Procurement opdrachten | 12 opdrachten
  • Key Account Manager - Haematology a.i. Dutch Speaker

    45 minuten geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Target hospitals / haematologists to introduce a product Listen to customers request and convince them on taking your solution Develop key accounts according to the national sales strategy Share knowledge to advise the best & create a better understanding of the situation (disease & patients) - multiple myeloma Collaborate with Product managers to deliver a proper sales & marketing plan KPI's, KOLs, sales tools implementation to follow-up business properly
    1 broker
  • HR Manager bij Waste Vision

    2 uur geleden

    Onbekend - Rotterdam

    De 3 belangrijkste uitdagingen voor de HR Manager zijn: 1. Leidinggevenden versterken in hun "people management" vaardigheden zodat zij zichzelf en medewerkers versneld naar een volgend vaardigheidsniveau brengen. 2. Het gedisciplineerd implementeren van HR processen en systemen die de integratie stimuleren en gewenste Waste Vision cultuur versterken - met een nadruk op Recruitment, Verzuimbegeleiding en Performance Management moet geborgd worden. 3. Ondersteunen van de CEO bij het realiseren van één Waste Vision cultuur door de integratie van voormalige entiteiten.
    1 broker
  • HR Manager

    10 uur geleden

    Onbekend - Amsterdam

    The HR Manager will be a core member of the local Human Capital team and will work independently with the local Talent Director and Partner responsible for all consulting support staff roles (CSS) . The HR Manager will be working closely with the Program Manager, responsible for the professional development of all consulting staff and the Staffing and Recruiting departments. The HR Manager will manage the Amsterdam HR-team on a day-to-day basis. The team consists of a Specialist Payroll & Immigration and 2 Senior Coordinators HR, of which one is located in our client´s Global Business Support center in Warsaw. Responsibilities & Duties: Work with Talent Director to develop people strategy and implement tracking and performance against plan Oversee HR programs and activities including Induction, Compensation and Benefits, Employee Relations, Feedback Systems (surveys and performance review processes), International Transfers, Recruitment CSS positions, HRIS and Exit procedures Implement global HR programs and designs local programs as necessary Work collaboratively with management team on various initiatives and programs including performance management, compensation, learning and development, (global) training, communication (office-wide, class-specific, individual), connectedness, promotion processes, and retention Take leadership role in risk management. Take lead role in any investigations, advice and actions Keep abreast of existing/changing employment laws to ensure that all policies/practices are in agreement with local employment law Advise/educate management as necessary Act as an ombudsman and "eyes and ears" of office or region (morale, culture, overall employee satisfaction) Manage daily operations of the HR department reflecting the highest levels of service orientation, coach and develop HR employees Develop reporting procedures and methods to establish accountability and measure success Actively participate as member of worldwide HR Manager team. Participation in regional HR Manager calls and meetings, and annual WW HR Manager meeting Perform special office, regional or global projects as required This role description may be subject to change, depending on current requirements within the business.
    1 broker
  • HR Manager

    15 uur geleden

    Onbekend - Venlo

    - Driving a performance culture to ensure organizational effectiveness - Ensure adequate talent management practices are developed, implemented and carried out to attract, recruit, retain the right talent - Manage organizational change in a people oriented manner and driving appropriate engagement practices - Ensure the delivery of effective front line HR service in line with corporate and legal requirements which includes administration, sickness absence management, policy advice etc. - Manage 2 HR generalists - Manage a business size of 250 employees
    1 broker
  • Algemeen Manager

    19 uur geleden

    Onbekend - Zuid-Holland

    Managen van de gehele entiteit. Naast sales en marketing ben je ook verantwoordelijk voor customer service en warehousing. Dit betekent dat jij met verschillende afdelingen kunt lezen en schrijven. Jij weet voor de verschillende afdelingen ambitieuze en tegelijk realistische targets te stellen. People skills zijn in deze rol belangrijk, maar doortastendheid en daadkracht is minstens net zo van belang. Je voornaamste verantwoordelijkheden zijn: Eindverantwoordelijk voor gehele entiteit Verantwoordelijk voor korte- en langetermijn strategie Jij weet op een positieve manier de commerciële teams te ondersteunen Weet via jouw relevante netwerk deuren te openen Operationele processen verbeteren of optimaliseren Strategie uitlijnen voor o.a. sales, marketing en operations Gevoel voor talent development
    1 broker
  • Logistics Engineer a.i.

