HRM opdrachten | 13 opdrachten
  • DIGITAL ADVISEUR

    11 uur geleden

    ABN AMRO - Amsterdam

    Doel van de opdracht: We attract, engage, develop the beste digital talent for the best digital workplace you can imagine! Focus op 4 pijlers? ATTRACT: How to attract and retain the best digital talents? LEADERSHIP: What's the best agile way of working? GROWTH: How to invest in your own talent? CULTURE: How to create an environment that embraces fun, eagerness, coorporation and innovation! Op basis van deze pijlers ben je verantwoordelijk voor het creeren van activiteiten, denk aan: Attract: content maken voor employer brand in samenwerking met de arbeidsmarktcommunicatiespecialist Leadership: Team challengen op agile way of working Growth: Workshops organiseren, TED Talks, opleidingen algemeen - talent ontwikkeling Culture: Initiatieven stimuleren, creeeren, etc om samenwerking, kennisdeling, digital workplace te verbeteren Werken aan de best people strategie / coolest place to work cultuur binnen de afdeling Customer & Digital Experience. Terug laten komen in de EEO / Employer branding etc; Waarbij de uitdaging is dat de afdeling op 3 december as. van start gaat waarbij van twee afdelingen (Digital Banking & Customer Experience) worden samengevoegd. Tevens aandacht voor de cultuurverschillen tussen diverse afdelingen binnen Customer & Digital Experience.   
    1 broker
  • HR-ADVISEUR

    12 uur geleden

    Onbekend - Steenbergen

    2-01-2019 Einddatum:30-06-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week:32-36 Sluitingsdatum: 29-11-2018 om 11:00 uur Als strategisch HR-adviseur adviseer je de directie en de teammanagers over organisatie- en HR-vraagstukken op strategisch en tactisch niveau. Je bent sparringpartner en geeft advies vanuit jouw HR-achtergrond waarbij je rekening houdt met de andere bedrijfsvoeringsdiciplines binnen de organisatie. Uiteraard doe je dat binnen de kaders van onze recent vastgestelde missie en visie. Je speelt proactief in op ontwikkelingen op HR-gebied. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor enkele teammanagers en adviseer je deze over personele aangelegen-heden. Hiertoe bouw je een stevige relatie op met de teammanager. Je beschikt over een behoorlijke expertise op het terrein van strategische (door)ontwikkeling van een gemeentelijke organisatie. Je combineert jouw strategisch denken met een praktische inslag en je kunt daarbij het gehele spectrum van HR activiteiten overzien en aansturen. Actuele thema’s daarbij zijn strategische personeelsplanning, gesprekscyclus, leeftijdsbewust personeelsbeleid, vitaliteit, mobiliteit, talentontwikkeling en opleidingsbeleid. Modern werkgeverschap is het domein waarin jij op je best bent. In het kader van de samenwerking met onze Brabantse Wal partners, de gemeenten Woensdrecht en Bergen op Zoom, stem je zaken met hen af. Je vervult een voortrekkers- en coachende rol binnen het taakveld P&O (5 medewerkers), draagt actief kennis over en treedt voor hen op als sparringpartner. Hiërarchisch word je aangestuurd door de teammanager Interne Ondersteuning. P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een (tijdelijk) loondienstverband. Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.
    1 broker | 32-36 uur | startdatum: 02-01-2019 | einddatum: 30-06-2019 | deadline: 29-11-2018
  • HR BUSINESS PARTNER

    14 uur geleden

    Onbekend - Alphen aan den Rijn

    -12-2018 Einddatum:10-6-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week:28 Sluitingsdatum: 28-11-2018 om 18:00 uur Als HR business partner in het fysieke domein begrijp je de business in haar complexe en dynamische omgeving. Je bent een volwaardige en stevige sparringpartner voor het management bij de uitvoering van het HR beleid. Je adviseert pro actief leidinggevenden bij lastige people management taken bij het creëren van mobiliteit, maximale inzetbaarheid en kwalitatieve bezetting. Je adviseert en denkt mee bij complexe ontwikkel-, functionerings,- en verzuimcases en ondersteunt bij functiewaardering discussies. Je spiegelt hen ten aanzien van de gewenste stijl van leidinggeven door stelling te nemen, te reflecteren en aan te spreken in hun nieuwe rol als leidinggevende passend bij de Organisatie van de Toekomst die we willen zijn. Een goede relatie kunnen opbouwen met de manager is essentieel. Samen maak je de vertaalslag tussen de business enerzijds en anderzijds het HR beleid en de organisatiedoelstellingen. Je legt verbanden en creeert overzicht (vlootschouw) als basis voor actie. Je bent makelaar binnen P&O en verwijst door naar het P&O infopunt en schakelt desgewenst specialisten in op het gebied van organisatieontwikkeling, beleid of juridische ondersteuning.
    1 broker | 28 uur | startdatum: 10-12-2018 | einddatum: 10-6-2019 | deadline: 28-11-2018
  • HRM CONSULENT

    1 dag geleden

    Onbekend - Venray

    19 Einddatum: 1-4-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 36 Sluitingsdatum: 23-11-2018 om 09:00 uur Ben jij een proactieve en gedreven HRM Consulent die ons team HRM komt versterken? Je gaat werken in een organisatie en team dat volop in beweging is. Samen met het team HRM lever je een belangrijke bijdrage aan de professionalisering van HR. Wil je verbeteren, ontwikkelen en samenwerken aan vernieuwing? Dan is dit dé uitdagende HR-functie voor jou! De functie Team HRM, waar jij deel van gaat uitmaken, is bezig met de ontwikkeling van een nieuwe HR strategie, het digitaliseren van de HR processen en het professionaliseren van de dienstverlening aan onze klanten. De functie kenmerkt zich door een aantrekkelijke mix van reguliere HR-werkzaamheden en uitdagende HR projecten. Als HRM consulent ben je mede verantwoordelijk voor het personeelsbeheer, werving & selectie, correspondentie, en het informeren en ondersteunen van medewerkers, HR Adviseurs en managers op het gebied van rechtspositie en het brede werkveld van HRM. Je bent een belangrijke schakel tussen de front- en de back office van het team. Je krijgt de ruimte om een groot deel van je taken zelfstandig uit te voeren. Daarnaast maak je deel uit van een professioneel team. Samen werken we aan de verdere professionalisering van de organisatie en de mensen die daarin werken. P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een (tijdelijk) loondienstverband. Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.
    1 broker | 36 uur | startdatum: 1-1-2019 | einddatum: 1-4-2019 | deadline: 23-11-2018
  • Manager HR Operations

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, optimaliseren en implementeren van effectieve en efficiënte HR- en salarisadministratie processen. Tevens draag je samen met de afdeling IT zorg voor verdere automatisering en digitalisering en het opzetten van een HR-IT landschap die passend is bij deze opdrachtgever. Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor onderstaande taken: Het in kaart brengen van het huidige HR-IT landschap, waarna je adviseert over de nodige verbeterslagen en deze ook implementeert; Het aanwijzen van verbeteringen in het Payroll proces en de implementatie daarvan; Coördinatie en levering van effectieve en kostenbesparende administratieve dienstverlening; Het ontwikkelen van workflows en een verbeterde werknemer portal (‘employee self service’) en de implementatie daarvan; Het aansturen en ontwikkelen van het zelfsturende Administratie en Payroll team; Het toezien op het consistent toepassen van de arbeidsvoorwaarden; Het toezien op het juist, continue borgen van kennis.
    1 broker
  • INTERIM SOURCER REGIO ZUID-HOLLAND

    6 dagen geleden

    Onbekend - Rotterdam

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring en beschikt over de beste up to date sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende sourcer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven MSD, Medtronic en Sabic. We werken voor non-profit zoals Belastingdienst en Kamer van Koophandel en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. Voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals InTraffic, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Bij de uitvoering van je opdracht kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM SOURCER REGIO UTRECHT

    6 dagen geleden

    Onbekend - Utrecht

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring en beschikt over de beste up to date sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende sourcer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven MSD, Medtronic en Sabic. We werken voor non-profit zoals Belastingdienst en Kamer van Koophandel en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. Voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals InTraffic, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Bij de uitvoering van je opdracht kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM SOURCER REGIO NOORD-BRABANT

    6 dagen geleden

    Onbekend - Eindhoven

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring en beschikt over de beste up to date sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende sourcer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven MSD, Medtronic en Sabic. We werken voor non-profit zoals Belastingdienst en Kamer van Koophandel en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. Voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals InTraffic, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Bij de uitvoering van je opdracht kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM SOURCER REGIO OVERIJSSEL

    6 dagen geleden

    Onbekend - Zwolle

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring en beschikt over de beste up to date sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende sourcer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven MSD, Medtronic en Sabic. We werken voor non-profit zoals Belastingdienst en Kamer van Koophandel en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. Voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals InTraffic, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Bij de uitvoering van je opdracht kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • Recruiter

    1 week geleden

    Onbekend - Den Haag

    DE ROL Je adviseert directie en lijnmanagement op basis van strategische en operationele kennis van doelgroepen, media en talentselectie, strategische personeelsplanning; Je werft, selecteert en verbindt kandidaten (vast en inhuur) door middel van social media, het recruitmentsysteem en je eigen netwerk; Je legt en onderhoudt samen met de campus recruiter contacten met relevante universiteiten, studieverenigingen en andere belangrijke kennisinstellingen en organisaties; Je bedenkt en organiseert events voor schaarse doelgroepen    Jouw profiel Minimaal over HBO werk- en denkniveau; Ervaring met het inrichten van een effectieve candidate journey en recruitment analytics; Sterk in stakeholdermanagement Je bent proactief en werkt zelfstandig, maar bent geen solist; Uitstekende beheersing van Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift.
    2 brokers | 3 maanden | 32 uur | startdatum: z.s.m.
  • HR System Support Officer

    1 week geleden

    SIRE Life Sciences ® - Noord-Brabant

    As the Global M&A HR Systems Support Officer you deliver support in administrative HR tasks and HR Data processing related to the Mergers & Acquisitions phased integration of Newly Acquired Companies into HR Systems, like Workday. Responsibilities - Deliver support in the preparation and execution of the phased Newly Acquired Company data into Workday - Deliver support in maintenance of phased Newly Acquired Company data - Deliver support in the delivery of reports in Workday within M&A scope - Deliver support and maintain M&A dashboards in Workday - Perform regular checks on changes in systems, monitor and identify points and necessary corrections - Deliver support in validation activities - Deliver support in training administrative tasks - Deliver support in filing HR related documentation - Deliver support in the implementation and realization according to the HR M&A project plan - Address potential process improvement solutions where applicable - Support pro-actively in improvement activities in the area of Workday and/or other HR Systems and related ways of working and business processes - Partner with the M&A HR project manager, M&A HR Systems Lead and the global HR Information Systems team
    1 broker
  • HR Administrator

    1 week geleden

    SIRE Life Sciences ® - Noord-Brabant

    As the Global M&A HR Systems Support Officer you deliver support in administrative HR tasks and HR Data processing related to the Mergers & Acquisitions phased integration of Newly Acquired Companies into HR Systems, like Workday. Responsibilities - Deliver support in the preparation and execution of the phased Newly Acquired Company data into Workday - Deliver support in maintenance of phased Newly Acquired Company data - Deliver support in the delivery of reports in Workday within M&A scope - Deliver support and maintain M&A dashboards in Workday - Perform regular checks on changes in systems, monitor and identify points and necessary corrections - Deliver support in validation activities - Deliver support in training administrative tasks - Deliver support in filing HR related documentation - Deliver support in the implementation and realization according to the HR M&A project plan - Address potential process improvement solutions where applicable - Support pro-actively in improvement activities in the area of Workday and/or other HR Systems and related ways of working and business processes - Partner with the M&A HR project manager, M&A HR Systems Lead and the global HR Information Systems team
    1 broker
  • interim HR Adviseur

    1 maand geleden

    overheidsorganisatie - ond (Zuid-Holland)

    interim HR Adviseur, de functie Astorium zoekt voor een overheidsorganisatie in regio Rijnmond een allround interim HR Adviseur voor 4 maanden voor 36 uur per week. Ter versterking van de HR afdeling zijn wij per direct opzoek naar een ervaren en enthousiaste HR Adviseur die in een team van 5 adviseurs verantwoordelijk is voor advies over HR vraagstukken, veranderingstrajecten en bij de uitvoering van het centraal ontwikkelde HR-beleid. Ben jij per direct beschikbaar en allround inzetbaar als HR Adviseur en heb je ook nog kennis van het ambtenarenrecht? Dan is dit de opdracht voor jou! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als interim HR Adviseur? De interim HR Adviseur is de business partner voor de managers en teamleiders van de afdelingen bedrijfsvoering en juridische zaken ondersteunt, begeleidt en adviseert over HR vraagstukken, veranderingstrajecten en bij de uitvoering van het centraal ontwikkelde HR-beleid Wat neem jij mee? De interim HR Adviseur heeft een relevante HBO-opleiding en ruime allround HR-ervaring heeft kennis van ambtenarenrecht en rechtspositie is een stevige en communicatief sterke sparringpartner die in staat is om verbinding te leggen met de organisatie en haar medewerkers heeft een resultaat- en samenwerkingsgerichte houding is analytisch en tegelijkertijd ook pragmatisch heeft een positieve instelling is integer, daadkrachtig, flexibel, creatief en omgevingsbewust Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een overheidsorganisatie in de regio Rijnmond. Het is een organisatie met een open cultuur. De HR afdeling maakt onderdeel uit van de directie bedrijfsvoering. Het team bestaat uit 5 HR Adviseurs en een Recruiter. Door verschuivingen binnen de afdeling is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit. Wat is het aanbod voor de interim HR Adviseur? Je kunt werken op basis van detachering via Astorium. Astorium biedt onder andere een tijdelijke opdracht voor 36 uur per week voor minimaal 4 maanden een maximaal salaris van ca. €5000 8% vakantiegeld 24 vakantiedagen per jaar een volledige reiskostenvergoeding ZZP'ers zijn ook welkom om te reageren. We werken volgens een goedgekeurde modelovereenkomst. Vermeld bij je reactie jouw uurtarief. Houd rekening met een maximaal uurtarief van ca. €75. Is dit jouw kans? Ben jij de HR professional die wij zoeken? Solliciteer dan voor dinsdag 9 oktober 12.00 uur met cv en brief via de button "Solliciteer direct". Reacties na de sluitingsdatum komen op een reservelijst. Een referentiecheck is onderdeel van de procedure, voeg twee referenten toe aan jouw sollicitatie. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur | deadline: dinsdag 9 oktober 12.00 uur