Procurement opdrachten | 11 opdrachten
  • Supplier Quality Assurance & Vendor Performance Management

    1 dag geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Start: week 8 Duur: 12 maanden Locatie: Brussel Functie omschrijving Als Supplier Quality Assurance monitort u onze leveranciers en de kwaliteit van hun leveringen of diensten. De SQA is ook verantwoordelijk voor het Vendor Performance Management VPM, Supplier onboarding en Supplier Development. U ontwikkelt en implementeert een algemeen Supplier Assurance Quality strategie om van een reactive process van de opvolging en de ontwikkeling van leveranciers naar een proactieve process te gaan. een strategische visie m.b.t. het VPM proces gebaseerd / geïnspireerd op best-practice ervaringen die momenteel gangbaar zijn in de inkoopwereld. een score card per leveranciers (zoals voor direct als voor indirect aankoop). een claim management en boeteproces. best practices in VPM Procurement in onze maatschappij. U ontwikkelt en beheert actieplannen en budgetten om de te verwachte resultaten te realiseren. U analyseert en stelt nieuwe processen voor (zoals vb. scorecards, KPI, …) die een oplossing kunnen bieden voor allerhande problemen die zich momenteel binnen Procurement stellen. U stelt een cross-functioneel projectteam voor waarmee u concrete afspraken maakt over het te verwachten eindresultaat. U onderhoudt frequente contacten met uw collega’s binnen Procurement en uw interne klanten, die mogelijke (technische) oplossingen kunnen aanbieden. U vertegenwoordigt Procurement in de vergaderingen met verschillende leveranciers om de performantie te proberen verbeteren. U rapporteert in een rol van expert rechtstreeks aan de Head of SQA. Profiel ·         Kennis en ervaring i.v.m. Vendor Performance Management process en ontwikkeling van leveranciers (onboarding, renking, clasiificatie, …). ·         Meerdere jaren ervaring als SQA expert. ·         Een goed analytisch en statistisch inzicht. ·         Dynamisch en pakt de problemen op directe wijze aan. ·         Grote zelfstandigheid. ·         Bekend met het gebruikt van SAP. ·         Vlotte functionele tweetaligheid (NL/FR) ; kennis van het Engels of het Duits is een pluspunt. ·         Goede kennis van de MS Office instrumenten. ·         Goed in teamverband kunnen werken.
    1 broker
  • Tijdelijke Buyer Professional Services

    1 dag geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    omschrijving Als Purchaser indirect spend sta je in voor de aankopen van bv. HR, IT, inhuur consultants Je tracht besparingen te realiseren Je hernegotieert contracten en sluite nieuwe contracten af Je onderhandelt de SLA’s Je bouwt een goede relatie op met de leveranciers Je pakt ook het operationele gedeelte aan. Bv. PO nummers aanmaken Je kijkt met een kritisch oog naar het P2P proces en zoekt naar optimalisaties  Je overtuigt de interne klanten van de waarde van aankoop binnen de business.  Je creëert een interne buy-in Profiel Je hebt enkele jaren ervaring met het aankopen van diensten Je hebt ervaring met het optimaliseren van aankoopprocessen binnen een organisatie Je werkt zeer klantgericht en bent open naar de business toe Je bent een sterke onderhandelaar en bent zeer communicatief Je bent analytisch en to-the-point Je hebt een enthousiaste drive en een positieve ingesteldheid om de zaken aan te pakken Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Engels Solliciteren en je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecod
    1 broker
  • Tijdelijke werkvoorbereiding, planner

    1 dag geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Start: ASAP Duur: 31/12/2020 Locatie: Antwerpen Functie omschrijving Je analyseert de behoefte van de interne klant en volgt zijn vragen van A tot Z op. Je vraagt de offertes op. Je plaats bestellingen en volgt deze op zodat alle materialen en middelen zijn voorzien. Je maakt de werkinstructies op en zorgt ervoor dat deze steeds up-to-date zijn.  Je staat in nauw contact met de leveranciers en maakt afspraken Je kan op een professionele en assertieve wijze communiceren. Je kan zelfstandig werken. Profiel Bachelor of gelijkwaardig door ervaring en een technische achtergrond Je hebt ervaring met het verwerken van bestellingen Je hebt ervaring met voorbereiden van werkzaamheden (infrastructuur) Communicatief, organisatorisch en stressbestendig Basiskennis Excel en Outlook Je spreekt en schrijft perfect Nederlands Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7145 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Expert Openbare Aankopen (temp-to-perm)

    1 dag geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Start: Asap Duur: temp-to-perm Locatie: Brussel Functie omschrijving Als Expert Openbare Aankoper plan je de aankopen in overleg met de betrokken diensten: bepaling van de behoefte, voorbereiding van het budget, opstelling en opvolging van een planning voor elke aankoop.  Je zorgt ervoor dat  de reglementering inzake overheidsopdrachten voor alle aankopen worden nageleefd. Dit in nauw overleg met de betrokken diensten en de juridische dienst (keuze van de procedure en de criteria, evaluatie van de offertes en de kandidaturen)  Je bereidt de overheidsopdrachten voor, je plaatst deze, voert ze uit en volgt ze op. Je zorgt ervoor dat de continuïteit van de aankopen verzekert is. Je stelt alle documenten op en vervult de door de reglementering en de interne richtlijnen opgelegde formaliteiten in nauw overleg met de betrokken diensten: startnota, bestek, selectieen gunningsverslagen, publicaties, opening van de kandidaturen en de offertes ...  Je geeft advies over de aankopen.  Je werkt mee aan de invoering van de aankoopdienst en de uitwerking van een aankoopbeleid in de instelling  Je bent contactpersoon voor de externe partners en voor de interne diensten  Profiel Masterniveau, bij voorkeur in een technische richting; Je hebt kennis van de wetgeving inzake overheidsopdrachten en ten minste drie jaar ervaring op het gebied van overheidsopdrachten;  Je hebt ervaring als aankoper in een technische omgeving of een projectomgeving;  Uitstekende redactionele vaardigheden, met inbegrip van het opstellen van administratieve clausules Je bent pragmatisch en in staat om de technische behoeften goed te begrijpen om ze te helpen omzetten in bijzondere bestekken;  Zin voor samenwerking en organisatie Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en zeer goede kennis van het Frans;  Je hebt ervaring met databanken en Word, Excel. Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7144 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Change Manager

    1 dag geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Start: 28/02/2020 Duur: één jaar Locatie: Gent Functie omschrijving Als Change Manager ontwikkel je change- en communicatiestrategieën en leg je deze vast in het actieplan. Je bent een expert in relationship management. Je gaat op zoek naar de beste communicatiekanalen en biedt inzichten aan in strategische en tactische communicaties. Je creëert een draagvlak binnen de organisatie voor de toekomstige change Je rapporteert op een gestructureerde wijze over de change, met duidelijke meetpunten ten opzichte van de te behalen objectieven Je helpt een duidelijk operationeel model te ontwikkelen om de change te implementeren. Je bewaakt de procedures van de veranderingen die je moet begeleiden Profiel Je hebt 10 jaar aantoonbare ervaring in change en communicatie. Je hebt ervaring in het verhogen van de effectiviteit van organisaties. Je hebt aantoonbare ervaring in het begeleiden van complexe change processen in verscheidene ondernemingen Je hebt ruime ervaring met de Prosci methodologie (ADKAR)  Je hebt aantoonbare kennis en ervaring binnen Change Management  Je hebt ervaring met het implementeren van Asset Management Systemen Je hebt kennis van de werking en processen van Netuitbating  Je hebt ervaring met opbouwen van Target Operating Models bij in change- of projectomgevingen. Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7142 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Expeditor, Leveranciersopvolging

    1 dag geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Start: ASAP Duur: 12 maanden (in twee delen) Locatie: Brussel (zuid) Functie omschrijving Je volgt de vragen van de interne klant van A tot Z op. Je staat in contact met de leveranciers. Je kan op een professionele en assertieve wijze communiceren. Je kan zelfstandig werken. Je bent stressbestendig. Profiel Bachelor of gelijkwaardig door ervaring Ervaring in leveranciersopvolging, backoffice, orderopvolging en/of productieplanning Communicatief, werkt autonoom, probleemoplossend vermogen Basiskennis Excel en Outlook 3-talig (NL/FR/EN) Kennis SAP is een plus Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7143 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke IT Project Manager

    1 dag geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Start: begin februari Duur: 2 jaar Locatie: Brussel Functie omschrijving Je bent verantwoordelijk voor het managen van het project inzake planning, budget, team. Je ondersteunt het team met het opstellen van de RFI Je zorgt ervoor dat het aankoop proces vlot verloopt en coördineert dit Je coördineert de implementatie. Profiel Je hebt minstens vijf jaar ervaring als Project Manager  Je hebt een technische achtergrond Je hebt minstens vijf jaar ervaring binnen IT (hardware, software, infrastructuur) Je hebt ervaring met Public Procurement Je hebt zeer goede organisatie skills.  Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7147 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Project Aankoper

    1 dag geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Start: begin februari Duur: één jaar Locatie: Brussel Functie omschrijving Als project aankoper zal je constructief moeten samenwerken met alle interne en externe klanten en de lokale aankoopteams. Je helpt de financiële en operationele prestaties van het project te verbeteren door de inkoopstrategieën en -tactieken van het project op te stellen en toe te passen Je zorgt ervoor dat de producten en diensten nodig voor het project op tijd aanwezig zijn Je ben verantwoordelijk over de kwaliteit van de diensten van de leveranciers. Je zorgt ervoor dat het risico zo klein mogelijk blijft. Je stelt de project aankoopstrategieën en tactieken op en implementeert deze: ervoor zorgen dat risicobeoordelingen worden uitgevoerd en actieplannen worden geïmplementeerd. Je helpt samen met de category manager de aankoopstrategie van het project te definiëren. Je zorgt ervoor dat de nodige goedkeuringen verkregen worden. Je maakt een selectie van leveranciers die voldoen aan de projectvereisten en onderhoudt met hen een goede relatie. Je onderhandelt met de leveranciers de contractvoorwaarden, in samenwerking met Legal. Je leidt de contractonderhandelingen Je bewaakt het budget  Profiel Je behaalde een master in Engineering of Economie, of vergelijkbaar door ervaring. Je hebt uitgebreide ervaring met complexe EPC projecten Je hebt inzicht in de financiering van grootschalige projecten Je hebt enkele jaren ervaring met aankoop Je bent business minded en hebt ervaring met business development Je hebt ervaring in de energie sector Je bent een multitasker met sterke organisatorische skills Je hebt ervaring met het werken in een multiculturele omgeving Je bent analytisch en een goede, overtuigende onderhandelaar. Je spreekt Nederlands, Engels en Frans Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7149 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Tactisch Inkoopadviseur

