InQuest

 

Gegevens

Adres Stadhouderslaan 7
Postcode 2517 HV
Stad Den Haag
Land Nederland
Telefoonnummer +31 (0)70 3029040
Email info@inquest.nl
  • Interim Contractmanager

    1 dag geleden

    Onbekend - Ridderkerk (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Contractmanager (Ridderkerk) Functie omschrijving Je stelt inkoopplannen op. Je stelt de contractdocumenten op (Procesdelen en annexen en/of procesdelen vraagspecificaties binnen raamcontracten). Je stelt het contractbeheersplan op Je voert audits uit. Je bent in staat contractrisico's te minimaliseren en hierover te onderhandelen. Je archiveert relevante documentatie en houdt de interne registers bij op SharePoint m.b.t. contractmanagement zaken. Je adviseert de Projectmanager zowel gevraagd als ongevraagd in alle voorkomende zaken. Je bent onderdeel van de projectteams voor verschillende investeringsprojecten bij de afdeling Zuiveren en Onderhoud. Je draagt actief bij aan het actueel houden van het risicoregister, de planning en financiën en zet contractmanagement op de kaart. Functie eisen: Je dient beschikbaar te zijn voor 32 uur per week; Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau; Je hebt minimaal vier jaar aantoonbare relevante werkervaring opgedaan  Competenties: Een positieve en kritische werkhouding;  Eigenaarschap tonen; Verantwoording nemen; Proactief;  Plannen en organiseren;  Verbinder;  Inspirerend; Hands-on aanpak; Zelfstandig. Je ziet kansen en bedenkt mogelijkheden voor verbeteringen op het gebied van contractmanagement bij de afdeling  Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 32 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Interim Tactisch Inkoopadviseur (3x)

    1 dag geleden

    Onbekend - Regio Zuid-Holland (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Tactisch Inkoopadviseur (Regio Zuid Holland) Organisatie Algemeen De tactisch inkoopadviseur is verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren en begeleiden van (complexe) inkooptrajecten met een contractwaarde hoger dan de Europese aanbestedingsgrens conform wet- en regelgeving. Hierin is de inkoper betrokken bij alle facetten van het aanbestedingstraject, van voorbereiding via uitvoering tot afronding en decharge. Plaats in de organisatie De tactisch inkoopadviseur ressorteert onder teamleider Juridische zaken en Inkoop, team JZI Ruimte. Opdracht Het begeleiden van Europese en Nationale aanbestedingen op het gebied van Werken, Leveringen en Diensten. Functie omschrijving Werkzaamheden: Het opzetten van contract en leveranciersmanagement binnen de organisatie; Adviseert de opdrachtgever over gunning en begeleidt de opdrachtgever betreffende de besluitvorming over gunning. Voert zelfstandig tactische en/of strategische inkooptrajecten uit, waaronder Europese aanbestedingen. Formuleert de verschillende verwervingsstrategieën en bepaalt mede met de opdrachtgever welke strategie bij welke situatie past. Beschrijft en adviseert in overleg met de opdrachtgever, gebruiker en “deskundigen” onder andere het pakket van functionele en technische specificaties, juridische regelgeving, richtlijnen Europese Unie, milieuaspecten, leveringscondities, prijs, kwaliteit en kwantiteit. Overlegt met de opdrachtgever voorafgaand aan het afsluiten van te gunnen contracten met leveranciers, of offerte(s) antwoord geven op wat in de offertevraag gesteld is. Indien dit niet het geval is stelt de inkoopadviseur een aantal vervolgstrategieën voor. Draagt zorg voor de juiste toepassing van de (gestandaardiseerde) aanbestedingsdocumenten en is verantwoordelijk voor een juiste inhoudelijke weergave van de inkoopbehoefte.  Controleert de offertes van (potentiële) leveranciers of hierin wordt voldaan aan de wensen eisen van de interne klant, gebruiker en “deskundigen”. Is in staat om het belang van de Gemeente in de af te sluiten overeenkomsten centraal te stellen. Beschikt over de kwaliteiten om in multidisciplinaire teams te opereren en hierin tot consensus te komen over de wensen en eisen m.b.t. de aan te schaffen producten / diensten. Verantwoordelijk voor het opstellen van (raam)overeenkomsten met de leveranciers en zorgt voor een juiste toetsing in deze. Is in staat om juridische stukken te lezen, te begrijpen en aan te passen aan hetgeen voor het aanbestedingstraject noodzakelijk is. Hieronder vallen het (dan wel, niet, gedeeltelijk) toepasbaar verklaren / aanpassen van de inkoopvoorwaarden en standaardovereenkomsten. Stelt een onafhankelijk geformuleerd gunningsadvies op, op basis waarvan bestuurlijke besluitvorming kan plaats vinden door gemandateerden. Voert aanbestedingen uit waarbij de risico’s op juridische conflicten tot een minimum beperkt worden. Marktonderzoek Stelt leveranciersmarkt vast (marktonderzoek), door op actieve wijze marktonderzoek te doen en het signaleren van ontwikkelingen en probleemgebieden. Stelt een interne- en externe risico- en stakeholderanalyse op, om de verwachte probleemgebieden in kaart te brengen om hier proactief op te kunnen inspelen. Analyseert prijsverhoudingen en verricht onderzoek naar de continuïteit van leveranciers. Signaleert de te verwachte ontwikkelingen en probleemgebieden voor het inkooptraject, de mogelijkheden en onmogelijkheden en adviseert de opdrachtgever over mogelijke oplossingsrichtingen.  Signaleert en vertaalt veranderingen in wet- en regelgeving naar concrete adviezen voor betrokken interne partijen. Functie eisen: Opleidingsniveau: afgeronde relevante WO /HBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met NEVI 1 en 2 of een inkoopgerelateerde opleiding. Werkervaring: minimaal 3 jaren ervaring als inkoopadviseur binnen publieke- of vergelijkbare overheidsorganisaties op het gebied van Werken, Leveringen en Diensten op het gebied van Europees aanbesteden; Werkervaring: kennis en ervaring als inkoopadviseur over aanbestedingen ten behoeve van de uitvoering van het sociaal domein is een pré. Werkervaring: kennis en ervaring met het gebruik van het digitale inkoopplatform Negometrix. Goed op de hoogte van de (Europese) aanbestedingregels en de laatste ontwikkelingen. Dient op inhoud een sparringspartner te zijn voor leidinggevenden en het bestuur. Ervaring bij inkoopprocessen met onaf¬hankelijke oordeelsvorming, benaderen contacten op open, standvastige en stimulerende wijze, bemiddelen, mogelijkheden / oplossingen zien en zoeken, actief interveniëren, omgaan met stress en zorgen voor vertrouwen. Kandidaat heeft kennis van het geldende ARW; Kandidaat beschikt over organisatiesensitiviteit en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen; Kandidaat kan goed overtuigen, is klantvriendelijk en kan omgaan met weerstand; Kandidaat is in staat een interne klant te begeleiden, (juridisch) te adviseren en indien nodig aan te sturen; Kandidaat heeft onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken, klantgerichtheid en veranderingsbereid) hoog in het vaandel staan en is bereid om soms net een stapje harder te lopen dan verwacht wordt; Kandidaat helpt collega’s in de hele organisatie om meervoudig onderhandse aanbestedingen en enkelvoudige inkopen zelfstandig uit te voeren; Kandidaat is in staat complexe offerte aanvragen op te stellen in samenwerking met de opdrachtgever; Kandidaat kan zelfstandig (raam)overeenkomsten opstellen. Aanbod De interim-positie start per 21 januari, met een inzet van 32 uur per week, en heeft een looptijd tot 1 juli 2019, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Productie Manager / Plant Manager Airomotive

    2 dagen geleden

    Onbekend - Regio Berlijn (NL)

    Productie Manager / Plant Manager Airomotive – Ref. AN6658 Start: ASAP Duur: 18 maanden Locatie: op 1,5u rijden voorbij Berlijn, Duitsland. U verblijft doordeweeks ter plaatse. Vlot bereikbaar vanuit de luchthavens van Berlijn Tegel Airport en Berlijn Schönefeld Airport Functie omschrijving 1. Productie manager De Plant runnen, 100p, specifieke productie: vliegtuigbouw composietmaterialen in avionics (zeer manueel) (kandidaat liefst uit de boot-, luchtvaart- of windmolens industrie) Die kan doorgroeien naar: 2. Plant manager later opnemen Aggressieve ramp-up van 17 naar 36 vliegtuigen, capaciteit tussen +70 a +100% Avionics wetgeving, kwaliteitsverwachtingen Leveren naar de fabriek die de definitieve assemblage doet Voertaal Duits, de mensen spreken geen Engels 2019 wordt een verdubbeling van de productie, stressbestendigheid ! Profiel U heeft aantoonbare relevante ervaring in de sector. U spreekt perfect Duits. U komt terecht in een sterk groeiend bedrijf. SOLLICITEE
    1 broker
  • Temporary Procurement Expert IT

    2 dagen geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Temporary Procurement Expert IT – Ref. AN6659 Start; 02.01.2019 Duration: 6 months Region: 1000 Brussels Functie omschrijving Procurement is completing an ambitious program to redefine the procurement function and to deliver increased value to internal clients throughout robust strategic sourcing and innovative, cost-effective purchasing solutions. As a Procurement Expert IT, reporting into the Head of Sourcing IT, you’ll be responsible to plan, organize and manage all phases of the sourcing lifecycle for multi-million € projects both a domestic and global level. You have experience in building strategy for categories in scope as well as strong communication skills to manage stakeholders and supplier engagement at exec level in an agile environment. Category management Develop category strategies & plans to optimize spend. Take on role of category manager to manage one or more categories (collection of products and services). Continuously develop category expertise through market intelligence and robust spend data analytics  Sourcing management Develop and implement sourcing strategies for categories in scope with financial and non-financial impact for purchases up to 5+ Million € spend Lead complex deals from strategic planning, sourcing management to contractual preparation applying sound judgment and business acumen Obtain best value for money from the supply market, ensuring healthy cross-supplier competition and negotiating best contractual terms while mitigating business risks Ensure compliance with the companies policies and processes and work with the business to rectify areas of concern and analyse and give an overview of the risks that the different sourcing alternatives encompass and manage a risk mitigation plan.  Account management Contribute to the development of a multi-year account plan and progress management of the account plan. Profile Minimum 5 years of procurement experience, preferably in the Banking industry Expert procurement skills and knowledge in: negotiation, sourcing strategies, categories in scope (products & services) and markets, cost and unit prices, financial and cost management knowledge, commercial contracts and purchase law Proficiency in verbal and written English. Proficiency in verbal and written Dutch and/or French High ability to analyze complex information and to summarize into a clear overview Proficiency in Office suite (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) and procurement tools Skills to present and moderate decisions with internal and external management team  SOLLICITEE
    1 broker
  • Buyer Indirect Spend

    2 dagen geleden

    Onbekend - Mechelen (BE)

    Buyer Indirect Spend Start: asap Duur: 6m Locatie: Mechelen Voor onze klant in Mechelen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde buyer met een hands-on mentaliteit.  Functie omschrijving Als Buyer Indirect Spend bied je ondersteuning aan het opvolgen van contracten en het opmaken van tenders binnen marketing, sales en ICT gerelateerde diensten. Je zet spend analyses op en maakt een preferred suppliers list.  Je biedt ondersteuning in het bepalen van contractuele processen en in het standaardiseren van de contracten. Je werkt nauw samen met de interne stakeholders en de procurement manager Profiel Je hebt minstens 5 jaar ervaring als Buyer indirect spend (marketing, sales, ICT diensten en professional services Je hebt juridische kennis mbt contracten Zeer goede kennis MS Office Kennis SAP, Sharepoint, Negometrix is een pluspunt Je bent zelfstandig, resultaatgericht en stressbestendig  Je bent zeer sterk communicatief  Vloeiend in NL en ENG + Basis Frans SOLLICITEE
    1 broker
  • Temporary Buyer Marketing & Design services

    3 dagen geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Temporary Buyer Marketing & Design services   AN6606 Start: Asap Duration: 12 months Location: Brussels Functie omschrijving We are looking for a Medior Buyer to join our Procurement team and to conduct rational purchase management in a transparent manner while maintaining the best TCO. The specific mission of the Buyer will consist of maintaining a professional relationship and communication with both the business and our suppliers, more specifically: Procurement across different categories, mainly Marketing & Design category, remaining HR, etc. Conduct e2e Rfx processes Identify process optimisations Define the selection criteria’s and conduct pricing analysis Manage negotiations with the selected suppliers Maintain the current and new supply base Conduct full contract management and follow up Conduct reporting to management Establish a professional relationship with the internal client(s) Profile 3 to 8 years procurement experience across different categories in the financial sector Language : Dutch and French, English is a plus Project management skills Analytical Strong communication skills Mature negotiation skills Proactive and creative MS Office SAP user experience is a plus SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Centrale Aankoper Technische Diensten

    3 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Tijdelijke Centrale Aankoper Technische Diensten Start ASAP Duur min. 3 maanden, mogelijk 12 maanden Functie omschrijving Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) ; Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …). Opmaak van vergelijkende evaluaties; Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees; Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …); Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie). Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van de fabrieken. Realisatie van lokale en regionale aankopen en analyse en advies inzake mogelijkheid uitbreiding van lokale aankopen naar plant- of groepsaankopen. Input mbt de analyse van de interne en externe kosten en kostenstructuren van leveranciers. Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de grenzen van de werkopdracht. Functie eisen Ruime aankoopervaring in een (petro)chemische fabriek Onderhandelingservaring. Goed overweg kunnen met gesofisticeerde managementinformatie en databasesystemen. Talenkennis (mondeling en schriftelijk): Nederlands, Frans en Engels SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Senior Contractmanager

    6 dagen geleden

    Onbekend - Tiel (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Senior Contractmanager  (Tiel) Functie omschrijving De opdrachtgever selecteert een (of twee indien de functie-inhoud over twee functionarissen wordt uitgesplitst) senior Contractmanager. De contractmanager, is voor de projectmanager de adviseur op het gebied van het contractmanagement in brede zin, vanaf de inkoop- en aanbestedingsstrategie t/m de oplevering en overdracht van het contractdossier en stelt (mede) de vraagspecificaties inclusief de bijbehorende stukken op. De contractmanager zal daarbij proactief met projectmanager, kernteam en andere personen binnen de organisatie de benodigde inputinformatie verzamelen voor contract uitvragen en het opstellen van alle contract-documenten.  De contractmanager stelt de marktbenaderingsstrategie en de contract- en aanbestedingsdocumenten op en is als contractgemachtigde t.a.v. het contract het eerste aanspreekpunt voor de (uitvoerende) marktpartij. De functionaris draagt zorg voor het bepalen en vastleggen van de inkoopbehoefte en –strategie. De contractmanager coördineert de werkzaamheden rond contracten waarbij deze zowel de werkzaamheden uitvoert als medewerkers binnen het eventuele contractteam aanstuurt.  De contractmanager is verantwoordelijk voor het gehele proces van contractmanagement inclusief het beheer. Aansluitend verzorgt en coördineert de contractmanager de aanbestedingsprocedure en bewaakt de functionaris de contractuele verplichtingen tijdens de uitvoering van de opdracht. De functionaris begeleidt de aanbesteding, gunning en verdere afwikkeling van het contract inclusief evaluatie en nazorg. Europese aanbestedingen gaan in samenspraak met de inkoopadviseur van de organisatie. Eventuele knelpunten worden door de contractmanager tijdig onderkend en weet de functionaris ze samen met het projectteam juist in te schatten en kan hier vervolgens proactief en gericht naar handelen. Zo nodig ondersteunt de contractmanager de projectmanager bij escalatie.  Voor een aantal lopende projecten is enerzijds extra inzet nodig in kader van het contractmanagement (dus daar is een contractmanager als eerste verantwoordelijke contractmanager reeds aan de slag). Anderzijds is voor een aantal lopende projecten vanwege vertrek van de contractmanager een tijdelijke nieuwe contractmanager nodig. Hier zal de te werven contractmanager de eerste verantwoordelijke contractmanager zijn voor het gehele proces vanaf marktbenaderingsstrategie, inkoopplan, aanbesteding en contracteren tot en met de contractbeheersing en facturatie van opdrachtnemers.  Gestart is met een verkenning naar een aantal watersysteemmaatregelen waaronder de bouw van nieuwe boezembemaling. Ook dient in het eerste kwartaal van 2019 een start te worden gemaakt met de verkenning naar grootschalige kadeversterking en het contracteren van een bureau voor de verkenningsfase. De in te huren contractmanager vervult de rol tot dat een contractmanager in mogelijke vaste dienst wordt ingezet. Functie eisen: Beschikken over een afgeronde HBO- of WO-opleiding in de richting van management civiele techniek of watermanagement, aangevuld met juridische opleidingen of cursussen;  Ruime kennis en ervaring op het gebied van contracten, geïntegreerde- en innovatieve contractvormen en affiniteit met de weg- en waterbouw (ten minste 5 jaren); Kennis van en ervaring met bouw- en aanbestedingsrecht (ten minste 5 jaren);  Kennis en ervaring met het opstellen van inkoop- en marktstrategieplannen; Kennis van de werkwijze van waterschappen;  Aantoonbare ervaring met inkoop- en aanbesteding bij HWBP-projecten of vergelijkbare projecten uit de infrastructuur waarbij IPM-rollen worden ingezet;  Aantoonbare ervaring met het opstellen en beheersen van innovatieve contracten (dit betekent de aansturing van teams voor toetsing/contractbeheer en zelf ervaring hebben met het opstellen van programma van eisen en overige specificaties en contractbeheersplannen en prestatieverklaringen). Competenties: Flexibel en zelfstandig kunnen werken waarbij weinig begeleiding vanuit de opdrachtgever nodig is; Een teamplayer in staat om inhoud te geven aan de functie;  Zakelijk en beschikken over een hands-on mentaliteit en snel kunnen schakelen; Weten welke belangen de opdrachtnemer heeft en vanuit welke drijfveer, afwijkingen of wijzigingen vanuit het contract door de opdrachtnemer aanhangig wordt gemaakt;  Weten wanneer de opdrachtgever belang heeft bij afwijken of wijzigen van contract en voor de opdrachtnemer hiervoor de kaders opstellen, informeren en contractaanpassingen realiseren;  Oog hebben voor de klant (o.a. burgers, aannemers, adviseurs) en staan voor de afgesproken kwaliteit;  Goede communicatieve vaardigheden gecombineerd met theoretische kennis met een praktische toepassing ervan;  Werkt nauwkeuring en is in staat om de informatie goed te analyseren en op basis hiervan proactief en overtuigend te handelen.  Aanbod De interim-positie start januari, met een inzet van 30 a 36 uur per week, en heeft een looptijd van twaalf maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Temporary Facility Buyer

    1 week geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Temporary Facility Buyer Start: ASAP Duur: 3 – 6 maanden Locatie Brussel Wij zijn op zoek naar een Facility Buyer in de verzekeringssector Functie omschrijving Taken  Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een jaarlijks aankoopplan. Hierbij houdt u rekening met budgetten en vervaldata van contracten. Verantwoordelijk voor de bestedingsprojecten. (marktscan, leveranciersselectie, onderhandelingen, contracteren.) Je verzamelt alle relevante gegevens en rapporteert aan de bedrijfsmanagers. Je zorgt voor de voorbereiding en presentatie van de strategie Voorbereiding RFX Je zorgt voor de voorbereiding van de onderhandelingen en de implementatie van de contracten. Je bent de schakel tussen de interne klant en de leverancier tijdens elk aankoopproces. Optimaliseren van de contractuele en financiële voorwaarden. Je bouwt een goede relatie op met de interne klant en werkt aan langdurige relaties met de leveranciers.  Profiel Minstens 5 jaar ervaring met het aankopen van facilitaire diensten  Ruime onderhandelingservaring Bij voorkeur ervaring in de financiële sector, verzekeringen of banksector Ervaring met commerciële contacten met leveranciers Ervaring met Catering en/of Fleetmanagement is een plus Zeer goede kennis MS Office, Word, Excel, Powerpoint Respecteren van sterke ethische en deontologische principes Oog voor detail, discreet en flexibel Zeer goede communicatieve vaardigheden SOLLICITEE
    1 broker
  • Temporary Procurement Manager Energy

    1 week geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Temporary Procurement Manager Energy Start: ASAP Duur: +/- 3 maanden tot de vaste medewerker gevonden is Regio: as Mechelen-Antwerpen  Functie omschrijving You lead and drive the development of the global category Energy, including sourcing strategy definition, deployment and stakeholder management to maximize added value (based on total cost of ownership) for the company. You are responsible for target setting, in alignment with the Director of the Category Procurement Center and the internal Clients. You drive procurement added value contribution to our Clients while respecting policies, strategies and procedures. REPONSIBILITIES You develop and implement a category long term strategy for Energy related procurement in alignment with director CPC respecting global business strategies and internal Clients. You identify and develop innovative sources and contractual arrangements. You establish spend baselines and category profile, inclusive risk assessment, supplier relationship management and procure to pay strategy. You prepare and lead agreement negotiations in cross functional teams and execute and monitor the added value initiatives. You lead and develop the Category Procurement Center Energy. As a category expert and account manager you liaise between the company and the suppliers and establish strong business relationships. You challenge and share sourcing trends, best practices and results and organize knowledge distribution. In alignment with the director CPC, you define and manage the cost center budget of the CPC related projects You define and control the CPC Energy end-to-end procurement cycle with involvement of the business and focus on supplier optimization, KPI implementation and follow-up. You conduct spend map analysis, monitor forecasted versus actual added value and   follow up on defined corrective actions. You follow up projects and report status to CPC lead. You drive optimisation of user compliance, supplier performance, contracts and customer satisfaction for the Energy and Chemicals related procurement. You manage commercial supplier relationships and contracts for the Energy related key supply base. You lead supplier development activities, set up cross-functional review meetings with key strategic suppliers in order to improve performance and further reduce costs. You support the identification of potential contract improvement opportunities and re-negotiations, and initiate and conduct key supplier audits   Gewenste vaardigheden en ervaring You have a Master university degree in economics, sciences, or other, and a substantial professional experience in indirect procurement. You are fluent in Dutch, English, French and German is a plus. You have a deep understanding and knowledge of business needs. You have strong analytical and conceptualising skills. You are skilled in risk and project management. You are an excellent communicator with interpersonal impact (influencing and persuading), customer oriented and decisive. You focus on results and strive for continuous improvement. You show an exemplary behaviour towards ethics and integrity. You are a team worker, flexible, and eager to collaborate. SOLLICITEE
    1 broker