HRM opdrachten | 11 opdrachten
  • INTERIM RECRUITER

    8 uur geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • INTERIM SOURCER

    8 uur geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • INTERIM RECRUITMENT MARKETEER

    8 uur geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • SENIOR CORPORATE RECRUITER IN AMSTERDAM GEZOCHT

    15 uur geleden

    Uitvoeringsinstelling in Amsterdam - Amsterdam

    Voor een uitvoeringsinstelling in Amsterdam zijn we op zoek naar een senior corporate recruiter  Wat ga je doen?  Je bent sparringpartner van de business, daar is stevigheid voor nodig. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van complexe wervings- en selectietrajecten. Zo geef je advies over functieprofielen, breng je de potentiële doelgroep in kaart en bepaal je de inzet van wervingsmiddelen. Dit doe je door middel van gemaakte analyses van de arbeidsmarkt, zoals het sollicitatiegedrag en de drijfveren van de verschillende doelgroepen.  Je vindt de juiste kandidaten en bent goed in het losweken, contracteren en binden van de kandidaat. Je maakt handig gebruik van online wervingsmogelijkheden, waarbij je sociale media efficiënt inzet. Het team bestaat in totaal uit 3 recruiters.  Wat zijn je taken?  Werven en benaderen van kandidaten, gebruik makend van alle wervingskanalen online en offline. Selecteren van geschikte kandidaten via gestructureerde interviews (volgens vastgestelde methodieken) zowel telefonisch als face-to-face. Analyseren van de arbeidsmarkt en hun doelgroepen, sollicitatiegedrag, drijfveren en benaderingswijzen van specifieke doelgroepen Bewaken van de voortgang van opdrachten en informeren van de (interne) klant hierover Beïnvloeden van de (interne) klant (hoog DMU-niveau) in het traject teneinde het aantal geplaatste kandidaten te maximaliseren en vervolgopdrachten te genereren Adviseren over de opzet, organisatie en uitvoering van werving- en selectieprojecten en –processen (inclusief arbeidsmarktcommunicatie) Positioneren van de klant op de arbeidsmarkt (employer branding en job branding) o.a. door het deelnemen aan beurzen, campus recruitment, etc. Uitvoeren van (complexe) werving- en selectietrajecten Coördineren en bewaken van de voortgang, kwaliteit en budget van alle werving- en selectieactiviteiten bij de klant (inclusief externe leveranciers) Ontwikkelen en beheren van recruitmentactiviteiten en –instrumenten Evalueren van de dienstverlening en voeren van doelgerichte verkoopgesprekken teneinde een langdurige relatie op te bouwen (op- en uitbouwen relatienetwerk) Zich op de hoogte houden van vakinhoudelijke ontwikkelingen
    1 broker
  • HR Analytics Consultant

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Met je Analytics kennis geef je invulling aan concrete HR en Business vraagstukken. Je werkt actief aan het vergroten van de impact van data door een bredere gebruikersgroep te informeren en te enthousiasmeren. Met jouw enthousisme weet je anderen te activeren in een data-mindset. Je bent verantwoordelijk voor: Fact based onderbouwing van concrete HR en Business vraagstukken; Informeren, enthousiasmeren en activeren van een brede gebruikersgroep, o.a. HR collega’s, maar zeker ook de Business Managers; Experimenteel inzetten van predictive analytics in strategische vraagstukken binnen de Groep; Uitbreiden van de beschikbaarheid, toepasbaarheid en bereikbaarheid van HR data binnen deze organisatie.
    1 broker
  • Learning & Development Professional

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Je vertaalt ontwikkelbehoeften naar adequate oplossingen zoals (maatwerk)opleidingstrajecten, projecten en interventies op het gebied van leren en ontwikkelen en adviseert hierover. Je monitort de implementatie en evalueert om continu te verbeteren. Je werkt hiertoe samen met collega’s binnen je team, HR en buiten de afdeling. Concreet lopen er op dit moment een aantal aanvragen voor maatwerk opleidingstrajecten in de analyse en ontwerpfase (50-120 fte). Aan jou de taak om deze samen met de business en externe partijen verder te concretiseren en te implementeren. Tevens ga je aan de slag met en voor onze high potentials en trainees. Samen met een collega geef je invulling aan het (jaar)ontwikkeltraject en begeleid je hen in hun ontwikkeling. Je bent in deze rol verantwoordelijk voor: Regie voeren op het operationaliseren van onze visie op leren en ontwikkelen en deze vertalen naar initiatieven in de vorm van programma’s, projecten en interventies. Inventariseren en analyseren van de ontwikkelbehoeften van diverse bedrijfsonderdelen (in nauwe samenwerking met HR collega’s). Vertalen van behoeften naar adequate oplossingen, zoals (maatwerk)opleidingstrajecten, projecten en interventies evenals het hierover adviseren. Je monitort de implementatie en evalueert om continu te verbeteren. Regie voeren en integrale kijk houden op projecten, initiatieven en interventies, richting business en HR. Leveranciersmanagement: selectie en inkoop van interventies door externen. Leiden van of deelnemen aan (afdeling overschrijdende) projecten en ontwikkelprogramma’s (bijv. High Potential Programma, Traineeprogramma). Incidenteel adviseren bij complexere individuele ontwikkelvraagstukken.
    1 broker
  • Hoofd Business Control

    4 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De focus van Business Control ligt op efficiency en een goede interne beheersing van de processen. Je werkt nauw samen met de verschillende business onderdelen, de collega’s van Risk & Control en van Finance & Accounting. In managementgesprekken helpt jouw afdeling de business line met scenarioplanning, begrotingen en prognoses. De internal control (second line of defense) is bij jou in goede handen. Naast het monitoren en verbeteren van efficiencydoelstellingen wordt advies gegeven ten aanzien van bedrijfseconomische vraagstukken. Goed lopende financiële processen en een optimale AO/IC leveren een belangrijke bijdrage aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Je taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.: Je bent sparringpartner voor de afdeling Diensten en ondersteunt bij het “in control” zijn van de business line. Je maakt management analyses en geeft (on)gevraagd advies. Je draagt zorg voor een optimale uitvoering van de Planning & Control cyclus van de business line, o.a. budgetteren, maandafsluiting en -rapportages, prognoses, meerjarenramingen. Je ontwikkelt en stelt operationele, niet standaard, rapportages op. Je analyseert en denkt vooruit bij alle interne stuurinformatie, zoals kengetallen, KPI’s, benchmarks, ad hoc rapportages. Daarnaast beheers je risico’s en verzorg je de forecasting hiervan. Je ontwikkelt samen met de business goede (visueel gemaakte) inhoudelijke informatie over de performance van o.a de transportomzet en de Energiebalans. Je zorgt dat je in compliance bent met de vigerende accounting en reporting richtlijnen en wetgeven.
    1 broker
  • Senior Informatie Manager (Lokale Overheid)

    4 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Werkzaamheden en verantwoordelijkheden: Samen met je collega’s ben je het aanspreekpunt voor directie en managementteams ten aanzien van informatievraagstukken; Je vertaalt het landelijk beleid naar een regionaal beleid en toetst deze met jouw business partners en IT collega’s; Je draagt zorg voor de vertaalslag van het strategisch gemeentelijk informatiebeleid naar een tactisch en uitvoerend beleid; Je bent adviseur bij analyse- en selectietrajecten en implementatieprojecten; Je adviseert de organisatie inzake digitalisering en bent regievoerder over programma’s en projecten op het gebied van informatievoorziening; Samen met je collega’s lever je een bijdrage aan de IT roadmap en vertegenwoordig je de afdeling in de project portfolio board; Vanzelfsprekend zit stevig stakeholdermanagement in jouw portfolio;
    1 broker
  • HR ADVISEUR OVERHEIDSINSTELLING IN DEN HAAG

    4 dagen geleden

    Overheidsinstelling Den Haag - Den Haag

    Voor een overheidsinstelling in Den Haag zijn we op zoek naar een HR Adviseur. Wegens onderbezetting zal dit per direct zijn. Wat zijn de werkzaamheden? Je zult teams ondersteunen op het terrein van reguliere HR-vraagstukken (werving &selectie, functioneren, verzuim, mobiliteit). Je gaat dit doen door: Het in kaart brengen van en adviseren over personele en organisatorische consequenties van de voorgenomen organisatie- en beleidsontwikkelingen en over te nemen maatregelen. Het doen van voorstellen voor de verdere invulling van het gegeven P&O beleid. De speerpunten zijn Professionaliteit, Mobiliteit, Teamvorming en Leiderschap. Advisering van directie en teams aangaande sturingsvraagstukken, het opzetten van verandertrajecten en het participeren in projecten bij verandertrajecten op dit gebied. Op dit moment is met name relevant advies met betrekking tot de omslag naar zelforganisatie en zelfsturing. Kennis van en ervaring met een dergelijk proces strekt tot aanbeveling. Het adviseren van directie en teams over alle gemandateerde personeels- en organisatieaangelegenheden, inclusief interpretatie en consequenties van gewijzigde wet- en regelgeving ter zake en het in dat kader verzorgen van kennis- en informatieoverdracht. Het adviseren bij de uitvoering en/of oplossing van personeelsaangelegenheden, waarbij met veel aspecten rekening moet worden gehouden, zoals (bezwaren tegen) beoordelingskwesties en ontslagprocedures. Advisering t.a.v. een effectieve en efficiënte organisatiestructuur en -cultuur en inzetbaarheid medewerkers.
    1 broker
  • Senior Strategisch Opleidings Adviseur

    4 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Op initiatief van de branchevereniging ga jij een onderzoek doen onder de aangesloten leden op het gebruik van deze subsidie gelden en de besteding daarvan. Middels online vragen bij alle leden en een flink aantal diepte interviews op locatie, krijg jij een helder beeld in hoeverre het strategisch opleidingsplan onderdeel is van het beleid. Daarnaast onderzoek je of deze subsidie regeling het gericht opleiden heeft gestimuleerd in het behalen van de gedefinieerde organisatie doelstellingen. De conclusies van dit onderzoek verwerk jij in een eindrapport.
    1 broker
  • Corporate Inhouse intercedent

    5 dagen geleden

    Onbekend - Den Bosch

    Als medewerker Recruitment Inzetdesk houd je je bezig met het coördineren van het totale inhuurproces van alle externen binnen de organisatie (uitzendkrachten, detacheringskrachten en ZZP-ers), van aanvraag tot plaatsing. Ontvangen aanvragen worden besproken met de klant en uitgezet in de markt bij gecontracteerde leveranciers. Je zorgt voor de 1e screening van de voorgestelde cv’s op harde criteria en zet kandidaten door naar de betreffende inhurend manager. Vervolgens coördineer je het gehele wervings- en plaatsingsproces.   Daarnaast ben je operationeel aanspreekpunt voor inhurende managers en leveranciers tijdens het proces van aanvraag tot plaatsing en voor alle vragen en issues tijdens de gehele inhuur van de externe. Tevens onderhandel je met leveranciers inzake uurtarieven.   Binnen jouw functie bedien je alle verschillende afdelingen binnen de organisatie.
    1 broker | 6 maanden | 32 uur | startdatum: 01.08.2018 | deadline: 01.08.2018
  • HR Specialist

    5 dagen geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Ensure accurate end-to-end payroll processing, including tax payments and related filings Perform all payroll transactions accurately and timely Respond to employee and management queries; escalate to HR Manager as appropriate Partner with local sites on HR activities, including new hire onboarding, employee life cycle changes and off boarding Assist with review of payroll processes and procedures to ensure pay practices are compliant with local employment laws Maintenance of human resource (HR) policies and objectives in accordance with company objectives Administer various human resource plans and procedures Develop standard and custom reporting as required Special projects and other related duties
    1 broker
  • Global IT Business Process Manager HR a.i.

    5 dagen geleden

    Onbekend - Utrecht

    We are looking for an international orientated interim HR Business Partner who can ensure a seamless alignment of HR and IT. Available between 32-40 hours (preferably 40 hours and directly). Demonstrate deep skilled HCM functional business process knowledge; Gain consensus on new process concepts and build coalitions to move process improvement; Drive & Execute transformation and innovation forward; Enable continuous improvement of business processes through HR IT initiatives; Determine the optimal process governance needed in the organization, and manage this decision making and approval process, and its key stakeholders and participants; Collaborate with peers in both IT and HR areas to drive the adoption of a process. 
    1 broker
  • Interim Recruiter Financial Services Amsterdam

    5 dagen geleden

    Onbekend - Amsterdam

    For our client, a Dutch bank, we are looking for an Interim Recruiter, 32-40 hours per week, duration 3 months - extention is very likely. As Recruiting Specialist you will be responsible for candidate generation through networking and research and works closely with Lead recruiters, Hiring Managers, or the Client to define, develop, and implement recruiting strategies to provide a qualified candidate pool that support our engagements.    Responsibilities: Manage the full lifecycle of recruitment projects within the allocated business area; driving these to successful completion including: Engaging and briefing sourcing team to source and identify best talents from the market Sourcing through different channels if needed Selection of the candidates by conducting detailed phone interview Relationship management to candidates and client Offer preparation and negotiation  On-boarding Reporting Manage all internal and referred candidates exclusively through the process Provide advice on recruitment strategies, procedures, legislation and market conditions Set and execute sourcing strategies, to target and attract the best talent Develop and maintain an in-depth knowledge of the client’s business areas, their deliverables and needs Responsible to ensure client and candidate satisfaction and constantly aim to improve the service
    1 broker
  • Technisch Applicatie Consultant

    6 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De Technical Application Consultant is in staat om zakelijke vereisten te vertalen in technische ontwerpen en implementatieplannen. Je hebt een hoge affiniteit met technologie en innovatie en een praktische benadering van probleemoplossing. Verder ben je bereid om in een internationale netwerkorganisatie te werken en andere omgevingen / applicaties / nieuwe technologieën (Netsuite, Outsystems) te leren kennen. Werkzaamheden zijn o.a.: Communiceren met gebruikers om systeemvereisten en / of noodzakelijke aanpassingen te definiëren, je organiseert workshops en leidt het oplossingsontwerpproces samen met klanten, platformpartners en andere experts; Initiëren van ontwerpen en aanbevelingen voor implementatie en leveren aan verschillende zakelijke en technische doelgroepen, waaronder IT-architecten; Je werkt samen met klanten om de juiste normen voor Jitterbit-ontwikkeling, -beheer en -operaties te creëren en te gebruiken; Je communiceert met de Product Owner tijdens de ontwikkeling en de implementaties; Je zorgt voor technisch mentorschap voor teamleden en je traint collega’s.
    1 broker