Procurement opdrachten | 34 opdrachten
  • Inkoper | 32 uur | 6 maanden | Publiek | Zuid-Holland

    2 uur geleden

    Onbekend - Leiden

    Voor een publieke klant in de regio Zuid-Holland zijn we opzoek naar een inkoper voor 32 uur per week. Als inkoper herkent u zich in de volgende omschrijving: ”U heeft een flexibele instelling en organisatiesensitiviteit. Goed communiceren, de juiste toon vinden om inkoopprocessen te begeleiden en samen met een inkoopteam tot een goed resultaat komen, vind u een uitdaging.” Als inkoper ben je o.a. verantwoordelijk voor: Het zelfstandig uitvoeren van complexe Europese aanbestedingen, meervoudig onderhandse en enkelvoudige aanbestedingen; Ondersteuning bij contractmanagement; Advisering bij het afsluiten van overeenkomsten; Het geven van presentaties; Kennisdelen met collega’s binnen de afdeling. De afdeling kenmerkt zich door de diversiteit aan inkooptrajecten, veel ad-hoc advies vragen, hoge productie en teamspirit. Door de organisatiestructuur is kennis van projectleiderschap en inhoudsdeskundigheid op diverse inkoopterreinen (met name op het gebied van AVG, verwerkersovereenkomsten en contractmanagement) een must. Binnen Inkoop is er ruimte om innovatieve inkooptrajecten te ontwikkelen. Een voorbeeld is de goedlopende DAS voor inhuur ICT en Facilitaire opdrachten.
    1 broker | startdatum: juni 1, 2018 | einddatum: december 28, 2018
  • ADVISEUR INKOOP A.I. JUSTITIE EN VEILIGHEID

    2 uur geleden

    Ministerie van Justitie en Veiligheid - Den haag

    Als  Adviseur Inkoop lever je een bijdrage aan onze dienstverlening door oa: Te adviseren op het gebied van inkoop, contracten en aanbesteden; Het uitvoeren van complexe meervoudig onderhandse procedures (MOP) en minicompetities binnen de raamovereenkomsten; Je bent sparringpartner voor andere inkopers; Inzet op leveringen en diensten op alle voorkomende categorieën voor de Directies binnen het Bestuursdepartement; Vroegtijdig adviseren van de klant met betrekking tot de inkoop binnen een complex programma met betrekking tot opsporing en vervolging.
    1 broker
  • FACILITAIR INKOPER

    3 uur geleden

    Onbekend - Leiden

    1-06-2018 Einddatum: 28-12-2018 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 32 Sluitingsdatum: 07-05-2018 om 12:00 uur Binnen het Facilitair Bedrijf bent u werkzaam in het Inkoop team. Het team bestaat nu uit drie inkopers. U bent o.a. verantwoordelijk voor: Het zelfstandig uitvoeren van complexe Europese aanbestedingen, meervoudig onderhandse en enkelvoudige aanbestedingen; Ondersteuning bij contractmanagement; Advisering bij het afsluiten van overeenkomsten; Het geven van presentaties; Kennisdelen met collega’s binnen de afdeling. De complexe en dynamische omgeving van een onderwijsinstelling vraagt van u als inkoper gedegen kennis en ervaring op gebied van Europese, meervoudige onderhandse en enkelvoudige aanbestedingen. U heeft minimaal een HBO opleiding op inkoopgebied afgerond en NEVI 1 en NEVI 2. U heeft een flexibele instelling en organisatiesensitiviteit. Goed communiceren, de juiste toon vinden om inkoopprocessen te begeleiden en samen met een inkoopteam tot een goed resultaat komen, vind u een uitdaging. De afdeling kenmerkt zich door de diversiteit aan inkooptrajecten, veel ad-hoc advies vragen, hoge productie en teamspirit. Door de organisatiestructuur van HL is kennis van projectleiderschap en inhoudsdeskundigheid op diverse inkoopterreinen (met name op het gebied van AVG, verwerkersovereenkomsten en contractmanagement) een must. Binnen Inkoop is er ruimte om innovatieve inkooptrajecten te ontwikkelen.
    1 broker | 32 uur | startdatum: 01-06-2018 | einddatum: 28-12-2018 | deadline: 07-05-2018
  • Junior Procurement Analyst Transportation & 3PL’s

