HRM opdrachten | 5 opdrachten
  • ADVISEUR IMPLEMENTATIE WNRA

    2 dagen geleden

    BMC Implementatie B.V. - Nederland

    Momenteel hebben we verschillende opdrachten in behandeling rondom de implementatie van de WNRA (en we verwachten er nog meer). Opdrachtgevers zijn gemeenten en omgevingsdiensten door het hele land. BMC biedt samen met Capra advocaten begeleiding aan gemeenten om deze wet toe te passen. Naast de adviseurs van BMC brengen wij graag ZZP'ers met onze opdrachtgevers in contact. Laat ons gauw wat weten als je hiervoor in aanmerking wil komen!
    1 broker
  • HR Administrator

    3 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Op de kleinschalige HR afdeling is ruimte ontstaan voor allround administratieve versterking. In deze functie ben je voornamelijk uitvoerend bezig met het verwerken en invoeren van gegevens/data en draai je regelmatig rapportages en analyses. Tot de werkzaamheden behoren onder meer mutaties in de personeelsadministratie, het verwerken van declaraties en het draaien van maandelijkse rapportages. Je rapporteert rechtstreeks aan de HR Manager.
    1 broker
  • INTERIM SOURCER

    1 week geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en beschikt over de beste sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur “DE RECRUITMENT PARTNER"
    1 broker
  • INTERIM RECRUITER

    1 week geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in recruitment; Je bent aan het interimmen en hebt minimaal één freelance opdracht uitgevoerd; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; Je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand.  Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van goede kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge.  NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE SPECIALIST

    1 week geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational, tot het opzetten van een specifiek project. Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM RESOURCE MANAGER

    1 week geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker