Procurement opdrachten | 19 opdrachten
  • Tijdelijke (technische) Buyer

    2 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen Haven (BE)

    Start: ASAP Duur: min. 6 maanden Locatie: Linkeroever-haven met mogelijk sporadische en korte verplaatsingen Functie omschrijving Ter versterking van de aankoopdienst: U schrijft prijsaanvragen uit, onderhandelt met de leveranciers, maakt afspraken. U verwerkt het bijhorende (beperkt) deel administratie in SAP. De voornaamste taken verbonden aan deze functie zijn het onderhandelen, het uitvoeren van de jaar- en projectbestellingen, en de algemene uitvoering van de dagelijkse bestellingen. Dit telkens op vraag van de interne klant. Profiel U heeft enkele jaren ervaring in aankoop, bij voorkeur in de (petro)(chemische)industrie. U bent een goed communicator en heeft bewezen onderhandelingservaring. U kan autonoom werken, snel in de organisatie meedraaien en renderen. U heeft gebruikerservaring in SAP. U bent (interne)Klantgericht. U spreekt vlot Nederlands. Woonachtig zijn in de regio Antwerpen of Oost-Vlaanderen is een plus De verplaatsingsonkosten worden vergoed, woon-werk verplaatsingsonkosten zijn inclusief in het tarief. Solliciteren Interesse Heb je interesse in deze opdracht, graag reageren met je recent CV, beschikbaarheid, motivatie en all-in dagtarief naar Marjan Bergmans via bergmans@inquest.be  0476/687.280 of Rina De Reys via dereys@inquest.be 0477/068.691. SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Aankoper directe materialen

    3 dagen geleden

    Onbekend - Zuiderkempen (BE)

    Tijdelijke (Sr.) Buyer Directe materialen, MRO AN6863 Start: ASAP Duur: 3 maand, met grote kans op verlenging naar 6 maanden Locatie: Zuiderkempen Functie omschrijving U voert commerciële onderhandelingen op basis van de TCO met leveranciers (prijs, kwaliteit, levertermijn, betalingstermijn etc.) voor MRO en technische materialen: PVC folie, PCV buizen en fittingen, elektrische componenten, chemische producten (lijmen, verven etc.), Metalen buizen, roosters, gazen, fittingen en bochten, hardware, bouten en moeren, ladders, isolatiemateriaal, bearings, ventilatoren, motoren, etc. U denkt in oplossingen en bent aanspreekpunt voor kwaliteitsproblemen. Ook de vragen ivm. facturatie- en prijsdisputen weet u positief te behandelen en op te lossen.  In samenwerking met de productie, engineering, kwaliteitsafdeling, etc. gaat u op zoek naar de juiste leveranciers voor verschillende producten, tevens sourt u naar interessante innovatieve oplossingen bij alternatieve leveranciers. U houdt de commerciële masterdata in het ERP-systeem up-to-date. Profiel U heeft aantoonbare ervaring met RFx in technische aankoop U bent commercieel en klantgericht, praktisch en hands-on U werkt zelfstandig en bent een teamplayer, onderhoudt een vlotte communicatie met alle stakeholders, vraagt en geeft input waar nodig. U spreekt vlot in Nederlands en Engels, een derde taal is een plus U bent een sterk onderhandelaar U heeft een kritische geest die steeds de mogelijkheden voor (proces)verbetering detecteert, en waar mogelijke oplossingen aanbrengt. Solliciteren Heb je interesse in deze opdracht, graag reageren met je recent CV, beschikbaarheid, motivatie en all-in dagtarief naar Marjan Bergmans via bergmans@inquest.be 0476/687.280 of Rina De Reys via dereys@inquest.be 0477/068.691. SOLLICITEE
    1 broker
  • Tactical Terminal Buyer (medior of senior niveau) at Rotterdam World Gateway

    3 dagen geleden

    RWG - Maasvlakte Rotterdam (NL)

     Ref. code DH6862  Lokatie: Maasvlakte / Rotterdam  Salaris indicatie +/- €65/65K  Organisatie Onze opdrachtgever Rotterdam World Gateway (RWG) begon haar containeroverslag activiteiten in 2015 aan de Maasvlakte. Sindsdien is RWG een bepalende factor en geeft internationaal een nieuwe betekenis aan het op- en overslaan van containers. RWG loopt voorop met de modernste innovatieve technologische concepten. 24/7 biedt RWG haar klanten veilige, betrouwbare, duurzame (CO2 neutraal) en state of the art overslagoplossingen. Bij RWG werken circa 270 gecommitteerde medewerkers. De komende jaren staan in het teken van groei. Van de afdeling procurement wordt een substantiële bijdrage aan het operationele resultaat verwacht door diensten en materialen scherp in te kopen tegen de best mogelijke condities. De Inkoop processen en procedures zijn reeds goed ingericht en RWG Procurement gaat zich de komende periode richten het vervolmaken van de Vendor Management procedures en het afsluiten van meerjarige (raam)contracten. Functie omschrijving Over de functie vacant: Als Tactical Terminal Buyer draag jij zorg voor het inkopen en contracteren van een zeer diverse portefeuille aan diensten en producten ten behoeve van de IT en onderhoudsorganisatie. Conform de daarvoor geldende richtlijnen source je internationaal, schrijf je RFI’s en RFQ’s uit, maak je best value keuzes en zorg je voor een goede onboarding van nieuwe Suppliers. Je sluit (mantel) overeenkomsten kort met legal. Voor de komende periode komt deels de nadruk van jouw werkzaamheden te liggen op het afsluiten en inrichten van een 25 tal contracten met A leveranciers en zo’n 40 overeenkomsten met B leveranciers. De aard van de in te kopen categorieën is veelal technisch en complex. Derhalve zul je qua specificaties intensief schakelen met verantwoordelijken voor de dagelijkse operatie die goed weten wat wel en niet werkt. Jij verdiept je in hun behoeftes en brengt diverse oplossingen in beeld. Deels gaat jouw portefeuille over nieuwe investeringen (Capex) en deels over de onderhoudscontracten voor vervanging, reparatie, service en onderhoud (MRO). Samen met de Supervisor Procurement stel je een jaarplan op met besparingsdoelstellingen en overige initiatieven om de Inkoop processen en procedures naar een nog hoger plan te tillen.          Wat breng jij mee: Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding in de richting van Engineering of de bedrijfskunde variant daarvan, gecompleteerd met een Inkoop Academie of Nevi opleiding. Je hebt minimaal 4 jaar Inkoop ervaring, waarvan 2 jaar in een vergelijkbare technisch gerelateerde omgeving. Vanzelfsprekend beheers de Nederlandse en Engelse taal op goed niveau in woord en geschrift. Voorts heb je kennis van EAMS (Enterprice Asset Management System) en voorraadbeheer systemen/procedures. Als persoon herken jij jezelf in de volgende competenties: Communicatief sterk en in staat om op alle niveaus stakeholder te kunnen overtuigen. Je bent enthousiast en dankzij jouw flexibiliteit en vertrouwenwekkende uitstraling weet je anderen voor je te winnen, de verbinding te maken en relaties te bouwen. Dit alles onderbouw je met goede analyses en de drive om oplossingen te realiseren. Tot slot ben je creatief, commercieel bewust, intern ondernemend en de persoon die eigenaarschap neemt voor de kansen die anderen nog niet zagen.   Aanbod Wat RWG jou biedt: Allereerst een unieke ervaring binnen een financieel zeer gezond bedrijf waar groei, innovatie, efficiëntie en duurzaamheid voorop staan. RWG biedt een bijzonder inspirerende werkomgeving waar je de kans krijgt om waarde toe te voegen en je te ontplooien. Daartoe biedt RWG  opleidingsmogelijkheden om je de geavanceerde technologie van nu en de toekomt eigen te maken. Toch is RWG vooral ook een bedrijf van doen, aanpakken en samen het succes maken. Het kunnen overleggen van een recente VOG en het goed doorlopen van een Pre-employment screening maken deel uit van de sollicitatie procedure.     
    1 broker
  • (Interim) Office Manager

    4 dagen geleden

    Onbekend - Den Haag (NL)

    Ter versterking van ons team in Den Haag zijn wij op zoek naar een: (Interim) Office Manager (32-40 uur per week) Organisatie InQuest is het gespecialiseerde personeelsbemiddelingsbureau voor inkoop en supply chain management. We bestaan sinds 1999 en zijn sinds januari dit jaar onderdeel van de Actos Groep. We hebben vestigingen in Den Haag, Antwerpen en Tilburg en zijn actief in de hele Benelux, zowel in de publieke als de private sector. Tot onze dienstverlening hoort werving en selectie voor vaste functies en bemiddeling van interim professionals voor tijdelijke opdrachten. Daarnaast zijn we met ons traineeship In2Talent een belangrijke speler op het gebied van junior inkoopconsultants.  Functie omschrijving Gastgericht, ontzorgen en veel eigen initiatief. In de functie van Officemanager zijn dit woorden die goed passen bij InQuest!. In de functie van Office Manager heb je een erg brede functie, als aanspreekpunt voor het gehele kantoor: • Reilen en zeilen van alles in- en rondom het kantoor; • Ondersteunen (op afstand) van de recruiters; • Agendabeheer; • Beheren van het urenregistratiesysteem; • Eerst contactpersoon voor externe medewerkers en opdrachtgevers; • Verwerken van declaraties; • Verwerken van uren van externe medewerkers; • Opmaken van contracten voor opdrachtgevers en externe medewerkers; • Contractbeheer; • Telefoon en e-mails beantwoorden voor interne en externe contacten; • Voorbereiden en organiseren van meetings en events; • Managen van externe leveranciers (schoonmaak, gebouwbeheer etc.); • Coördineren van de IT (aanmaken nieuwe accounts, laptops bestellen, etc.). Dat klinkt als veel verantwoordelijkheid, en dat is het ook. Wij zijn dan ook op zoek naar een kandidaat die goed projectmatig kan werken voor de functie van Office Manager. Iemand die prioriteiten kan stellen en ook nee kan zeggen op de juiste momenten. Daarnaast ben je: • Enthousiast persoon met een grote drive; • HBO werk- en denkniveau; • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; • Goede office vaardigheden, je kunt snel met verschillende systemen werken (Word, Excel); • Je wil en kan ondersteunend werken; • Je kunt overzicht houden en kan snel schakelen; • Je bent iemand met ambitie, doorgroeien binnen de organisatie is zeker een optie. Aanbod Je vindt bij InQuest collega’s die plezier in hun werk hebben en de vrijheid krijgen een eigen weg in te slaan. Humor en een positieve instelling zitten in het DNA van ons bedrijf. Uiteraard zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend en is er focus op persoonlijke ontwikkeling. 
    1 broker
  • Interim Inkoopadviseur ICT inhuur

    6 dagen geleden

    Ministerie van Justitie en Veiligheid - Den Haag (NL)

    Functie: Voor één van onze opdrachtgevers, het Ministerie van Justitie en Veiligheid, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:   Interim Inkoopadviseur ICT inhuur (Den Haag) Organisatie Organisatie: De opdrachtgever voor deze opdracht is het Dienstencentrum MJenV. Het Dienstencentrum is onderdeel van het Bestuursdepartement MJenV en ondersteunt het ministerie van en Justitie en Veiligheid onder meer op de gebieden veiligheid, drugsbeleid, (jeugd)criminaliteit, wetgeving en handhaving. Het gaat hierbij om het maken van beleid op zowel nationaal als internationaal gebied. Het Bestuursdepartement telt meer dan 2.000 medewerkers en is gevestigd op verschillende locaties in Den Haag. Het Dienstencentrum is het organisatieonderdeel dat zich richt op strategisch advies op het terrein van de bedrijfsvoering, is de centrale afnemer van generieke dienstverlening van verschillende SSO’s, vervult een liasonfunctie bij maatwerkopdrachten en verzorgt de uitvoering van inkooptaken en informatiemanagement. Functie omschrijving Het Ministerie van Justitie en Veiligheid is opzoek naar een Medewerker advisering (inkoop). Uit te voeren werkzaamheden: Uitvoeren van inkooptrajecten via het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor ICT inhuur en Organisatieadvies, Beleidsadvies en Projectmanagement en alle bijbehorende werkzaamheden zoals bv.. het kwalificeren van leveranciers; Adviseren op het gebied van inkoopvraagstukken en het completeren (ook kwalitatief) van inkoopaanvragen van de opdrachtgevers; Sparringpartner voor andere inkopers; Alle voorkomende werkzaamheden t.b.v.. het financiële systeem, in dit geval Oracle EBS (Leonardo) en het inkoopplatform, in dit geval CTM (CTM Solutions). Binnen deze functie is klantgerichtheid van groot belang, evenals een goede samenwerking met de collega’s binnen het team van het IUC. Goede communicatieve vaardigheden staan dus bovenaan hun wensenlijst. Functie eisen: Afgeronde HBO opleiding (of hoger), aangevuld met (een) opleiding(en) op het gebied van inkoop, zoals NEVI 1 en/of (lerende voor) NEVI 2 of gelijkwaardig. Tenminste twee jaar ervaring in een tactische inkoopfunctie. Ervaring met digitale financiële- en inkoopsystemen. Beschikbaar vanaf 10 juni 2019 voor de duur van de opdracht Persoonlijke motivatie inclusief beschrijving eerder uitgevoerde gelijkwaardige opdrachten Je weet de kernvraag in complexe materie boven tafel te krijgen. Je bent deskundig en in staat kennis en (werk)ervaring snel in te zetten. Je laat zien dat jij de diverse belangen in een complex veld kan overzien en ondanks de tegenstellingen in die belangen kan acteren. Competenties: Communicatief vaardig (ideeën en oplossingen kunnen overbrengen) Gevoel voor verhoudingen waarbij hij/ zij de afdeling kan vertegenwoordigen bij klantdirecties of in projecten Bereidheid om kennis te willen en kunnen delen met IUC collega’s (teamplayer) Stressbestendig (meerdere prioriteiten tegelijk aankunnen) Flexibel (kunnen omgaan met wijzigingen in prioriteiten) Initiatiefrijk (zelf zaken signaleren of oppakken) Creatief (niet buiten formele kaders werken, maar wel grenzen zoeken) Aanbod Aanbod: De interim-positie start z.s.10 juni 2019, met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 22 en 23 mei 2019.
    1 broker
  • Interim Global Procurement Manager Co-Manufacturing

    6 dagen geleden

    Onbekend - Rotterdam

    For an international FMCG company in the Randstad area I am looking for a Global Procurement Manager Co-manufacturing. Are you a real specialist in this area? Is strategic sourcing one of your core competencies? Are you able to innovate and consolidate with a focus on cost savings? Tasks and responsibilities as the interim Global Procurement Manager Co-manufacturing: Setting the strategic category direction Initiate cost savings Combine the innovation agenda with strategic sourcing initiatives Optimise the current 3PM network and consolidate if needed Execute sustainability agenda Communication with senior stakeholders Profile of the interim Global Procurement Manager Co-manufacturing: A minimum of 5 years of relevant experience Senior stakeholder management Strong negotiating skills Strong team-player Fluent in English If you recognise yourself in the above, then lease apply today!
    1 broker
  • Tijdelijke Operationeel Buyer, P2P-proces

    6 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Tijdelijke Operationeel Buyer, P2P-proces  Op de Aankoopafdeling inhuur diensten, services voor projecten bij bestaande leveranciers expediter part-time Start: ASAP Duur: 6 maanden halftijds Locatie: Antwerpen Functie omschrijving Je ondersteunt de aankopers in het aankoopproces. Zowel met het opmaken van contracten (voor studiebureaus en labo’s) als de administratieve opvolging hiervan.  Samen met je directe collega sta je in voor het vlotte verloop van het P2P-process. Je doet de bestellingen, organiseert deze en volgt op dat deze volgens afspraak plaatsvinden.  Je bereidt dossiers voor, controleert ze op volledigheid en verzorgt de bijhorende briefwisseling. Je zorgt voor de facturatie in het systeem. Je zorgt voor een vlotte communicatie met zowel projectleiders als contactpersonen van de leveranciers en onderhoudt zo een goede relatie met beide partijen. Je verzorgt de afstemming met alle partners.  Profiel Je hebt aantoonbare ervaring als aankoper, in P2P of met administratieve inkoop. Ervaring in een technische omgeving is een plus Je hebt gebruikerskennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en PowerPoint). Je beheerst de Nederlandse taal vlot. Kennis van AS/400 is een voordeel. Je werkt autonoom, nauwkeurig en efficiënt. Solliciteren Interesse Heb je interesse in deze opdracht, graag reageren met je recent CV, beschikbaarheid, motivatie en all-in dagtarief naar Marjan Bergmans via bergmans@inquest.be  0476/687.280 of Rina De Reys via dereys@inquest.be 0477/068.691. SOLLICITEE
    1 broker
  • A.I. PROJECT/PORTFOLIO MANAGER PTP

    1 week geleden

    Onbekend - Zoeterwoude

    FUNCTIE Samen met jouw team zorg je voor een soepele dagelijkse operatie (systemen, processen en masterdata) en weet je goed de balans te vinden tussen projectwerkzaamheden en de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de tijdige uitvoering van de ambitieuze plannen die er liggen om project Mondriaan (Implementatie nieuwe organisatiestructuur) te kunnen realiseren. Je krijgt energie van het oplossen van complexe vraagstukken en signaleert kansen om processen en systemen te verbeteren. Je bent betrokken en werkt graag samen met diverse stakeholders binnen de gehele organisatie en weet hierin goed je weg te vinden. Je rapporteert aan de Manager Procurement HEINEKEN Nederland en je standplaats is Zoeterwoude. Transactions & Business Support valt onder de afdeling Procurement HEINEKEN Nederland, welke verantwoordelijk is voor het gehele inkoopproces van goederen en diensten voor HNS en HNL. Na Mondriaan zal dit team gesplitst worden in twee kleine teams. Doelstelling van de afdeling is het professionaliseren en optimaliseren van de Purchase-to-Pay processen. Je maakt deel uit van de (internationale) inkooporganisatie en levert een substantiële bijdrage aan het bedrijfsresultaat van HEINEKEN Nederland. Voor een interim professional zijn de volgende zaken belangrijk: • Overall doel (Project Mondriaan) in de gaten houden, hierop rapporteren, hierop sturen en hierop escaleren • Goed met diverse stakeholders kunnen schakelen (om prioriteit te krijgen voor onze projecten, voor het escaleren en om zaken geregeld te krijgen) • Team leiden en ondersteunen in uitvoer van verschillende projecten • Team tot het einde betrokken houden, zorgen voor goede succession planning en opvulling demand/deployment
    1 broker | Fulltime
  • Domeinregisseur Sociaal Domein | 36 uur | 4 maanden | Publiek | Den Haag

    2 weken geleden

    Onbekend - Den Haag

    De domeinregisseur Sociaal Domein binnen de Unit Strategie & Ontwikkeling is verantwoordelijk voor het verbinden van wensen en verwachtingen van stakeholders in een het Sociaal Domein met het portfolio van VNG Realisatie en VNG-beleid. De domeinregisseur geeft unitmanagers van VNG Realisatie gevraagd en ongevraagd advies over de (door)ontwikkeling van het portfolio. Daartoe onderhoudt de domeinregisseur nauwe contacten met collega’s van de unit Samen Organiseren, de diverse unit(manager)s van VNG Realisatie en met de relevante beleidsdirecties van de VNG. De domeinregisseur is verantwoordelijk voor het tot stand brengen van interne verbindingen met en tussen deze partijen. Verantwoordelijkheden en resultaatgebieden Je vertaalt de vraag van gemeentelijke stakeholders en beleidsmatige ontwikkelingen voor jouw domein naar gevolgen voor en te maken keuzes in het portfolio van VNG-Realisatie in afstemming met relevante unitmanager(s) en collega-domeinregisseurs; Je legt intern de relatie tussen programmamanagers, projectleiders, regisseurs Samen Organiseren en teamleiders binnen de VNG-beleidsdirectie(s) binnen VNG (Realisatie), om het uitvoeringsperspectief in beleidsontwikkelingen en belangenbehartiging te versterken voor jouw domein; Je bewaakt dat het portfolio van VNG Realisatie aansluit op de (veranderende) behoeften van de stakeholders in je domein en in die zin vertegenwoordig je de vraagkant in onze organisatie; Je vertaalt de inzichten en vragen die voortkomen uit projecten en activiteiten van VNG-Realisatie op jouw domein en adviseert waar nodig over (nieuw) beleid en lobbyactiviteiten van de VNG; Je adviseert voor jouw domein het MT over de (door)ontwikkeling van de strategische doelen van VNG Realisatie en je bewaakt de relatie tussen die strategische doelen en de tactische en operationele vertaling in het jaarplan GGU en het jaarplan VNG Realisatie, herkenbaar voor gemeenten op basis van hun dagelijkse praktijk; Je adviseert MT-leden over de totstandkoming en de nakoming van proces- en resultaatafspraken bij nieuwe ontwikkelingen en lopende projecten en/of programma’s vanuit het domein waarop je actief bent; Je voert, in afstemming met Leveranciersmanagement, regie op vraagarticulatie vanuit gemeenten naar domein-specifieke leveranciers; Je bouwt en onderhoudt een uitgebreid netwerk met gemeentelijke stakeholders en ketenpartners in de uitvoering op jouw domein in het land; Je draagt bij aan het borgen van gemeentelijk eigenaarschap bij activiteiten van VNG Realisatie. Resultaat van de opdracht Je bent verantwoordelijk voor het verbinden van wensen en verwachtingen van stakeholders in een het Sociaal Domein met het portfolio van VNG Realisatie en VNG-beleid. De domeinregisseur geeft unitmanagers van VNG Realisatie gevraagd en ongevraagd advies over de (door)ontwikkeling van het portfolio. Daartoe onderhoudt de domeinregisseur nauwe contacten met collega’s van de unit Samen Organiseren, de diverse unit(manager)s van VNG Realisatie en met de relevante beleidsdirecties van de VNG. De domeinregisseur is verantwoordelijk voor het tot stand brengen van interne verbindingen met en tussen deze partijen.
    1 broker | startdatum: april 25, 2019 | einddatum: mei 19, 2019
  • Tijdelijke Sr. Buyer IT & Professional Services

    3 weken geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Tijdelijke Sr. Buyer IT & Professional Services  AN6748 Start: ASAP Duur: 3 tot 6 maanden, Plaats: Brussel Functie omschrijving IT, Consultancy, HR Goede communicatie met de interne klanten, duidelijk begrip van hun noden en project strategieën.  Active samenwerking met andere afdelingen in key projecten. Verzamelen en analyseren van de relevante marktinformatie evenals de interne spend data voor de u toegewezen categorieën, definiëren van de aankoopstrategieën Begrip van de business prioriteiten en plannen. Opstellen van KPI’s en SLA’s, rekening houden met de TCO, voortdurend verbeteren. Opstellen, uitvoeren van RFx’s, analyse van de offertes, sourcen en evalueren van leveranciers, onderhandelen en contracteren. Verzorgen dat de leveranciers en onderaannemers de gewenste kwaliteit van diensten blijven leveren. Contractering mbv templates ism de afdeling legal. Onderhouden en updaten van de prijslijsten en overeenkomsten met het doel accurate aankoopbeslissingen te kunnen nemen Administratieve verwerking van de afgesloten contracten en relevante info in de systemen (e.g. SAP, e-Catalogues, etc.) Ervaring met Risk Mgt.: Assessment & Monitoring, KPI’s Category & Project Management: Spend & demand: data analyse TCO  Opstellen, implementeren en opvolgen van contracten Begrip en toepassing van de markt standaarden van de business Conform de Global Procurement procedures. U rapporteert aan de Procurement Manager. Vereist Degelijke ervaring van 5 à 10j als senior buyer of Category Manager, bewezen ervaring met onderhandelen van grote contracten (indirect spend/services) Degelijk ervaring met projectmanagement, finance en risk management Kennis van Purchase-to-pay, Best practices, e-catalogues Klantgericht, communiceert gemakkelijk met senior management, leveranciers, etc. Leidinggevende ervaring NL/FR/ENG (met NL moedertaal of perfect 2talig) SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Buyer Opex