    5 uur geleden

    Onbekend - Belgium (BE)

    Junior Procurement Analyst Transportation & 3PL’s Ref. AN6224 If you are an expert in Excel, able to analyze large amounts of data and willing to invest in your career, read on! This is your opportunity for growth. You work for a Fortune 500 multinational in a position you will be able to contribute to positive change through innovation and creativity.  Region: based in Belgium (regular business travel) Organisatie As a Jr. Sourcing Analyst you will become part of the European Procurement Team, with the opportunity to drive and support strategic initiatives. You will partner with directors and sourcing managers to drive impact in these areas. As an impact-driven Sourcing Analyst you will join our Procurement Supply Chain department with focus on: European transportation, Retail Deliveries,  E-Commerce Business to Consumer,  3rd Party Logistics/Warehousing Functie omschrijving Responsibilities Prepare and distribute timely and insightful analysis to support Procurement Strategy Development and implementation Provide recommendations on specific functional strategies  Lead Sourcing projects including Market analysis, Tendering, Negotiations and Contracting process as well as Supplier Relationship Management Active interpretation and reviews of sourcing results with business managers, including trends/issues and opportunities, to drive actionable responses. Continually seeking ways to improve processes Advise on financial implications of business decisions. Identify and/or develop relevant management reporting and analytical tools.  Required Advanced level Excel / PowerPoint  Fluent English (and potentially Dutch) language skills, both written and verbal  Strong analytical and problem solving skills - Ability to comb through large amounts of data, analyze, draw conclusions, and present a coherent viewpoint Project management abilities - Ability to deliver results against tight and complex timelines Self-starter with ability to manage work in multiple areas and within a virtual work environment Good communication skills - able to influence at a variety of levels and across functions in a complex organization Preferred  Previous experience in Procurement, Transportation, Supply Chain, Retail, E-commerce or Finance an entrepreneurial spirit in a fast-paced environment  General financial skills/knowledge
    1 broker
  • Interim Buyer/ Planner

    5 uur geleden

    Econosto Nederland BV - Rotterdam (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers in de private sector, zijn wij momenteel kandidaten aan het selecteren voor de positie: IM6269 Interim Buyer/ Planner (Regio Rotterdam) Functie omschrijving Werkzaamheden In deze functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het operationele inkoopproces voor jouw assortiment (category). Je stelt inkooporders op en zorgt dat deze binnen de afgesloten overeenkomsten worden uitgeleverd. Je draagt bij aan een gestructureerde en optimale inkoopwijze. Binnen de functie zijn de volgende werkzaamheden relevant: • Uitvoering van de bestel activiteiten • Realiseren van de leverbetrouwbaarheid doelstellingen • Analyse en discussie over de resultaten en service graden • Bijdragen en uitvoeren van verbeter trajecten intern en extern Functie-eisen Je hebt aantoonbare inkoop ervaring en voelt je als een vis in het water in een commercieel technische omgeving. Service staat bij jou hoog in het vaandel en je kunt goed organiseren. • MBO/HBO werk- en denk niveau; • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal en voldoende van de Nederlandse taal; • Analytisch vermogen, resultaatgerichtheid en teamspeler zijn competenties die bij je passen; • Vermogen om goede zakelijke relaties te onderhouden; • Commerciële instelling, overtuigingskracht en onderhandelingsvaardigheden. Aanbod Aanbod De positie start z.s.m. op een fulltime (40 uur) basis en is voor 3-4 maanden. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst bij InQuest, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent. 
    1 broker
  • Interim Contractmanager Civiele Projecten

    5 uur geleden

    Gemeente Amsterdam - Noord-Holland (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Contractmanager Civiele Projecten (regio Noord-Holland) Organisatie Gemeentelijke organisatie De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie en Bedrijfsvoering bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.  De opdrachtgever(s) De organisatie-eenheid Ingenieursbureau bereidt de aanleg en het onderhoud van infrastructuur en de inrichting van de stad voor. De eenheid realiseert hiermee uitvoeringsprogramma's en opdrachten die zij krijgt van stadsdelen en andere eenheden in de stad. Inkoop, advies, projectvoorbereiding- en realisatie en kennisontwikkeling- en borging zijn hierbij de belangrijkste werkzaamheden. Functie omschrijving Als contractmanager Civiele Techniek binnen het ingenieurs bureau richt je je op: contract creatie, aanbesteding en contractbeheersing. Je vindt het aan de ene kant uitdagend om de juiste contractvorm te kiezen en daarnaast ook om deze te realiseren. Je bent trots op je werk en straalt dit uit. Lopende projecten volg je op de voet, je weet wat er speelt en anticipeert op ontwikkelingen op contractmanagement. Functie eisen: Je beschikt minimaal over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. Dit werk- en denkniveau is opgedaan door relevante werkervaring en/of een minimaal behaald MBO diploma; Je hebt een afgeronde Technische opleiding, bijvoorbeeld Civiele techniek; Je hebt ervaring met verschillenede contractvormen waaronder RAW en UAV-GC; Je hebt ervaring met het aanbestedingsproces; Je hebt ervaring in leidinggeven en motiveren van de medewerkers die werken binnen de projecten. Je hebt in de afgelopen 5 jaar tenminste 3 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met het werken aan civiele projecten in een complexe omgeving, bijvoorbeeld binnen een G4 Gemeente (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht). Je dient minimaal 1 relevante referentie op te geven: organisatie - naam contactpersoon - telefoonnummer contactpersoon; Je hebt ervaring met het leiden van civiele projecten en procedures in uitvoering. Zoals het motiveren van de medewerkers die werken binnen het project en de behandeling in de verkeerscommissie, WIOR, wenstracéprocedure, WWU, BLVC. Competenties: Analytisch vermogen Omgevingsbewustzijn  Klantgerichtheid Samenwerken  Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd van een jaar, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Interim Contractmanager Beveiliging

    5 uur geleden

    Onbekend - Utrecht (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Contractmanager Beveiliging (Utrecht) Functie omschrijving Zit dienstverlening jou in het bloed en zijn tevreden klanten jouw beoogde doel? Ben jij in staat om de levering van producten en diensten – volgens de gestelde richtlijnen – in goede banen te leiden? Ben jij onze tijdelijke contractmanager Beveiliging bij het Centrum voor facilitaire dienstverlening (B/CFD)? Als contractmanager draag je samen met de productmanager zorg voor het managen van de contacten en afspraken die samenhangen met de mantelcontracten voor Beveiliging. Je maakt in samenspel met de productmanager afspraken over de onderlinge verdeling van het werkpakket. Je stuurt erop dat gemaakte afspraken volledig worden benut en dat de afspraken met leveranciers worden aangepast aan de veranderende behoefte van de klant.  Je bent aanspreekpunt richting diverse marktpartijen. Je ziet knelpunten aankomen en je zorgt voor afstemming met de betrokken stakeholders, zowel intern als extern. Je spreekt marktpartijen en de eigen organisatie aan op het wel of niet nakomen van contractafspraken. Je doet aan risicomanagement. Je denkt vooruit en weet benodigde acties in te schatten. Je handelt direct en adequaat als je een kritische situatie voorziet. Je stuurt op kwaliteitsborging. Functie eisen: HBO werk- en denkniveau Basiskennis van risicomanagement, projectbeheersing, kwaliteitsnormering, overheidsinkoop en inkoopcontractering Functie wensen: Kennis van het werkterrein Beveiliging is een pré  Een relevant contractmanagement diploma is een pré.  Competenties:  Jouw doel als contractmanager is om een product of dienst te leveren dat aansluit bij de behoefte van je opdrachtgever. Om dat te kunnen bewerkstelligen, beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je staat stevig in je schoenen en beschikt over het nodige doorzettingsvermogen. Ook neem je voldoende initiatief en laat je zien dat je er alles aan doet om het onderste uit de kan te halen. Je bent praktisch ingesteld en gaat in alle gevallen voor het beste resultaat! Klantgerichtheid Samenwerken Overtuigingskracht Tactisch en bestuurlijk inzicht Initiatief Plannen en organiseren Analyserend vermogen Doorzettingsvermogen Besluitvaardigheid Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 32 uur per week, en heeft een looptijd tot november 2018, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Interim Contractmanager Spoor

    5 uur geleden

    Onbekend - Rotterdam (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, Rijkswaterstaat, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Assistent Contractmanager (Spoor) (Rotterdam) Organisatie Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Zij beheren en ontwikkelen de rijkswegen,- vaarwegen en –wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken ze aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar we vlot en veilig van A naar B kunnen.  Project A15 MaVa De A15 is een belangrijke verbinding tussen de Rotterdamse Haven- en industriegebied en het Europese achterland. Anno 2007 bood de A15 op diverse plaatsen te weinig capaciteit. De verkeersintensiteit zou, mede door de aanleg van de Tweede Maasvlakte en de bouw van nieuwe woningen, verder toenemen. Om dit op te lossen is de A15 in de periode 2011-2015 verbreed en gemoderniseerd en is het nautisch knelpunt (deels) opgelost door de bouw van een nieuwe Botlekbrug. Het werk is met een DBFM contract op de markt gezet en uitgevoerd door het consortium A-Lanes A15 B.V.  Eind 2015 zijn de realisatiewerkzaamheden aan de A15 ten behoeve van het hoofdwegennet afgerond en sinds april 2016 is de exploitatiefase van het DBFM-contract ingegaan, de beheer- en onderhoudsperiode tot en met juni 2035. Een aantal werkzaamheden dienen nog gerealiseerd te worden. Dit betreft het aanleggen van een nieuw spoor (inclusief aansluiting op het bestaande spoor),  een langzaam verkeersverbinding (inclusief aanpassingen onderliggend wegennet) over de nieuwe Botlekbrug. Ook dienen zijn er nog diverse aanvullende werkzaamheden in het areaal te worden gerealiseerd. Deze werkzaamheden zijn samengevoegd tot de “deelrealisatie Botlek” en zullen medio 2019 afgerond zijn. De werkzaamheden voor deze functie komen zowel voort uit de deelrealisatie Botlek als de exploitatiefase.  Functie omschrijving Als assistent contractmanager ben je verantwoordelijk voor contractmanagement zowel richting interne als externe stakeholders, het VTW-proces (verzoeken tot wijziging). Je bent werkzaam voor het cluster contractmanagement van project MaVa  (A15 Maasvlakte-Vaanplein). Je werkt aan een DBFM contract met een groot afbreukrisico op politiek-bestuurlijk of technisch- veiligheidskritisch gebied. Je assisteert de contractmanager en de andere IPM rolhouders op het gebied van contractwijzigingen vanuit een expertise op het gebied van contractmanagement en techniek, met name de contractwijzigingen mbt het spoorse deel. Je treedt op als projectleider bij de diverse werkgroepen op het gebied van VTW’s. Je voert impactanalyses en kostenbatenanalyses uit. Op basis van jouw adviezen worden beslissingen genomen over om de VTW’s al dan niet uit te voeren Je werkzaamheden bestaan uit het afwikkelen van de VTW’s met zowel de opdrachtnemer als Rijkswaterstaat onderdelen. Je bereidt de te sluiten wijzigingsovereenkomsten voor en bewaakt de procedurele voortgang en je signaleert tijdig potentiële knelpunten. Daarnaast zorg je voor de afstemming over de VTW’s met de projectleden en derden zoals de verkeerscentrale en de beheerder over de te sluiten wijzigingen. Je hebt daarbij de operationele doelen scherp voor ogen. Naast advies over contractuele aspecten van de VTW’s geef je ook technisch advies over de VTW’s. Je zoekt daarvoor afstemming met je collega’s van het cluster techniek, overige Rijkswaterstaat onderdelen en omgeving. Je stemt af met de financieel adviseur over de financiële inbedding van de wijzigingen. Je registreert en beheert het wijzigingsdossier in Relatics. Tot slot draag je actief bij aan het overdragen en borgen van jouw kennis aan collega’s. Je voert daarbij actief een strategie ten aanzien van de  beheerdersaspecten in overleg met contractmanager.  Met jouw enthousiasme en overtuigingskracht weet je partijen met elkaar te verbinden. Je onderhoudt je netwerk en zet dit actief in. Je weet draagvlak te creëren bij collega’s binnen WNZ en de regio voor adviezen/producten die zijn gericht op het behalen van het gewenste resultaat. Tot slot draag je actief bij aan het overdragen en borgen van jouw kennis aan collega’s. Functie eisen: Je hebt aantoonbare brede kennis en ervaring van Contract Management van grote projecten  (≥ 5 jaar); Je hebt aantoonbare brede kennis en ervaring met Contract Management, opleveren en overdragen van complexe integrale systemen binnen multidisciplinaire projecten, bijvoorbeeld in het publieke domein (≥ 3 jaar) Je bent in het bezit van een VCA-certificaat 'Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden VCU' (VOL-VCA); Je beschikt over voor de uitvoering van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen (mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet). De elektronische hulpmiddelen worden niet door Rijkswaterstaat ter beschikking gesteld. Onder elektronische hulpmiddelen vallen. Functie wensen: Ervaring met het leiden en/of coördineren van (deel)projecten in een driehoeks relatie (RWS/ProRail/opdrachtnemer relatie) is een pré;                                                                                                          Aantoonbare kennis van de werkwijze van ProRail is een pré; Aantoonbare kennis van bruggen, met in de scope installaties en/of software is een pré; Aantoonbare kennis en ervaring met de aanleg van het spoor is een pré.                                                                                                              Competenties: Je bezit de kerncompetenties RWS RADIO-V: Resultaatgerichtheid, Aanspreekbaar, Dienstverlenend, Integer, Ondernemend en Verbindend (Kerncompetenties RWS RADIO-V) en aanvullende competenties: samenwerken, netwerkvaardigheid en overtuigingskracht. Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd tot eind dit jaar, met een optie tot verlenging van twee jaar. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest.
    1 broker
  • Interim Logistiek Manager Horeca

    5 uur geleden

    Onbekend - Noord-Brabant (NL)

    Voor onze opdrachtgever, zijn wij momenteel aan het werven voor een:  Interim logistiek manager horeca IM6274 (provincie Noord-Brabant) Functie omschrijving Een interim-positie bij een gerenommeerde opdrachtgever start in juni fulltime voor initieel 6 maanden met optie tot verlenging. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest Interim, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent. Onderdelen van deze functie zijn warehousing, fijndistributie en het transport aansturen. Je houdt hierbij rekening met de geldende bedrijfsregels en procedures. Je draagt zodanig zorg voor beoordeling, bewaking en planning van alle werkzaamheden van Horeca Logistiek (alle DC’s), dat met minimale kosten een maximale servicegraad wordt bereikt. Je rapporteert aan de Manager Horeca Operations en geeft zelf leiding aan +/- 70 fte medewerkers. Vanuit je positie heb je te maken interne en externe klanten. De interne klant omvat Binnendienst, Service & Evenementen, Horeca Verkoop, Bedrijfsbureau en Retail.. Functie eisen Verder herken jij jezelf in de volgende eisen: Afgeronde HBO logistiek en/of management opleiding Minimaal vijf jaar ervaring in het leidinggeven in een logistieke omgeving Kennis van automatisering Ervaring in aansturing >50 medewerkers
    1 broker
  • Interim Project Buyer

    5 uur geleden

    Onbekend - Maasvlakte Rotterdam (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers in de private sector, zijn wij momenteel kandidaten aan het selecteren voor de positie: IM6275 Interim Project Buyer (Regio Rotterdam) Projectinkoop en hectiek vormen jouw passie! Functie omschrijving Opdrachtgever gaat een nieuwe terminal bouwen en zoekt daar een ervaren project buyer voor. Je staat in nauw contact met het projectteam, weet wat er nodig is en vertaalt de wensen naar een inkoopplan. Je bent verantwoordelijk voor: Inkoop strategie bepalen Opstellen van RfQ’s voor een breed scala aan producten en diensten Selecteren en contracteren leveranciers Voeren van onderhandelingen Toezien op nakomen afspraken leveranciers Functie eisen Je hebt aantoonbare projectinkoop ervaring en bent helemaal thuis in een technische omgeving. Plannen en organiseren zit jou in het bloed, je weet goed prioriteiten te stellen en kunt met deadlines omgaan. HBO werk- en denk niveau Minimaal 8 jaar projectinkoop ervaring Stevige onderhandelingsvaardigheden  Resultaatgericht en een teamspeler Initiatiefrijk Nederlands en Engels spreek en schrijf je vloeiend Aanbod De positie start z.s.m. op een fulltime (40 uur) basis en is voor 9-12 maanden. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst bij InQuest, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent.
    1 broker
  • Interim Medewerker Aanbestedingen en Contracten

    5 uur geleden

    Provincie Gelderland - Arnhem (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Medewerker Aanbestedingen en Contracten (Arnhem) Organisatie De afdeling Uitvoering Werken bestaat uit 3 teams die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de provinciale weg- en infrastructuurprojecten. Dit varieert van ontwerp tot bestek schrijven en aanbesteding van de aanleg en/of reconstructie van provinciale wegen, rotondes, fietspaden en kunstwerken. De afdeling is ook verantwoordelijk voor het openbaar vervoer, de bodemsanering en nazorg van stortplaatsen in Gelderland. Alle aanbestedingen en gunningen hiervoor worden door het team ABG (aanbestedingen, Bouwrechtelijke en Grondzaken) op tijd en volgens planning verricht. Voor het controleren, begeleiden en adviseren bij deze aanbestedingen hebben wij een goed gekwalificeerd aanbestedingsteam dat tijdelijk versterking nodig heeft. Je maakt deel uit van het cluster bestekzaken dat onderdeel is van het team ABG. Je werkt in een dynamische omgeving waarbij je gemakkelijk kunt schakelen en inspelen op nieuwe ontwikkelingen als duurzaamheid en circulaire economie. Functie omschrijving Je adviseert de projectmanager/- leider bij het kiezen van de juiste contractvorm die kan variëren van RAW tot UAV-GC of hybride contract.  Je controleert conceptbestekken (RAW) en eventueel UAV-gc contracten vakinhoudelijk op juistheid en volledigheid, waarbij het moederbestek jou wel bekend en leidend is.  Je begeleidt het aanbestedingsproces van publicatie in Negometrix (aanbestedingstool) tot gunning van de opdracht.  Je interpreteert, beoordeelt en maakt de juiste afweging om tot publicatie over te gaan met inachtneming van het wettelijke aanbestedingsbeleid.  Je weet de gunnings- en selectiecriteria juist toe te passen en met de juiste afweging tot de economisch meest voordelige inschrijving te komen.  Je bent op de hoogte van de beoordelingssystematiek en in staat in een consensus-bijeenkomst de beoordelaars tot een goed onderbouwd en juist verwoord overeenstemmingsbesluit te brengen.  Je stelt kostenramingen op en beoordeeld offertes. Naast het inkopen van Werken worden er ook Diensten ingekocht. Functie eisen: Een afgeronde HBO opleiding richting Civiele Techniek of een gelijkwaardige richting.  Je hebt met succes deelgenomen aan de basistraining Negometrix en weet de gunnings- en selectiecriteria binnen deze tool juist toe te passen.  Je hebt ervaring met het toepassen van de beoordelingssystematiek Je hebt ervaring met het begeleiden van RAW en/of UAV-GC contracten Je hebt ervaring met het opstellen van overeenkomsten voor Diensten Je hebt relevante werkervaring bij een provincie en bent bekend met provinciale systemen Je hebt ervaring opgedaan om in een consensus-bijeenkomst de beoordelaars tot een goed onderbouwd en juist verwoord overeenstemmingsbesluit te brengen. Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring met het opstellen en controleren van RAW bestekken en/of UAV-GC contracten. Je hebt aantoonbaar over minimaal 5 jaar ervaring met het begeleiden van een aanbestedingsproces van publicatie tot het gunnen van de feitelijke opdracht. Je hebt aantoonbaar ervaring met het opstellen en het beoordelen van offertes van kostenramingen. Aanbod De interim-positie start 4 juni 2018, met een inzet van 40 uur per week, en heeft een looptijd tot eind dit jaar met vier keer de optie tot verlenging van 6 maanden. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Interim Project Buyer

    5 uur geleden

    Onbekend - Noord-Brabant (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers in de private sector, zijn wij momenteel kandidaten aan het werven voor de positie: Interim Project Inkoper (Noord-Brabant) Organisatie Onze opdrachtgever is actief in de maakindustrie. Functie omschrijving De Project Inkoper is verantwoordelijk voor de operationeel-tactische inkoopactiviteiten. Tot je taken behoren onder andere benchmarking, leveranciersselectie en -beoordeling, onderhandelingen, administratieve ondersteuning en stakeholdermanagement. Functie eisen: Je hebt een HBO- of WO-diploma in relevante richting;  Ervaring met inkoop, bij voorkeur met project- en/of technische inkoop;  Je hebt aantoonbare technische affiniteit; Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels;  Je bent accuraat, proactief en kan zelfstandig werken. Aanbod De interim-positie start zsm, is initieel voor 6 maanden met optie tot verlenging. De gewenste inzet is fulltime. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest Projectdetachering BV, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent.
    1 broker
  • Interim inkoopstrategie / contractmanager

    5 uur geleden

    Onbekend - Noord-Limburg (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers welke zich in de publieke sector begeeft, zijn we kandidaten aan het selecteren voor een rol als  Interim Adviseur Inkoopstrategie / Contractmanager (Noord-Limburg) Organisatie Het contractteam heeft een inkoopstrategie opgesteld en staat verder aan de lat om de inkoopstrategie nader te verfijnen en te vertalen in inkoopplannen voor de verschillende werkpakketten. Parallel aan het opstellen van de inkoopplannen, wordt door het contractteam de contractvoorbereidingen, aanbestedingen en in de toekomst de realisatie gedaan. Functie omschrijving De Adviseur inkoopstrategie maakt deel uit van het contractteam bestaande uit twee andere contractmanagers, een contractjurist, een toets coördinator en een assistent contractmanager. De insteek is om met een compact team het geheel te managen van voorbereiding tot en met uitvoering. De primaire focus van de adviseur inkoopstrategie is de inkoopstrategie en inkoopplannen, maar het is zeker de bedoeling om (1 van) de werkpakketten ook te managen tijdens de voorbereiding, aanbesteding en/of realisatie. Wat ga je doen? De adviseur inkoopstrategie consolideert of vergroot het draagvlak voor de inkoopstrategie bij de betrokken partijen teneinde deze binnen de project randvoorwaarden te kunnen realiseren. Tot de werkzaamheden behoren: De ondersteuning en advisering bij het opstellen en implementeren van de inkoopstrategie en –plannen en alle bijkomende aspecten. De ondersteuning van het contractteam bij de contractvoorbereiding en aanbesteding van de diverse werkpakketten en overige inkopen Het contractmanagement van 1 of meer werkpakketten. We zoeken een energieke contractmanager / adviseur Inkoopstrategie op senior niveau die stevig in zijn/haar schoenen staat en met name veel ervaring heeft in het voortraject bij het opstellen en implementeren van inkoopstrategieën en -plannen, maar ook prima in staat is om een aanbesteding te trekken of het contractmanagement in de realisatie te doen. Het is tevens een pré wanneer de ervaring is opgedaan bij dijkversterkingsopgaven of rivierverruimingen bij een waterschap of Rijkswaterstaat. Ervaring met projectmatig werken, het IPM model, systeemgerichte contractbeheersing en PPS is ook een pré. Hij/zij is een natuurlijke netwerker en bruggenbouwer en in staat partijen met elkaar in contact te brengen en belangen te verbinden. Beschikt over aantoonbaar goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden . Hij/zij heeft een helikopterview, is in staat de situatie snel te overzien. Kan bijzaken en hoofdzaken onderscheiden; Functie eisen: Op cv aantoonbaar minimaal een met goed gevolg afgeronde HBO/ WO opleiding. Graag op cv vermelden dat diploma is behaald. Op cv aantoonbaar in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar werkervaring als contractmanager. (Referentie vereist) Op cv aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar werkervaring met inkoopmanagement. (Referentie vereist) Op cv aantoonbaar ervaring met het werken binnen publieke organisaties als Rijkswaterstaat, Waterschap, Provincie of Gemeente. (Referentie vereist) Je beschikt over de volgende competenties: samenwerken, teamplayer, resultaatgerichtheid, flexibiliteit, zelfstandigheid, organisatiesensitiviteit, overtuigingskracht Gunningscriteria: Beschrijf hoe uit uw cv blijkt in welke mate u relevante werkervaring heeft op het gebied van inkoop- en contractmanagement toepasbaar in dijkversterkings- en verleggingsprogramma´s als beschreven in deze opdracht. Een verwijzing naar uw CV is niet voldoende, dus gaarne expliciet hier u relevante werkervaring beschrijven. Ga daarbij specifiek in op uw ervaringen met: • Het vormgeven van de inkoopstrategie • De door vertaling van de inkoopstrategie in inkoopplannen en aanbestedingsstukken; • De aanbesteding en realisatie van soortgelijke opgaven Beschrijf in welke mate u voor deze opdracht relevante kennis en ervaring heeft met projecten in het waterveiligheidsdomein. Een verwijzing naar uw cv is niet voldoende, dus gaarne expliciet hier u relevante werkervaring beschrijven. Ga daarbij specifiek in op: • De projecten waaraan u gewerkt heeft; • Uw rol en bijdragen binnen deze projecten. Beschrijf uw aanpak voor het uitmuntend organiseren van inkoop- en contractmanagement, zodanig dat realisatie van de doelstellingen en ambities van het dijkversterkingsprogramma op een efficiënte, effectieve en beheerste wijze tot stand komt. Aanbod De interim positie start per half / eind mei, is voor 20-32 uur per week, 1ste jaar 24 uur per week. Aanwezigheid op locatie is noodzakelijk. De opdracht loopt t/m eind juni 2019 (met optie op verlenging). In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent.
    1 broker
  • Adviseur inkoopstrategie / Contractmanager | 24 uur | 13 maanden | Publiek | Limburg

