HRM opdrachten | 290 opdrachten
  • ONDERSTEUNEND AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSCOMMISSIE (GEMEENTE, 16 UPW)

    4 uur geleden

    gemeente Haaren (heft zichzelf op) - Haaren, Nederland

    De herindeling van gemeente Haaren wordt voorbereid en de stappen, die gezet worden in de plaatsingsprocedure, zijn in gang gezet. Daarbij is op basis van het Sociaal Plan een belangrijke rol weggelegd voor de externe plaatsingscommissie. Om deze commissie bij zijn werk te ondersteunen zijn we op zoek naar een AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSPROCEDURE voor maximaal 16 uur per week in de periode van 1 februari tot en met (indicatief) eind mei 2020 Functie-informatie: Organiseren van vergaderingen en hoorgesprekken van de commissie Opstellen agenda en notuleren van vergaderingen Verzorgen  en verwerken van inkomende en uitgaande stukken Voorbereiden van de advisering commissie Optreden als linking pin naar de verschillende ambtelijke spelers in de plaatsingsprocedure Indien aan de orde mede verzorgen van de communicatie vanuit de plaatsingsprocedure
    1 broker
  • ONDERSTEUNEND AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSCOMMISSIE (GEMEENTE, 16 UPW)

    6 uur geleden

    gemeente Haaren (heft zichzelf op) - Haaren, Nederland

    De herindeling van gemeente Haaren wordt voorbereid en de stappen, die gezet worden in de plaatsingsprocedure, zijn in gang gezet. Daarbij is op basis van het Sociaal Plan een belangrijke rol weggelegd voor de externe plaatsingscommissie. Om deze commissie bij zijn werk te ondersteunen zijn we op zoek naar een AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSPROCEDURE voor maximaal 16 uur per week in de periode van 1 februari tot en met (indicatief) eind mei 2020 Functie-informatie: Organiseren van vergaderingen en hoorgesprekken van de commissie Opstellen agenda en notuleren van vergaderingen Verzorgen  en verwerken van inkomende en uitgaande stukken Voorbereiden van de advisering commissie Optreden als linking pin naar de verschillende ambtelijke spelers in de plaatsingsprocedure Indien aan de orde mede verzorgen van de communicatie vanuit de plaatsingsprocedure
    0 brokers
  • ONDERSTEUNEND AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSCOMMISSIE (GEMEENTE, 16 UPW)

    8 uur geleden

    gemeente Haaren (heft zichzelf op) - Haaren, Nederland

    De herindeling van gemeente Haaren wordt voorbereid en de stappen, die gezet worden in de plaatsingsprocedure, zijn in gang gezet. Daarbij is op basis van het Sociaal Plan een belangrijke rol weggelegd voor de externe plaatsingscommissie. Om deze commissie bij zijn werk te ondersteunen zijn we op zoek naar een AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSPROCEDURE voor maximaal 16 uur per week in de periode van 1 februari tot en met (indicatief) eind mei 2020 Functie-informatie: Organiseren van vergaderingen en hoorgesprekken van de commissie Opstellen agenda en notuleren van vergaderingen Verzorgen  en verwerken van inkomende en uitgaande stukken Voorbereiden van de advisering commissie Optreden als linking pin naar de verschillende ambtelijke spelers in de plaatsingsprocedure Indien aan de orde mede verzorgen van de communicatie vanuit de plaatsingsprocedure
    0 brokers
  • ONDERSTEUNEND AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSCOMMISSIE (GEMEENTE, 16 UPW)

    10 uur geleden

    gemeente Haaren (heft zichzelf op) - Haaren, Nederland

    De herindeling van gemeente Haaren wordt voorbereid en de stappen, die gezet worden in de plaatsingsprocedure, zijn in gang gezet. Daarbij is op basis van het Sociaal Plan een belangrijke rol weggelegd voor de externe plaatsingscommissie. Om deze commissie bij zijn werk te ondersteunen zijn we op zoek naar een AMBTELIJK SECRETARIS PLAATSINGSPROCEDURE voor maximaal 16 uur per week in de periode van 1 februari tot en met (indicatief) eind mei 2020 Functie-informatie: Organiseren van vergaderingen en hoorgesprekken van de commissie Opstellen agenda en notuleren van vergaderingen Verzorgen  en verwerken van inkomende en uitgaande stukken Voorbereiden van de advisering commissie Optreden als linking pin naar de verschillende ambtelijke spelers in de plaatsingsprocedure Indien aan de orde mede verzorgen van de communicatie vanuit de plaatsingsprocedure
    0 brokers
  • CORPORATE RECRUITER

    16 uur geleden

    Onderdeel van de overheid - Utrecht, Nederland

    Jouw kerntaak is het organiseren en begeleiden van het gehele werving-en selectieproces. Je bepaalt in overleg met de hiring manager en het team Arbeidsmarktcommunicatie de wervingsstrategie voor een vacature. Vervolgens zet je online sourcingtools en in- en externe netwerken in om de juiste kandidaat te vinden. Samen met de hiring manager voer je de eerste selectiegesprekken. Om je werkzaamheden te monitoren en je resultaten te verbeteren werk je met KPI’s en recruitmentdata. Met jouw kennis van actuele ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, arbeidsvoorwaarden, social media en andere wervingskanalen maak jij het verschil. Om je werk goed te kunnen doen onderhoud je een actief klant- en relatienetwerk binnen en buiten Rijkswaterstaat. Je werkt voor het management, de directie en voor collega’s binnen de hele organisatie. Als corporate recruiter draag je elke dag bij aan de verbetering van de organisatie door jouw specifieke kennis en expertise in te zetten. Je houdt in de gaten welke vacatures er de komende twee jaar ontstaan en anticipeert hierop. Daarnaast onderhoud je contact met de kandidaten en hiring managers voor een optimale candidate experience. Je deelt kennis en best practices, signaleert trends en ontwikkelingen in je vakgebied en doet verbetervoorstellen binnen je afdeling.
    1 broker
  • ADVISEUR WERVING & SELECTIE

    16 uur geleden

    Onderdeel van de overheid - Utrecht, Nederland

    Als adviseur werving en selectie ben je contactpersoon en sparringpartner voor interne klanten (vacature houders) op het gebied van personele capaciteit. Je werkt zelfstandig voor een van de domeinen waarbinnen we talenten zoeken. Denk bijvoorbeeld aan Techniek, ICT en/of Inkoop- en contractmanagement. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren over, begeleiden van en ondersteunen bij het W&S-proces voor het vervullen van vacatures binnen de organisatie. Je taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit: Het inventariseren van de wervingsbehoeften bij interne klanten. Het (mede) opstellen van de wervingsteksten al dan niet in samenwerking met onze tekstschrijver. Het searchen en proactief benaderen van potentiele kandidaten vanuit de organisatie, het Rijk en de externe arbeidsmarkt. In samenwerking met de arbeidsmarktspecialisten adviseer je over de in te zetten media voor de externe arbeidsmarkt. Het beoordelen van interne en externe kandidaten op brief en CV’s. Het voeren van selectiegesprekken (samen met o.a. de vacaturehouder) op basis van de STAR methodiek. Het begeleiden van de vacature door alle procedurele stappen van het complexe W&S proces.   De administratie in het geautomatiseerde systeem van het verloop van de vacatures in jouw portefeuille (richtlijn portefeuillegrootte: minimaal 30 vacatures bij 36- urige werkweek) Om je opdracht goed uit te oefenen onderhoud je actief een klant- en relatienetwerk binnen en buiten de organisatie. Je werkt voor het management, de directie en voor collega’s uit de hele organisatie en weet op een enthousiaste manier te overtuigen en motiveren. Als recruitment professional draag je iedere dag bij aan de verbetering van de organisatie door jouw specifieke kennis en expertise in te zetten. Hiervoor initieer je en sta je open voor kennisdeling; trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied, best practices en/of verbetervoorstellen binnen de afdeling.
    1 broker
  • RECRUITER TEAM INCLUSIEF

    16 uur geleden

    EC O&P (UBR) - Den Haag

    UBR Personeel team Inclusief Een baan vinden is geen vanzelfsprekendheid. Zeker niet als je een psychische of fysieke arbeidsbeperking hebt. Het Rijk wil een inclusieve werkgever zijn. Team Inclusief biedt advies, voorlichting en begeleiding op het gebied van de instroom én het behoud van medewerkers met een arbeidsbeperking. Wij ondersteunen werkgevers bij het Rijk die voortvarend aan de slag willen gaan met de invulling van de Banenafspraak. Maar hoe realiseert het Rijk deze banen? En hoe zorg je dat deze medewerkers niet alleen hun werk behouden maar zelfs de mogelijkheid krijgen te groeien daarin? Dit realiseren we met begeleiding naar individuele plaatsingen en groepsplaatsingen. Vanuit onze kennisfunctie geven wij voorlichting (individueel en in groepsverband), kennissessies, en op maat gemaakte workshops In ons team is o.a. een jurist aangesloten voor alle vragen m.b.t. wet- en regelgeving. Maar ook voor overige praktische vragen rondom de Banenafspraak kan contact met ons worden opgenomen. Daarnaast biedt Team Inclusief ondersteuning bij individuele plaatsingen. In ons team zijn procesbegeleiders en recruiters aangesloten die gespecialiseerd zijn in de doelgroep. Wij ondersteunen bij het opstellen van het takenpakket/vacature, het vinden van geschikte kandidaten t/m het plaatsingsproces. Zowel op het gebied van alle HR-aspecten als ook advies over aanpassingen van de werkplek en andere mogelijke voorzieningen, zoals het inregelen en eventueel kortdurende jobcoaching.   UBR Personeel is op zoek naar een recruiter die werkzaam zal zijn bij het team Inclusief. De komende jaren blijft de instroom en het behoud van medewerkers met een arbeidsbeperking één van de speerpunten binnen de rijksoverheid. UBR Personeel i.o, Team Inclusief is gespecialiseerd in advies en begeleiding en helpt rijksorganisaties, medewerkers en HR-adviseurs graag verder bij vragen. Wij zoeken een recruiter, die zich voor team Inclusief gaat richten op de werving en selectie van medewerkers met een arbeidsbeperking die staan geregistreerd in het doelgroep register. Dit betreft medewerkers niveau MBO 3 t/m HBO/WO-geschoold.  
    1 broker
  • RECRUITER

    16 uur geleden

    Rijksvastgoedbedrijf - Den Haag, Nederland

    Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) zoekt een recruiter die het gehele wervings- en selectieproces gaat verzorgen, van de opzet tot uitvoering. Naast het werven en selecteren van de juiste kandidaten ben je het eerste aanspreekpunt en begeleidt – in samenwerking met arbeidsmarktcommunicatie en HRM – de wervingstrajecten voor het RVB. Je bent het aanspreekpunt voor de managers binnen Rijksvastgoedbedrijf en je begeleidt – in samenwerking met arbeidsmarktcommunicatie en HRM – de wervingstrajecten voor hen. Daarnaast adviseer je de vacaturehouder en HRM-adviseurs over de arbeidsmarkt.  Je kan goed werken met boolean search en kent de laatste sourcing technieken. Zo weet jij steeds de beste kandidaten te vinden.  Je hebt een goede controle over het selectieproces en zorgt zo voor een optimale candidate experience waarbij je op tijd reageert en een aanspreekpunt bent voor kandidaten.   De werving van het Rijksvastgoedbedrijf richt zich veelal op schaarse doelgroepen. Denk aan technici (werktuigbouw, elektrotechniek, beveiligingstechniek), inkoop- en contractmanagement, projectmanagement en in toenemende mate ICT & data (i.v.m. smart buildings). Vaak wordt van kandidaten ook verwacht, dat zij aantoonbare affiniteit hebben met vastgoed. Dat alles maakt, dat de werving niet eenvoudig is. Om die reden help je als recruiter ook mee in het bekender maken van het merk Rijksvastgoedbedrijf. Bijvoorbeeld door deel te nemen aan vakinhoudelijke en carrière events, die je samen met je collega’s van arbeidsmarktcommunicatie op de kalender zet. Het bedje is nog zeker niet gespreid, maar reken erop dat je in een enthousiaste omgeving terecht komt waar veel mogelijk is en je jouw inbreng en ideeën rondom het stroomlijnen van de recruitment-aanpak zeker kwijt kunt.
    1 broker
  • Exclusief: HR Project Adviseur

    6 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie In deze rol ben je HR verantwoordelijke in de breedste zin van het woord. Je begeleidt en geeft advies over verschillende HR-zaken aan managers en medewerkers. Dit kan gaan over performance vraagstukken, verloop, maar ook over lastige recruitment vraagstukken of verzuim. Belangrijk is dat je je mening durft te geven maar ook kan “meeveren” met de meningen van diverse stakeholders. Jouw belangrijkste project is de administratieve processen efficiënter maken. Je weet hoe je moet automatiseren en digitaliseren en je leert anderen om te gaan met Workday-systeem. Daarnaast zijn er o.a. de volgende taken die tot jouw pakket behoren: Recruitment/werving & selectie: het gehele proces van inhuur- tot exit procedures; Dagdagelijkse HR werkzaamheden in de breedste zin van het woord; Oppakken van verzuimzaken/verzuimmanagement in samenwerking met verzuimmanager (extern); Diverse administratieve HR taken; Ondersteuning bij alle lopende HR-projecten.
    1 broker
  • Interim Arbo Coördinator

    1 week geleden

    Onbekend - aag (Zuid-Holland)

    Interim Arbo Coördinator, de functie Astorium zoekt voor een zorginstelling in Den Haag per direct een Interim Arbo Coördinator voor 3 maanden. Als Interim Arbo Coördinator draag je pro actief bij aan de ontwikkeling en versteviging van Arbo- en preventiebeleid. Hiernaast adviseer en ondersteun je het management bij de implementatie en uitvoering van projecten. Ben jij die Interim Arbo Coördinator die oog heeft voor processen en systemen en heb je affiniteit met de veiligheid en gezondheid van de medewerkers? Dan is dit jouw baan! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Interim Arbo Coördinator? Het ontwikkelen en verstevigen van Arbo- en preventiebeleid Het vertalen van relevante wet- en regelgeving naar de praktijk Het adviseren en ondersteunen van het management en medewerkers in de uitvoering van Arbo- en preventiebeleid. Het bepalen van prioriteiten en oplossingen aan de hand van arbeidsrisico's, verplichtingen uit wet- en regelgeving Het organiseren van de Risico Inventarisatie & Evaluatie, incidentmanagement Het zorgen van (management) rapportages Wat neem jij mee? Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau Je hebt enkele jaren werkervaring op het gebied van Arbo en Gezondheid Je hebt kennis van relevante wet-en regelgeving en op de hoogte van actuele ontwikkelingen Je bent resultaatgericht, verbindend, creatief en zelfstandig. Je bent communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk en op verschillende niveaus binnen de organisatie Je bent in bezit van een rijbewijs en vervoer gezien je moet reizen tussen verschillende locaties Waar ga je aan de slag? Onze klant is een zorginstelling. Wat is het aanbod voor de Interim Arbo Coördinator? Onze klant biedt een opdracht voor: 40 uur per week salaris van maximaal € 4000,- o.b.v. 40 uur vakantiegeld 24 vakantiedagen mooie maatschappelijke werkomgeving een leuke opdracht waar je per direct kunt starten Als ZZP- er nodigen we je uit om te reageren. Vermeld daarbij je uurtarief, rekening houdend met een maximaal van € 60,- all in excl. BTW. Is dit jouw kans? Ben jij per direct fulltime beschikbaar voor 3 maanden als Arbo Coördinator en herken jij je in het profiel? Solliciteer dan direct met een motivatie en CV in Word voor 15 november a.s. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 40 uur
  • Kwartiermaker HR-Analytics

    2 weken geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De opdracht behelst: Het inzichtelijk maken wat HR-analytics op zowel korte- als lange termijn voor de organisatie kan beteken. Hierin maak je het onderscheid tussen de HRM-organisatie (interne besturing) en operationele organisatie (HRM-functie voor HR-adviseurs en leidinggevenden van de organisatie). Uiteraard houd je hierbij rekening met het huidige applicatie landschap. Jouw doelstelling is uiteindelijk om voor de dienstleiding HRM inzichtelijk te maken: Welke producten en diensten zouden binnen nu en 2 jaar (quick wins) opgeleverd kunnen worden? (gefaseerde planning) Welke capaciteiten dienen hiervoor ingericht te worden? Welke besturing dient hiertoe ingericht te worden? Welke producten en diensten zouden op de lange termijn geleverd moeten kunnen worden (requirements voor aanbesteding)? Hoe dienen zij zich als organisatie hierop voor te bereiden (organisatieverandering behorende bij nieuwe mogelijkheden)? Welke besturing er op lange termijn hiertoe ingericht dient te worden? Je verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: Adequate advisering en (inhoudelijke en organisatorische) ondersteuning aan de teamchef HR-beheer en transitiemanager HRM; Bijdrage leveren aan het proces van ontwikkeling en implementatie van beleid op het HRM-analytics; Operationele aansturing dataspecialist(en).
    1 broker
  • Recruitment Assistent – Interim (

    2 weken geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Als Recruitment Assistant ben je een belangrijke schakel in het werven van nieuw talent. Je maakt samen met de recruiter, de match tussen de behoefte aan personeel en het aanbod in de arbeidsmarkt. Je ontlast de recruiter en de hiring manager, door te zorgen dat de (administratieve) processen goed verlopen en er voldoende kwalitatief aansluitende kandidaten in de procedures aanwezig zijn. Je taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.: zelfstandig schrijven van wervende vacatureteksten (vanuit een vacature intake); administratieve ondersteuning van de recruiters; zorgdragen voor voldoende sollicitaties via onze wervingskanalen en het uitvoeren van een (voor-)selectie richting de recruiter; aanspreekpunt voor sollicitanten en interne collega’s met betrekking tot vragen rondom het sollicitatie en contracteringsproces; planning van sollicitatiegesprekken.
    1 broker
  • ADVISEUR MOBILITEIT EN VITALITEIT NOORDOOST (O.A. GRONINGEN -FRIESLAND - DRENTHE - KOP VAN OVERIJSSEL)

    1 maand geleden

    Vervangingsfonds - Noordoost

    Heb jij interesse om jouw steentje bij te dragen aan het terugdringen van verzuim in het basisonderwijs en mee te helpen met het terugdringen van het leraren tekort?   Bijna 55 procent van de leraren in het primair onderwijs geven aan dat ze te maken hebben met een te hoge werkdruk en 80 procent van de leraren ziet de werkdruk als een probleem. Hier kan jij het verschil maken! Als Adviseur Mobiliteit en Vitaliteit bij het Vervanginsfonds onderhoud je contacten met schoolbesturen van basisscholen, geef je organisatieadvies op dit niveau en voer je opdrachten uit op bedrijfsgezondheid- en mobiliteitsgebied. Dat doe je om het verzuim in het basisonderwijs terug te dringen en te werken aan een betere vitaliteit van de leraren.   Vanuit het comfort van je eigen huis in de regio Noordoost (o.a. Groningen -Friesland - Drenthe - kop van Overijssel) onderhoud je contact met jouw eigen klantenkring van schoolbesturen binnen jouw regio en bouw je binnen deze pool nieuwe relaties op. Je wordt hierbij ondersteund door de regio coördinator. 1 dag per maand kom je samen met alle landelijke collega’s om ervaringen uit te wisselen en bij te praten over de laatste ontwikkelingen. Je herkent uitbreidingsmogelijkheden binnen bestaande besturen en reageert hier alert op om zo jouw marktaandeel te vergroten.   Je gaat de behoefte van jouw klanten analyseren op het gebied van arbeidsomstandigheden, verzuim, flexibiliteit en vitaliteit. Je beantwoord vragen, komt met oplossingen en biedt een op maat gesneden dienstverlening, gericht op het structureel verlagen van verzuim en het verlagen van de werkdruk. Je gaat regelmatig bij jouw klanten langs om dit traject te begeleiden en om bereikte resultaten vast te stellen. Je kan dan ook goed zelfstandig werken, houdt van vrijheid in je werk en ben gestructureerd zodat je resultaten boekt en weet in een complexe omgeving de doelen helder te houden en hierin je klanten mee te nemen.   Binnen deze rol richt je je vooral op de volgende deelthema’s: Gezond werken: arbeids- en werkomstandigheden; Gezond werken: verzuim; Werk en mobiliteit: vitaliteit en flexibiliteit; Duurzame inzetbaarheid. Arbeidsmarktvraagstukken. 
    0 brokers
  • ADVISEUR MOBILITEIT EN VITALITEIT MIDDEN OOST (O.A.GELDERLAND, DEEL FLEVOLAND, RECHTERKANT VAN PROVINCIE UTRECHT)

    1 maand geleden

    Vervangingsfonds - Middenoost

    Heb jij interesse om jouw steentje bij te dragen aan het terugdringen van verzuim in het basisonderwijs en mee te helpen met het terugdringen van het leraren tekort?   Bijna 55 procent van de leraren in het primair onderwijs geven aan dat ze te maken hebben met een te hoge werkdruk en 80 procent van de leraren ziet de werkdruk als een probleem. Hier kan jij het verschil maken! Als Adviseur Mobiliteit en Vitaliteit bij het Vervanginsfonds onderhoud je contacten met schoolbesturen van basisscholen, geef je organisatieadvies op dit niveau en voer je opdrachten uit op bedrijfsgezondheid- en mobiliteitsgebied. Dat doe je om het verzuim in het basisonderwijs terug te dringen en te werken aan een betere vitaliteit van de leraren.   Vanuit het comfort van je eigen huis in de regio Noordoost (o.a.Gelderland, deel Flevoland, stad Utrecht) onderhoud je contact met jouw eigen klantenkring van schoolbesturen binnen jouw regio en bouw je binnen deze pool nieuwe relaties op. Je wordt hierbij ondersteund door de regio coördinator. 1 dag per maand kom je samen met alle landelijke collega’s om ervaringen uit te wisselen en bij te praten over de laatste ontwikkelingen. Je herkent uitbreidingsmogelijkheden binnen bestaande besturen en reageert hier alert op om zo jouw marktaandeel te vergroten.   Je gaat de behoefte van jouw klanten analyseren op het gebied van arbeidsomstandigheden, verzuim, flexibiliteit en vitaliteit. Je beantwoord vragen, komt met oplossingen en biedt een op maat gesneden dienstverlening, gericht op het structureel verlagen van verzuim en het verlagen van de werkdruk. Je gaat regelmatig bij jouw klanten langs om dit traject te begeleiden en om bereikte resultaten vast te stellen. Je kan dan ook goed zelfstandig werken, houdt van vrijheid in je werk en ben gestructureerd zodat je resultaten boekt en weet in een complexe omgeving de doelen helder te houden en hierin je klanten mee te nemen.   Binnen deze rol richt je je vooral op de volgende deelthema’s: Gezond werken: arbeids- en werkomstandigheden; Gezond werken: verzuim; Werk en mobiliteit: vitaliteit en flexibiliteit; Duurzame inzetbaarheid. Arbeidsmarktvraagstukken. 
    0 brokers
  • ADVISEUR MOBILITEIT EN VITALITEIT NOORDOOST (O.A. GRONINGEN -FRIESLAND - DRENTHE - KOP VAN OVERIJSSEL)

    1 maand geleden

    Vervangingsfonds - Noordoost

    Heb jij interesse om jouw steentje bij te dragen aan het terugdringen van verzuim in het basisonderwijs en mee te helpen met het terugdringen van het leraren tekort?   Bijna 55 procent van de leraren in het primair onderwijs geven aan dat ze te maken hebben met een te hoge werkdruk en 80 procent van de leraren ziet de werkdruk als een probleem. Hier kan jij het verschil maken! Als Adviseur Mobiliteit en Vitaliteit bij het Vervanginsfonds onderhoud je contacten met schoolbesturen van basisscholen, geef je organisatieadvies op dit niveau en voer je opdrachten uit op bedrijfsgezondheid- en mobiliteitsgebied. Dat doe je om het verzuim in het basisonderwijs terug te dringen en te werken aan een betere vitaliteit van de leraren.   Vanuit het comfort van je eigen huis in de regio Noordoost (o.a. Groningen -Friesland - Drenthe - kop van Overijssel) onderhoud je contact met jouw eigen klantenkring van schoolbesturen binnen jouw regio en bouw je binnen deze pool nieuwe relaties op. Je wordt hierbij ondersteund door de regio coördinator. 1 dag per maand kom je samen met alle landelijke collega’s om ervaringen uit te wisselen en bij te praten over de laatste ontwikkelingen. Je herkent uitbreidingsmogelijkheden binnen bestaande besturen en reageert hier alert op om zo jouw marktaandeel te vergroten.   Je gaat de behoefte van jouw klanten analyseren op het gebied van arbeidsomstandigheden, verzuim, flexibiliteit en vitaliteit. Je beantwoord vragen, komt met oplossingen en biedt een op maat gesneden dienstverlening, gericht op het structureel verlagen van verzuim en het verlagen van de werkdruk. Je gaat regelmatig bij jouw klanten langs om dit traject te begeleiden en om bereikte resultaten vast te stellen. Je kan dan ook goed zelfstandig werken, houdt van vrijheid in je werk en ben gestructureerd zodat je resultaten boekt en weet in een complexe omgeving de doelen helder te houden en hierin je klanten mee te nemen.   Binnen deze rol richt je je vooral op de volgende deelthema’s: Gezond werken: arbeids- en werkomstandigheden; Gezond werken: verzuim; Werk en mobiliteit: vitaliteit en flexibiliteit; Duurzame inzetbaarheid. Arbeidsmarktvraagstukken. 
    0 brokers