    2 weken geleden

    Onbekend - Breda

    Het behouden van een belangrijke klant door (snelle) optimalisatieslagen.
    1 broker
  • TECHNISCH INKOPER

    3 weken geleden

    Onbekend - Friesland

    FUNCTIE In de rol van Technisch Inkoper ben je o.a. verantwoordelijk voor het totale inkoopbeleid. Dit pak je op samen met een team van inkopers. Als technisch inkoper is het met name van belang dat je technisch onderlegd bent en in staat bent om technische tekeningen te lezen zodat je hierover kunt sparren met collega's. Daarnaast houdt je je veel bezig met het inkopen van grondstoffen en onderdelen. Hierbij is het van belang om een goed leveranciers beleid te hanteren. Je uiteindelijke doel is om de perfomance van de leveranciers op een zo hoog mogelijk niveau te krijgen, waardoor je over de juiste kwaliteit beschikt op het juiste moment tegen de juiste prijs. De functie bevindt zich op tactisch niveau.
    1 broker | Fulltime, Parttime
  • SUPPLY CHAIN PLANNER

    3 weken geleden

    Onbekend - Drenthe

    FUNCTIE In de rol van supply chain planner ben je de verbindende factor tussen productie, planning en sales. Je bent goed in staat om te balanceren tussen de omstandigheden van vraag en aanbod. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het analyseren en interpreteren van de forecast en het doen van aanpassingen hierin. Je draagt bij aan een optimale productieplanning waarbij je je focust op de lange termijn. Je houdt goed in de gaten wat de levertijd is van bepaalde producten door het indelen van klant- en voorraadorders en het aanmaken en controleren van productieorders. Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en breng je ontwikkelingen in kaart. 
    1 broker | Fulltime
  • STARTER SUPPLY CHAIN

    3 weken geleden

    Onbekend - Groningen

    FUNCTIE Wij zoeken professionals met 0- 2 jaar relevante werkervaring. Je wilt je ontwikkelen in het vakgebied van Supply Chain Management en je hebt affiniteit met disciplines als Demand Planning, Sales Forecasting, Optimalisering en Productieplanning. Daarnaast ben je daadkrachtig, nieuwsgierig, analytisch, resultaatgericht, ambitieus, zelfstandig en heb je de natuurlijke drive om het beste uit jezelf te halen.
    1 broker | Fulltime
  • OPERATIONEEL INKOPER

    3 weken geleden

    Onbekend - Drenthe

    FUNCTIE Als inkoper ben jij verantwoordelijk voor het voorraadbeheer van producten/grondstoffen/halffabricaten/onderdelen. Jij doet een analyse van de voorraad en bepaalt wat erbij gekocht dient te worden om de productie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. In overleg met de leveranciers breng jij in kaart welke grondstoffen en hoeveel grondstoffen er nodig zijn om de productie zo goed mogelijk te laten verlopen. Tevens ben jij verantwoordelijk voor een aantal administratieve taken, waaronder het maken van inkoopplannen, prijs- en contractafspraken met leveranciers, het opstellen van bestellijsten, het afhandelen van facturen, klachtafhandeling en kosten optimalisaties. Daarnaast heb jij in de rol als inkoper contact met verschillende afdelingen zoals planning en productie.  Taken en verantwoordelijkheden: Verantwoordelijk voor het voorraadbeheer; Zorgdragen voor voldoende grondstof voorraad; Het dagelijks doen van de inkoop; Offertes opstellen; Contact met verschillende leveranciers; Afhandelen van facturen; Contact met verschillende afdelingen zoals planning en productie, om de productie zo goed mogelijk te waarborgen. 
    1 broker | Fulltime
  • PRODUCTIEPLANNER

    3 weken geleden

    Onbekend - Friesland

    FUNCTIE Verantwoording voor het dagelijks opstellen van de productieplanning, deze monitoren en bijstellen waar nodig. Administratieve verwerking van de productieplanning in het ERP-systeem Optimaliseren van de processen en procedures. Medeverantwoordelijk voor de voorraden en afroepen van hulpstoffen en grondstoffen die nodig zijn voor de geplande producties Je onderhoudt regelmatig contact met je collega's van Inkoop, Verkoop, Productie en Kwaliteit om een zo optimaal mogelijke planning te realiseren. Samen met collega’s overleg je een zo efficiënt mogelijke planning. 
    1 broker | Fulltime
  • Inkoper bouw INTERIM

    1 maand geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Inkoop bouw Interim Werkt samen met inkoop afdeling en bouw bureau Verantwoordelijk voor nieuwbouw projecten, kleine verbouwingen en onderhoud Initieel 2-4 dagen per week, vanaf oktober fulltime
    1 broker