    3 weken geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Tijdelijke Buyer Opex  Ref. AN6848 Start: 1 mei Duur: minimaal 6 maanden Regio: Antwerpen, (petro)chemie Functie omschrijving RFx van A tot Z voor de tactische aankoop van zowel verbruiksgoederen als dienstverlening U maakt u deel uit van de project teams, u rapporteert aan Hoofd Aankoop.  U volgt de projectplanning en het aankoopplan voor meerdere projecten: o.a. maintenance (tbv. valves, rollend materieel, weegbruggen, etc.), verbruiksgoederen (packingen, kleppen, etc.), facilitaire diensten (groenonderhoud, gebouwenonderhoud, werkkledij, etc.), … Werkinhoud U verzorgt de aankoopdossiers van A tot Z; zorgt voor het leveranciers selectie proces:  marktanalyse, bepalen selectie-criteria, opstellen en uitvoeren van de RFI en RFQ, meetings, leveranciers onderhandelingen en communicatie naar de inschrijvers Uitvoeren van de aankoopactiviteiten volgens de Tactische aankoop Procedures, policies & excellence standaarden. De bestellingen inbrengen in het ERP pakket Contract management: implementatie en opvolging van de afgesloten contracten, correcte uitvoering van de contracten bewerkstelligen in overeenstemming met de bestaande aankoopprocedures, nakijken en verbeteren van de contracten. U werkt in voortdurend overleg en in samenwerking met uw interne klanten. U bezorgt ook de nodige opvolgingsrapportering.  Profiel Meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van procurement van Opex evenals project inkopen.  Min. 5 jaar ervaring bij voorkeur in productie industrie, seveso bedrijven, staalnijverheid, (petro)chemie, etc. Talen: vlot NL - Eng Kennis Microsoft office pakketten Ervaring met Veiligheidseisen en kwaliteitseisen resultaatsgericht.  zelfstandig,  analytisch,  ervaren onderhandelaar, communicatief SOLLICITEE
    1 broker
  • PROJECT MANAGER PROCUREMENT DOMAIN

    4 weken geleden

    Onbekend - Veldhoven

    FUNCTIE As Project Manager you deliver ASML’s projects in the procurement domain, using the ASML Project Management Methodology. Currently this concerns two projects: Contract authoring and negotiation: ASML strives to use standard SAP ARIBA functionality to author our supplier contracts using standard clauses; Technical product documentation creation & distribution: ASML is planning to replace the tooling used to create the technical product documentation package and distribute it to its suppliers and internal users. This starts from assembling the package from Siemens TC and SAP and ends with distributing it through supplier collaboration portals to authorized viewers. You are the Project Manager who takes ownership in projects that have impact across ASML. You ensure that projects are well embedded within boundaries. You understand the importance of stakeholder management and build a strong network within ASML. As Project Manager you will be responsible for, but not limited to: Project Reporting & Monitoring: Ensure timely delivery & quality of overall reporting and project management deliverables; Provide guidance during the financial forecasting (budget) process and proactively assist regular financial management; Prepare communication and escalations on issues, risks and required mitigation actions to the project sponsor and stakeholders. Project management: Understand the business requirements and ensure that 'the product' will satisfy these; Prepare and control project schedules that accurately reflect tasks, time estimates and resources (including personnel, technology and equipment) associated with each task to reach project deliverables. Define project roles and responsibilities; Measure project deliverables on quality and completeness regularly to ensure that the project will satisfy the relevant quality standards; Perform pro-active stakeholder management and contribute to change management as required; Improvements: Capture lessons learned during the project and share these pro-actively with Project Board at project phase gates and closure, and provide (mitigating) actions; Contribute to the development and implementation of quality standards. Context of the position The IT division supports information management, infrastructure and key business processes across ASML. The ICT infrastructure, hardware and applications are absolutely mission-critical for almost all ASML’s internal and external activities. Projects vary in size and time, approximately 100-1000k projects. You will be managing a dynamic team of resources, which must be shared with other Project Managers.
    1 broker | Fulltime
  • Tijdelijke Operationele Aankoopondersteuning

    1 maand geleden

    Onbekend - West-Vlaanderen (BE)

    Tijdelijke Operationele Aankoopondersteuning  AN6844 Start: ASAP  Duur: min. 4 tot 6 maanden Locatie: West-Vlaanderen Functie omschrijving Het coördineren en het administratief plaatsen van de orders voor BBQ’s & Accessoires in Azië.    Verantwoordelijk voor aanwezigheid en correctheid van de productfiches en handleidingen, conform de wettelijke verplichtingen. Dit in overleg met collega productontwikkelaar. De functie rapporteert aan de Operationeel Directeur  Profiel:  beschikken over een goede dosis aankoopkennis een technische affiniteit met (metaal en elektro producten ) hebben, gezien het product  Vlot Nederlands en Engelstalig is een vereiste. Franstaligheid is een plus SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Aankoper & SC Manager Azië

    1 maand geleden

    Onbekend - West-Vlaanderen (BE)

    Tijdelijke Aankoper & SC Manager Azië  Start: ASAP  Duur: min. 4 tot 6 maanden Locatie: West-Vlaanderen Organisatie Samen met de productontwikkelaar instaan voor de ontwikkeling en aankoop van productenportefeuille en herziening van de supply chain. Deze loopt momenteel hoofdzakelijk vanuit China maar er dient een studie te gebeuren naar het verschuiven van de assemblage richting ‘last miles’. Zowel strategische sourcing weet te combineren met het operationele, goede dosis kennis omtrent regelgeving (zowel fiscaal als beveiliging-technisch). Zowel het onderhandelen als het coördineren en het administratief plaatsen van de orders voor BBQ’s & Accessoires in Azië.    Verantwoordelijk voor aanwezigheid en correctheid van de productfiches en handleidingen, conform de wettelijke verplichtingen. Dit alles weten te doen in een KMO omgeving. De positie stuurt een medewerker in Azië aan, die instaat voor de locale day-to-day (quality & productie). De functie rapporteert aan de Operationeel Directeur  Functie omschrijving Profiel:  Bewezen aankoopervaring in Azië. Sterke onderhandeling skills. Bereid zijn ook operationeel de handen uit de mouwen te steken. Zeer goede kennis van de Aziatische en Europese markt van metaal en electro producten (bv. private label white goods) Technische affiniteit (met metaal en elektro producten) hebben, gezien het product. Bewezen ervaring supply chain reorganisatie hebben, Best Practices en Lessons Learned  - voor ‘last miles’ studies evenals de implementatie. Vlot Nederlands en Engelstalig is een vereiste. Franstaligheid is een plus SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Senior Sourcing Professional Electronics – Arnhem region

    1 maand geleden

    Onbekend - Onbekend

    For one of our international clients in the private sector AevesBenefit is looking for an Interim Senior Sourcing Professional Electronics Organisatie Our client is an international high tech company in the private sector based in the Arnhem region. Does the electric mobility environment and strategic negotiations energize you? Our client is further professionalizing their Procurement department and would like to welcome an enthusiasic Senior Sourcing Professional with a proven track record managing complex projects in Electronics and Equipment. Functie The Interim Senior Sourcing Professional Electronics is responsible for sourcing and contracting new suppliers and further strengthening and development of the company’s existing (key) supplier relations. You act as a strong leader and assures the realization of strategic, tactical and operational goals in the sourcing and procurement domain. Responsibilities: · Leads and executes negotiations for deals within the assigned category; · Is able to negotiate on senior management level with suppliers; · Understands how to act in a young and rapidly expanding (electric mobility) market – in time contracting of partners is crucial to increase the company’s marketshare; · Builds and maintains long-term relationships with international suppliers; · Uses subject matter expertise and market knowledge to shape the stakeholders demand; · Manages overall procurement for product related goods and drives for continuous improvements; · Involves selected suppliers in early stages of New Product Introduction; · Interacts with internal stakeholders on all levels within the company.
    1 broker