    1 dag geleden

    Veiligheidsregio Hollands Midden - Leiden (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector, zijn wij momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Tactisch Inkoopadviseur (Zuid-Holland) Organisatie Als inkoopadviseur maak je samen met de Coördinator Inkoop en de Contractbeheerder deel uit van de afdeling Inkoop. De werkverdeling wordt onderling in het team bepaald, ook op basis van de inkoopkalender. Inkoop maakt onderdeel uit van de afdeling Facilitaire Zaken. De sector Bedrijfsvoering waar de afdeling Facilitaire Zaken onder valt is verantwoordelijk voor het hoofdproces Ondersteunen van de organisatie. De sector heeft een belangrijke adviserende, ondersteunende en ontwikkelende rol in het kader van integraal management richting onze leidinggevenden, de managementteams en het directieteam. Functie omschrijving • Je gaat enkelvoudige, meervoudige of Europese aanbestedingen organiseren en uitvoeren; • Je begeleidt vanuit de adviesrol inkooptrajecten op het gebied van leveringen, diensten en werken; • Je voert hierbij de regie over inkoopplannen, de benodigde aanbestedingsdocumenten en goed leesbare programma’s van eisen; • Je zorgt dat de functionele en technische specificaties van de inkoopbehoeften goed worden beschreven; • Je beoordeelt of de specificaties compleet zijn en inventariseert welke interne (of eventuele externe) expertise bij het inkooptraject nodig is; • Je schakelt een jurist in indien nodig; • Je ondersteunt en adviseert projectleiders en andere collega’s bij hun inkoopwensen; • Je doet voorstellen om het inkoopbeleid en inkoopproces te verbeteren en adviseert gevraagd en ongevraagd hierover; • Je werkt samen met je directe collega’s en met andere interne disciplines in multidisciplinaire inkoopteams; • Werkdagen, werktijden en werkplek zijn flexibel en in overleg. Functie-eisen • Je hebt aantoonbare ervaring met (Europese) aanbestedings- en inkooptrajecten; • Je hebt ervaring met projectmatig werken en werken in projectgroepen; • Je volgde relevante cursussen op het gebied van inkoop; • Je bent accuraat, positief ingesteld, proactief, punctueel; • Je staat sterk in je schoenen. Aanbod De interim-positie start zsm, met een inzet van 32 uur per week en heeft een looptijd van ca. 6 maanden met optie op verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest.
    1 broker
  • Tijdelijke Aankoper Health & Beauty

    3 weken geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Start: ASAP Duur: 6 maanden Locatie: Antwerpen Functie omschrijving Als Aankoper Health & Beauty ben je verantwoordelijk voor deze categorie enstelt hiervoor een category plan op. Je denkt op strategisch niveau na over je categorie en beslist welke producten in het assortiment worden opgenomen en plant promoties in. Het assortiment evalueer je en stuur je constant bij.  Je bent een sterke onderhandelaar die met de leveranciers prijzen, voorwaarden en promotiebudgetten bespreekt.  Je zoekt naar nieuwe trends in de markt.  Je zorgt voor een continue optimalisatie van het Category Management.  Profiel Je hebt al enkele jaren aankoopervaring in de FMCG-sector.  Je bent commercieel ingesteld en hebt zeer goede onderhandelingskwaliteiten Je bent analytisch en beschikt daarnaast over goede communicatieskills Je bent stressbestendig en bent in staat een hoge workload te verwerken. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7131 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • SENIOR INKOOPADVISEUR INTERIM

    1 maand geleden

    Shared Service Center Zuid-Limburg - Heerlen, Nederland

    Voor deze leuke rol in Heerlen zoeken wij een adviseur die de volgende werkzaamheden op inkoop gebied zal gaan uitvoeren: Centrale ondersteunende  functie en faciliteert primair de processen m.b.t. de inkoopanalyses Het ontwikkelen en coördineren van de processen m.b.t. het opstellen en beheren van de inkoopkalender inclusief het rapporteren Het ontwikkelen van de inkoopkalender en het zorgdragen voor de integratie van individuele inkoopjaarplannen in een overkoepelende inkoopkalender voor het SSC-ZL en het toegankelijk maken van de inkoopkalender voor de relevante stakeholders (moederorganisaties, category managers en manager inkoop) Rapporteren van de voortgang van inkooptrajecten en het signaleren van stagnaties Het gezamenlijke/individuele besparingspotentieel rapporteren Rapporteren van financiële evaluaties van inkooptrajecten (gunningsadvies-formulieren) Evalueren en rapporteren van de verschillende rapportages (stamdata/gunningsadvies- formulieren, Negometrix en de kwartiermakers rapportages) v.w.b. voortgang van de inkooptrajecten Maken van voorstelfacturen t.b.v. de financiële administratie Het maken van omzetrapportages en dienstverleningsmatrix Het coördineren/uitvoeren en distribueren van Spendanalyses (via een software tool), tevens contact met externe dienstverlener v.w.b. het toewijzen aan inkoop-categorieën Het geven van workshop/training inzake spendanalyses via software tool van externe dienstverlener Het beheer van de online tool van de externe dienstverlener m.b.t. spendanalyses
    1 broker