HRM opdrachten | 11 opdrachten
  • RECRUITMENT COÖRDINATOR IN DE REGIO AMSTERDAM/ HAARLEM

    2 dagen geleden

    Klant van Yacht - Regio Amsterdam/ Haarlem

    Voor een opdrachtgever in de regio Amsterdam/Haarlem zijn wij exclusief op zoek naar een Interim Recruitment Coördinator/Assistent die op korte termijn kan starten voor de duur van ongeveer een jaar.    Binnen onze opdrachtgever ligt de uitdaging het  komende jaar (2019-2020) 100 fte te werven voor verschillende disciplines, variërend van stafposities tot aan schaarse technische profielen.   Hiervoor zijn zij op zoek naar een recruitment coördinator/ assistent die samen met de Corporate Recruiter een duo vormt in het project voor de nieuwe aannames en het gehele recruitmentproces gaat begeleiden en coördineren.
    1 broker
  • INTERIM CORPORATE RECRUITER VOOR EEN LANGDURIGE OPDRACHT IN DE REGIO AMSTERDAM/ HAARLEM

    2 dagen geleden

    Klant van Yacht - Regio Amsterdam/ Haarlem

    Voor een opdrachtgever in de regio Amsterdam/Haarlem zijn wij exclusief op zoek naar een Interim Corporate Recruiter die op korte termijn (bij voorkeur per 1 april) kan starten voor de duur van ongeveer een jaar.    Zij hebben de uitdaging om het komende jaar (2019-2020) 100 fte te werven voor verschillende disciplines, variërend van stafposities tot aan schaarse technische profielen.   Wij zoeken een ervaren Corporate Recruiter die hen gaat helpen bij het totale recruitment vraagstuk. Daarnaast zoeken we nog een coördinator die hierbij gaat ondersteunen.    Taken: - Planning van de totaal te werven vacatures  - Planning wervingsprocedures - Opstellen van wervende vacatureteksten - Publiceren van vacatures op geselecteerde Jobboards en Social Media  - Actief benaderen van mogelijke kandidaten  - Contact met gespecialiseerde bureau's  - Volledige communicatie rond de vacatures: van informatievoorziening over de organisatie en de vacature richting sollicitanten tot ontvangstbevestiging van het cv, van uitnodiging voor gesprekken tot het op een zorgvuldige manier afwijzen van kandidaten - Het voeren van de eerste intakegesprekken  - Evaluatie gevoerde gesprekken en voortgangsoverleg - Aanleveren gegevens voor personeelsdossiers
    1 broker
  • CASEMANAGER VERZUIM

    2 dagen geleden

    BAR-organisatie - Ridderkerk

    Hoofdtaken:  Als Casemanager Verzuim zorgt je ervoor dat de organisatie meer grip krijgt op het ziekteverzuimpercentage van het personeel.  Het casemanagement van A tot Z (gedeeltelijk administratief, deels verzuimbegeleiding) valt onder jouw verantwoording. Je zorgt voor de coördinatie en uitvoering van de Wet verbetering poortwachter.  Het signaleren en organiseren van verbeteringen in het proces is een vast onderdeel van je takenpakket.  Je begeleidt agressie-incidenten van A tot Z en adviseert daarover Voor de functie is het belangrijk dat je schakelt tussen alle betrokken partijen; van de bedrijfsarts, arbeidsdeskundige, leidinggevende tot de HR Adviseurs. Je hebt een signalerende rol t.a.v. overige arbo-zaken
    1 broker
  • HR Adviseur

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie In deze opdracht ben je een belangrijke operationele schakel voor de afdelingen port development, environmental management, assetmanagement en de afdeling Human Resources. Het is een rol die, onder functionele regie van een HR Business Partner, een eigen zelfstandigheid en het nemen van verantwoordelijkheid vraagt: Je draagt de visie op HR uit; Je adviseert, rapporteert en faciliteert het verantwoordelijke management en de medewerkers bij de uitvoering van integraal HR-beleid en HR-instrumenten; Je (onder)kent de veranderingen in de buitenwereld (digitalisering, automatisering, robotisering en energietransitie) en begrijpt de impact daarvan op de medewerkers en de arbeidsmarkt. Hier samen met de collega’s pro actief op inspelen, met oog voor mens en organisatie, is de uitdaging. Vanzelfsprekend werk je daarin nauw samen met je collega’s van de HR-afdeling en kun je een beroep doen op hun expertise (arbeidsvoorwaarden, personeels- en salarisadministratie, ontwikkeling, recruitment. Waar gevraagd ben je bereid ook meer ondersteunende en/of administratieve werkzaamheden voor het account op te pakken.
    1 broker
  • HR Adviseur

    3 dagen geleden

    Maritieme Sector - ing Rotterdam (Zuid-Holland)

