden we: maximaal salaris van € 4000,- bruto per maand 24 vakantiedagen op jaarbasis reiskostenvergoeding 8% vakantiegeld zelfstandige baan bij bijzondere organisatie werkplek in een mooi bosrijk gebied Ben je ZZP-er? Ook dan nodigen we je uit te solliciteren; houdt rekening met een maximaal uurtarief van € 55,00 all-in excl. btw. Wij werken met een goedgekeurde modelovereenkomst. Is dit jouw kans? Ben jij de ervaren Functioneel Beheerder die wij zoeken? Solliciteer dan voor woensdag 14 november met cv en motivatiebrief via de button "Solliciteer direct". Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 32 uur | deadline: woensdag 14 november
  • interim HR Adviseur

    1 maand geleden

    overheidsorganisatie - ond (Zuid-Holland)

    interim HR Adviseur, de functie Astorium zoekt voor een overheidsorganisatie in regio Rijnmond een allround interim HR Adviseur voor 4 maanden voor 36 uur per week. Ter versterking van de HR afdeling zijn wij per direct opzoek naar een ervaren en enthousiaste HR Adviseur die in een team van 5 adviseurs verantwoordelijk is voor advies over HR vraagstukken, veranderingstrajecten en bij de uitvoering van het centraal ontwikkelde HR-beleid. Ben jij per direct beschikbaar en allround inzetbaar als HR Adviseur en heb je ook nog kennis van het ambtenarenrecht? Dan is dit de opdracht voor jou! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als interim HR Adviseur? De interim HR Adviseur is de business partner voor de managers en teamleiders van de afdelingen bedrijfsvoering en juridische zaken ondersteunt, begeleidt en adviseert over HR vraagstukken, veranderingstrajecten en bij de uitvoering van het centraal ontwikkelde HR-beleid Wat neem jij mee? De interim HR Adviseur heeft een relevante HBO-opleiding en ruime allround HR-ervaring heeft kennis van ambtenarenrecht en rechtspositie is een stevige en communicatief sterke sparringpartner die in staat is om verbinding te leggen met de organisatie en haar medewerkers heeft een resultaat- en samenwerkingsgerichte houding is analytisch en tegelijkertijd ook pragmatisch heeft een positieve instelling is integer, daadkrachtig, flexibel, creatief en omgevingsbewust Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een overheidsorganisatie in de regio Rijnmond. Het is een organisatie met een open cultuur. De HR afdeling maakt onderdeel uit van de directie bedrijfsvoering. Het team bestaat uit 5 HR Adviseurs en een Recruiter. Door verschuivingen binnen de afdeling is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit. Wat is het aanbod voor de interim HR Adviseur? Je kunt werken op basis van detachering via Astorium. Astorium biedt onder andere een tijdelijke opdracht voor 36 uur per week voor minimaal 4 maanden een maximaal salaris van ca. €5000 8% vakantiegeld 24 vakantiedagen per jaar een volledige reiskostenvergoeding ZZP'ers zijn ook welkom om te reageren. We werken volgens een goedgekeurde modelovereenkomst. Vermeld bij je reactie jouw uurtarief. Houd rekening met een maximaal uurtarief van ca. €75. Is dit jouw kans? Ben jij de HR professional die wij zoeken? Solliciteer dan voor dinsdag 9 oktober 12.00 uur met cv en brief via de button "Solliciteer direct". Reacties na de sluitingsdatum komen op een reservelijst. Een referentiecheck is onderdeel van de procedure, voeg twee referenten toe aan jouw sollicitatie. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur | deadline: dinsdag 9 oktober 12.00 uur