    9 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Voor een klant in de publieke sector zijn wij opzoek naar een adviseur inkoopstrategie/ contractmanager voor 24 uur per week in de regio Limburg. De Adviseur inkoopstrategie maakt deel uit van het contractteam bestaande uit twee andere contractmanagers, een contractjurist, een toet coördinator en een assistent contractmanager. De insteek is om met een compact team het geheel te managen van voorbereiding tot en met uitvoering. De primaire focus van de adviseur inkoopstrategie is de inkoopstrategie en inkoopplannen, maar het is zeker de bedoeling om (1 van) de werkpakketten ook te managen tijdens de voorbereiding, aanbesteding en/of realisatie. De adviseur inkoopstrategie consolideert of vergroot het draagvlak voor de inkoopstrategie bij de betrokken partijen teneinde deze binnen de project randvoorwaarden te kunnen realiseren. Tot de werkzaamheden behoren: De ondersteuning en advisering bij het opstellen en implementeren van de inkoopstrategie en –plannen en alle bijkomende aspecten. De ondersteuning van het contractteam bij de contractvoorbereiding en aanbesteding van de diverse werkpakketten en overige inkopen Het contractmanagement van 1 of meer werkpakketten.
    1 broker | startdatum: mei 21, 2018 | einddatum: juni 30, 2019
  • Project-Contractmanager | 24 uur | 12 maanden | Publiek | Noord-Holland

    9 uur geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Voor een opdrachtgever in de publieke sector zijn wij opzoek naar een project-contractmanager voor 24 uur per week in de regio Noord-Holland. De project-contractmanager is zeer ervaren in de uitvoeringsfase van UAV-gc contracten en thuis in de Best Value aanbestedingsmethode. De project-contractmanager adviseert en geeft input in de contract voorbereidingsfase maar daar de verantwoordelijkheid ligt in de voorbereiding bij de contractadviseur in het het IB team. De project-contractmanager leidt de aanbestede contracten in de uitvoering nagenoeg zelfstandig met het IB uitvoeringsteam. Hij/zij is daarbij zeer omgevingssensitief en communicatief vaardig vanwege de vele grote stakeholders met grondpositie en grote belangen. Werkzaamheden: Leiding geven aan projectteam gedurende uitvoeringsfase Beheersen van contract in uitvoeringsfase, inclusief wijzigingsproces. Invulling geven aan opdrachtgeverschap naar opdrachtnemer uitvoeringsfase Adviseren van projecten in contractvoorbereidingsfase op uitvoerings-/realisatie aspecten Bewaken van projectscope tijdens uitvoeren en tijdig signaleren van afwijkingen Implementeren van projectplan voor de uitvoering, inclusief contractbeheersingsplan Rapporteren van voortgang aan opdrachtgever Afstemmen van ontwerp- en realisatie-aspecten met belangrijke stakeholders, in samenwerking met omgevingsmanager en opdrachtgever
    1 broker | startdatum: mei 9, 2018 | einddatum: mei 9, 2019