    HR Adviseur, de functie Astorium zoekt per 1 April een HR adviseur voor een maritieme speler in de regio Rotterdam voor 36 uur per week. Dit is een tijdelijke functie tot 30 september 2019 met optie tot verlenging. Als HR adviseur ben je de schakel tussen verschillende management afdelingen, divisies en schakel je vaak met de HR Business Partner. Heb jij een stevige persoonlijkheid ? Ben je klantgericht en neem je graag initiatief ? Reageer dan snel !!! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Adviseur? Als HR adviseur voer je de volgende taken uit: Je bent de operationele schakelen tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie Je werkt nauw samen met de HR business partner Je adviseert en rapporteert aan het management en de medewerkers betreft het HR beleid Je werkt samen met je collega's van HR Wat neem jij mee? Je hebt genoeg relevante ervaring van complexe HR vraagstukken Je beschikt over actuele kennis van de wet- en regelgeving Je beschikt over administratieve HR werkzaamheden Je hebt kennis van SAP HR Je hebt affiniteit met de doelgroep Je hebt o.a. kennis van digitalisering, automatisering en begrijpt de link tussen .......................... Je kijkt me een frisse blik naar de arbeidsmarkt Je bent bereid te werken op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ( waarvan vrijdag een vereiste is) Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een maritieme speler in de omgeving van Rotterdam, de organisatie werkt veel met internationale ondernemingen samen. De organisatie is vooruitstrevend, vandaar dat duurzaamheid hoog in het vaandel staat. De afdeling bestaat uit circa 28 mensen die werken aan Recruitment, Ontwikkeling, Arbeidszaken en Salarisadministratie. Door onderbezetting op de afdeling, is de functie ontstaan. Wat is het aanbod voor de HR Adviseur? We bieden een tijdelijke opdracht waarbij je in loondienst komt bij Astorium. Astorium biedt: een tijdelijk contract voor 24 uur per week salaris tussen € €2400.- tot € 2800,- o.b.v. 24 uur en kennis en ervaring vakantiegeld reiskostenvergoeding Is dit jouw kans? Ben je per direct beschikbaar en heb je ervaring met servicekosten? Solliciteer dan vóór 27 maart 12.00 uur met cv in Word en motivatie via de button "Solliciteer direct". Reacties na de deadline komen op een reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • Senior Corporate Recruiter Noord Nederland

    6 dagen geleden

    Onbekend - Zwolle en Den Bosch (op maandag)

    De afdeling Recruitment is vanuit het bedrijfsonderdeel HR verantwoordelijk voor alle in- en doorstroom. Dit ambitieuze team verzorgt zowel tijdelijke (inhuur) als vaste functies en kenmerkt zich door gedrevenheid, een open sfeer, ambitie om te groeien door feedback én plezier in het werk. Wat ons drijft is met onze expertise bijdragen aan de doelen van de organisatie. Functieomschrijving Jouw focus is hierin breed: zowel interne als externe vacatures. Als Corporate Recruiter recruit je voor een aantal specifieke interne klanten. Wij recruiten op dit moment in hoge mate voor technisch uitvoerende functies (o.a. monteurs, uitvoerders en engineers). En nee, deze vakmensen zijn niet makkelijk te vinden! We kampen met een hoge mate van tekort aan personeel in een technisch lastige arbeidsmarkt. Dit is dan ook meteen, mede met je recruitment collega’s, jouw grootste uitdaging op dit moment en de reden dat we op zoek zijn naar een extra (tijdelijke) recruiter. Je bent in deze als geen andere op de hoogte van de behoefte van je klant en hebt een uitstekende samenwerking met de betreffende HR Business Partner(s). Op basis van je kennis over je klant en de ontwikkelingen binnen én buiten de organisatie stel je het profiel op, waarna je aan de hand van je wervings- en sourcingsaanpak intern of extern de kandidaten vindt. Jouw selectie, op basis van oplossingsgericht recruiten, geeft jou de bevestiging dat je aanpak werkt: je hebt de perfecte kandidaat gevonden. Na jouw uitleg over onze arbeidsvoorwaarden, schud je de nieuwe medewerker de hand.  Uiteraard evalueer je de procedure: wat ging goed en wat kan beter en doe je concrete verbetervoorstellen voor ons recruitmentproces.
    1 broker | 5 maanden | 32 uur | startdatum: 18.03.2019 | deadline: 18.03.2019
  • INTERIM SOURCER

    2 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en beschikt over de beste sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur “DE RECRUITMENT PARTNER"
    1 broker
  • CONSULTANT INHUURDESK

    1 maand geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM RECRUITER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in recruitment; Je bent aan het interimmen en hebt minimaal één freelance opdracht uitgevoerd; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; Je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand.  Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van goede kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge.  NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE SPECIALIST

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational, tot het opzetten van een specifiek project. Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM RESOURCE MANAGER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker