Michael Page

 

Gegevens

Adres
WTC
Strawinskylaan 421
Postcode 1077 XX
Stad Amsterdam
Land Nederland
Telefoonnummer +31 20 578 9444
Email Onbekend
  • Operations Supply Chain Lead

    11 uur geleden

    Den Haag

    Je komt te werken binnen een snel groeide afdeling. Deze afdeling bestaat uit de onderdelen Sales, Purchase, Export (Trade) en Operations. Als Operations Lead werk je nauw samen met de Division Leader, Sales en Purchase Managers om ervoor te zorgen dat alles zo goed mogelijk verloopt gedurende transformatie. Je rapporteert aan- en spart regelmatig met de Operations Manager. Met jouw anlytische vaardigheden en vermogen om mensen mee te nemen in veranderingen, voeg jij veel toe aan het team. In de rol als Operations Lead ben je verantwoordelijk voor Constant verbeteren en monitoren van de team resultaten en KPI's Optimaliseren, standaardiseren en automatiseren van procedures en standaard werkzaamheden Monitoren dagelijkse operatie; overzien van het order book en ondersteunen van het team Prestaties managen en verbeteren van onze logistieke service providers Verbinding tussen vraag (Purchasing) en aanbod (Sales) en de planning Inspireren, motiveren en ontwikkelen van het team door training en coaching Deelnemen aan verschillende projecten om de afdeling naar een hoger niveau te tillen
    1 broker
  • Planning Manager Inbound

    11 uur geleden

    Amsterdam

    As Planning Manager Inbound you report directly into the Supply Chain Director. You are part of one of the most important divisions of this company in a position that is also pivotal. Together with your team of 7 planners you make sure the inventory, planning, and forecasting processes are optimized. When unexpected situations that influence the supply chain occur (such as Force Majeur, unexpected seasonal demands, a vessel stuck in the Suez canel), you are quick to read and analyse it, and are able to quickly translate it to concrete actions for the team. You manage the team and the category of products operationally and tactically. You are a sparring partner for other senior managers. Responsibilities (but not limited to) Optimize inventory, planning, and forecasting of your category, reporting on a monthly basis to MT Monitor supplier performance through SLA's and KPI's As a confident leader, you lead and develop your team so that internal and personal targets are met Build strong internal relationships with your team and with other departments & internal stakeholders
    1 broker
  • Manager Logistiek & Transport

    11 uur geleden

    Zuid-Holland

    Een vertaling maken van het overkoepelend beleid naar eigen afdelingsdoelstellingen, prioriteiten stellen en zorgen voor de implementatie. Gestructureerd bijdragen aan het verbeteren van de processen/resultaten middels analyses en continu verbetermethodes. Het coachen, motiveren en aansturen van het team Het bewaken van de bezetting van zowel je afdeling en externe transporteurs. Contact onderhouden met externe transporteurs. Uitvoering geven aan het HR-beleid op het gebied van werving & selectie, beoordeling en opleiding in samenspraak met de Teamleiders. Toezien op de naleving van de veiligheidsregels en arbo richtlijnen. Rapporteren van diverse kpi's, analyses en logistieke rapportages.
    1 broker
  • Supply Chain Analyst

    11 uur geleden

    Breda

    In de functie van Supply Chain Analyst ben je verantwoordelijk voor optimalisatie van de supply chain. Hierbij ben je voortdurend aan het monitoren en analyseren van de supply chain op basis van beschikbare data/informatie. Hierop ben je concrete verbeterpunten/acties aan het baseren. Goede communicatie met commercie m.b.t. relevante ontwikkelingen van de voorraad (OOS, forecast etc.) is erg belangrijk. Je verbindt de organisatie strategie met die van leveranciers en eindklanten en draagt zorg voor een goede flow van de eigen merken (op het gebied van kwaliteit en voorraadbeheer). De Supply Chain Analyst zorgt samen met zijn/haar directe collega voor een correct en volledig inkoop & voorraadbeheer en een betrouwbaar en soepel logistiek proces, ten einde bij te dragen aan de realisatie van de organisatiedoelen. Je rapporteert aan de Financial Manager. Taken en verantwoordelijkheden: Het bestaande inkoopbeleid analyseren en hierover rapporteren. KPI's vaststellen (in overleg met Financial Manager) en bewaken. Contracten afsluiten met geselecteerde leveranciers (logistieke partners en enkele wijnleveranciers). Leveranciersrelaties onderhouden en de gemaakte afspraken controleren. Inkoop verzorgen van onze bulkwijnen en wijnen van de kleinere leveranciers. Als back-up fungeren voor de Supplychain manager. Verbeterprocessen leiden en de implementatie van verbeteringen faciliteren. Overleg met commercie m.b.t. forecasting, actuele voorraad en voorraadprognoses. Overleg met Financial Manager. Het waarborgen van de kwaliteit van onze eigen merken, waarbij nauw contact is met brandmanagement. Monitoren voorraadontwikkeling en signaleren risico's.
    1 broker
  • Senior HR Business Advisor

    11 uur geleden

    Amsterdam

    Contributes to the strategy for the overall EMEA HR Advisory function. Translates EMEA Advisory strategy and approaches into deliverables and activities for relevant area of responsibility. Partners with functional HRBP Director(s) /Partner(s) to align and agree on support delivery plans for designated area. Uses insight gained from employee case data and internal surveys to make recommendations for changes/inclusion to strategy. ER case resolution:Act as the Employee relations subject matter expert. Acts as an escalation point for high risk ER cases, escalating as required. Support managers on complex and escalated HR issues ensuring brought to an acceptable outcome in line with our values Leadership Coaching:Advise and coaches senior leaders to deliver team and individual performance helping them to make the right employee relations decisions in line with company values and operating norms. Business project support: Provide HR Business Advisory leadership and advice on people related change projects e.g. Restructures, Changes to T&C's, Acquisitions etc…. Responsible for the detailed planning of the people elements of change, generating associated material/ correspondence required to support business change projects. Conduct individual and group consultations where required as part of the change. participate in Multi functional or HR group projects - providing HR Business Advisory functional input.
    1 broker
  • Senior HR Business Partner

    11 uur geleden

    Zuid-Holland

    Als Senior HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor de HR dienstverlening binnen onze klant. Je werkt nauw samen met de andere HR specialisten binnen het team en je stuurt de HR adviseurs operationeel/functioneel aan. Samen met het team voor het realiseren van het HR jaarplan en ben je actief bezig met HR onderwerpen als terugdringen van het ziekteverzuim, leiderschapsontwikkeling en duurzame inzetbaarheid (inclusief employee journey). Je werkt intensief samen met de business en bent een sparringpartner voor de business en senior management. Belangrijk hierbij is dat je niet alleen de strategische plannen bedenkt maar het pragmatisme hebt om de plannen zelf te gaan realiseren. Het overbrengen van je visie, het meenemen van stakeholders in jouw visie en het omzetten naar een tactische / strategische aanpak is waar je voldoening uit haalt. In je rol als Senior HR Business Partner neem je jouw verantwoordelijkheid in de professionalisering en transitie van de organisatie en je bent in staat om door middel van je verander management vaardigheden mensen te laten aanhaken in de verandering. Je haalt daarnaast je energie uit het samenwerken met anderen. Verder is het belangrijk dat je een proactieve rol aanneemt in het professionaliseren en positioneren van de HR dienstverlening binnen de organisatie. Je hebt oog voor het efficiënt inrichten van de organisatiestructuren, processen en je kunt partijen met elkaar verbinden en samenwerkingsvormen verbeteren. Je rapporteert direct aan de HR Manager.
    1 broker
  • HR Manager

    11 uur geleden

    geleen

    * Develop the local HR strategy based on the global strategy, culture and values. * Work closely with Group HR Team to ensure a robust succession planning and talent management process is in place and utilised with clear career roadmaps to enable the identification and retention of talent. * Be a super-user for ERP rollout (known as Project Pegasus) in the testing and training of the ERP system in the area of expertise. * Challenge and drive a change in the behaviours within the Netherlands and Germany using HR activities and competencies. Develop corporate culture. * Work with managers to create a motivating and challenging environment for employees to work in. * Implement motivation solutions based on the global financial and non-financial incentives, optimal organizational solutions and labour-related matters. * Identify any shortage of staff, manage the recruitment process at all levels. * Be a contact person for employees on all personal related matters, coordinate conflict and stress management. * Support the management team on HR-related matters. * Implement corporate standard HR processes in line with Dutch and German labour legislation.
    1 broker
  • HR Adviseur Ziekteverzuim

    11 uur geleden

    Rotterdam

    Als HR adviseur Ziekteverzuim ligt de nadruk op het verbeteren en terugdringen van het ziekteverzuim binnen de organisatie en vorm je een belangrijke schakel in de samenwerking met de verschillende afdelingen. In deze functie is een hoge mate van zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid en de juiste sociale/relationele vaardigheden van belang. Naast de focus op ziekteverzuim draag je bij aan de visie op HR en adviseer, rapporteer en faciliteer je de management teams van de verschillende afdelingen. Daarnaast zorg jij ervoor dat het integrale HR-beleid en CAO op de juiste wijze worden uitgevoerd, met behulp van de beschikbare HR-instrumenten. In deze functie is er ruimte en behoefte aan eigen initiatieven. Je bent in staat om kritisch naar de HR-processen te kijken en verbeteringen aan te dragen en ben je verantwoordelijk voor het initiëren, organiseren en realiseren van deze HR projecten. Hiermee draag je bij aan de vernieuwing, ontwikkeling en evaluatie van het HR-beleid. Je bent zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau actief. Je takenpakket zal bestaan uit de volgende werkzaamheden: in-, door- en uitstroom, ziekteverzuim, opleiding & ontwikkeling, functioneren & beoordelen en het leidinggeven aan een HR medewerker.
    1 broker
  • HR Adviseur

    20 uur geleden

    Zuid-Holland

    De HR Adviseur coördineert en werkt mee aan de dagelijkse werkzaamheden binnen de HR afdeling. De HR Adviseur verzorgt de aansturing van de HR Administratie (HR Assistants). De afdeling is veerantwoordelijk voor alle operationele en tactische activiteiten die van toepassing zijn op de instroom, doorstroom en uitstroom van werknemers. Taken en verantwoordelijkheden Gevraagd en ongevraagd adviseren en ondersteunen van de totale organisatie en een of meer divisies in het bijzonder op gebied van werknemer aangelegenheden in de breedste zin, waaronder: Inzetten van HR instrumenten en het begeleiden van deze instrumenten; Uitvoering van in-, door- en uitstroom trajecten; Verzorgen van de dagelijkse aansturing van de HR Assistants; Fungeren als vraagbaak voor de HR Adviseurs en Verzuimcoördinator; Uitvoering van HR projecten; Adviseren bij te volgen opleidingen en trainingen; Contacten onderhouden met opleidingsinstellingen, sociale- en uitkeringsinstanties, uitzendbureau; Begeleiding (case management) van complexe verzuimdossiers, ondersteuning bij voorkoming en beperking ziekteverzuim en contacten onderhouden met de Arbodienst en bedrijfsarts; Opstellen rapportages ten behoeve van management en medewerkers; Assisteren bij de salarisadministratie; Doen van voorstellen voor het afstemmen van het HR beleid op basis van wensen en behoeften en het signaleren van knelpunten; Alle voorkomende werkzaamheden.
    1 broker
  • Procurement Manager

    23 uur geleden

    Rotterdam

    In this position you are responsible for the purchasing results of your assigned product group within the region of Europe. The following activities are relevant to the position: You are responsible for the strategic purchasing of products within your product group at European level; Guiding and participating in complex purchasing processes, sourcing strategies and market analysis; Guiding and participating in setting up supply chains between external suppliers, the wider internal organization Conducting contract negotiations with suppliers on behalf of the various organizations and coordination with the local purchasing departments within Europe, Setting up, implementing and guiding structural supplier management and following up on actions that deliver improved supplier performance Maintaining relationships with suppliers; Initiating continuous improvement processes, both internally and externally, Defining processes and safeguarding them
    1 broker
  • Procurement/Materials Finance Business Partner - FMCG a.i.

    1 dag geleden

    Rotterdam

    Support the development of new capabilities and analytics, in order to give the team the tools to operate with a higher level of effectiveness and steer the resources behind key value-focused capabilities. Finance business partner of the global procurement team in the procurement forecasting process. Understand key material cost drivers that feed into actual P&L and forecast. Connect with the FP&A team, to ensure that material processes are integrated in the regional planning processes including monthly, quarterly and annual reporting and budgeting processes. Performance management - with analysis and insights - on buying savings, product logic, ZBB and working capital optimization. Contribute in the sustainability agenda, e.g. through performance management on the relevant sustainability KPIs and costs. Support the risk management policy and compliance in procurement processes. Transfer Prices cycle for materials.
    1 broker
  • Change Manager Dynamics ERP 365 a.i.

    2 dagen geleden

    Venlo

    Verantwoordelijk voor het laten landen van de Change in de diverse landen. Mensen trainen en meenemen tijdens de implementatie
    1 broker
  • Supply chain Specialist a.i.

    3 dagen geleden

    Utrecht

    Uitrollen van demand planning Operationeel inkopen Ondersteunen van de productie planners
    1 broker
  • Manager Debiteuren en Crediteurenadministratie a.i.

    4 dagen geleden

    Overijssel

    Verantwoordelijk voor de debiteuren en crediteuren adminstratie, met nadruk op de crediteurenadminstratie Meewerkend voorman functie
    1 broker
  • Financial Controller a.i.

    4 dagen geleden

    Amsterdam

    Als Financial Controller heb je ervaring: op project control vlak binnen technische omgevingen. heb je ervaring met voorraadadministraties. met het opstellen van projectrapportages en het verbeteren hiervan. het opstellen van management rapportages en analyses SAP kennis
    1 broker