HRM opdrachten | 7 opdrachten
  • Programmamanager P&O

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Als leidinggevende van het programma P&O ben je verantwoordelijk voor de realisatie, inhoudelijke aansturing van inspanningen en projecten binnen het programma en voor het optimaliseren van de processen. Je geeft op een natuurlijke manier inhoudelijk leiding aan de collega´s binnen het programma P&O. Hierbij coach en begeleid je de opdrachtnemers binnen P&O als onderdeel van de beweging richting een nieuwe organisatiestructuur. Tenslotte ben je op strategisch niveau sparringpartner van de directie en het management. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de P&C cyclus.
    1 broker
  • VERZUIM ADVISEUR/ VERZUIM COACH

    2 dagen geleden

    onderdeel van de overheid - Utrecht

    De inzet van een verzuimcoach naast een bedrijfsarts leidt in de praktijk tot een daling van de afname van het aantal spreekuren bij de bedrijfsarts, een daling van het verzuimpercentage en verhoging van de vaardigheden/competenties van de leidinggevenden. Hierbij ga jij een belangrijke rol spelen: als arbeidsdeskundige wordt je één van de aanspreekpunten binnen dit onderdeel van de overheid. Je komt te werken binnen een team dat voortdurend bezig is met het vernieuwen van zijn producten en manier van werken. Binnen het team kan jij je ontwikkelen in een veelzijdig vakgebied binnen een dynamische organisatie.   Je bent een arbeidsdeskundige en streeft er met jouw collega’s naar dat medewerkers veilig, gezond en gemotiveerd inzetbaar zijn. Om dit te bereiken ga je in gesprek met leidinggevenden en HR adviseurs over de aanpak van arbeidsverzuim en re-integratie.   Jouw belangrijkste taken: Ondersteuning van leidinggevenden en HR adviseurs bij de proactieve aanpak van verzuim casuïstiek vanaf dag 1 van verzuim; Je voert waar nodig herplaatsingsonderzoek uit passend werk spoor 1; Je signaleert op een adequaat en vlot proces verzuimaanpak; Je werkt nauw samen met de ketenpartners bij verzuim (bedrijfsarts, loopbaanadviseurs, trajectmanagers, etc.); Je werkt met je collega’s aan de doorontwikkeling van de verzuim- en re-integratieaanpak; Contact naar externe partijen zoals UWV.
    1 broker
  • Recruiter

    1 week geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Prioriteren, coördineren en najagen van recruitmentplan; Structuur binnen recruitment brengen; Aansturen van organisatie in recruitmentproces; Moderniseren van het functiegebouw; Vacatures uitzetten bij partners; Borgen dat de gesprekken worden ingepland; Zorgen voor seamless onboardingsproces.
    1 broker
  • HR Business Partner

    1 week geleden

    Internationale high tech organisatie - Den Haag (Zuid-Holland)

    HR Business Partner, de functie Astorium zoekt voor een hightech organisatie in de regio Den Haag een interim HR Business Partner met ervaring in talent development van highly skilled software developers. Het betreft een opdracht voor een geschatte periode van circa 4-5 maanden voor 2-3 dagen per week. Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Business Partner die onze klant kan helpen haar medewerkers te binden en boeien door zich te focussen op Talent Development en het inrichten van carrièrepaden voor deze techneuten. Daarnaast wil onze klant bereiken dat alle medewerkers goed op de hoogte zijn van het doel en de strategie van de organisatie. Wij zoeken iemand die gewend is hiervoor programma's op te zetten waarbij veel interactie is en deze programma's door te voeren in alle lagen van de organisatie. Ben jij de HR Business Partner met ruime ervaring in een IT organisatie, kennis van de development markt en een proven track record in het opzetten van een Talent Development programma's? Dan komen wij graag met jou in contact! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Business Partner? De organisatie wordt gekenmerkt door een platte structuur, waarbij de medewerkers de meeste beslissingen zelf nemen, en waarbij hiërarchie minder deelt. Daarom is een onderdeel van de opdracht voor de HR Business Partner om het doel en strategie van de organisatie vanuit het MT te vertalen naar dagelijkse operatie, zodat de medewerkers goed op de hoogte zijn van het doel en de strategie. Het resultaat is dat medewerkers energie krijgen en aangesloten zijn bij de organisatiedoelen, waarbij zij zelfstandig hun dagelijkse beslissingen kunnen nemen. Ontwikkelen van Talent Development (rekening houdend met de beperkte beschikbaarheid van Developers, aangezien zij voor het grootste gedeelte van hun tijd op klantprojecten gepland zijn) Hierbij zal het op te zetten Talent Development Programma op de behoefte en omstandigheid van de individuele medewerker aangepast zijn. Strategie en visie van het vorm te geven individuele en concernbrede opleidingsbeleid vertalen - samen met het MT - naar de dagelijkse operatie Helpen vormgeven van een sterke en moderne cultuur Pro actief en pragmatisch aandragen van programma's die bijdragen aan de professionaliseren van HR in de organisatie en helpen deze op te zetten Eventueel hieruit voortvloeiende deelprojecten helpen oppakken en inrichten Adviseren over inrichting van functie/ rol als programma's uitgerold zijn Wat neem jij mee? Opleiding op hbo- of wo-niveau Minimaal 5 jaar ervaring als HR Business Partner in commerciële omgeving met sterk IT component Ervaring van development markt is een sterke pré Proven track record in het opzetten van een Talent Development programma's Signalerend vermogen naar behoeften in de organisatie, pro actief, analytisch ingesteld Communicatief sterk, creatief en pragmatisch Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een internationale hightech organisatie. Het hoofdkantoor is gevestigd in de regio Den Haag. Tijdens het project heb je nauw contact met de Operationeel Directeur en IT Manager en neem jij alle belanghebbenden steeds mee in het traject, zodat zij tijdig geïnformeerd zijn en aan het einde ook het beheer goed verzorgd kan worden. Wat is het aanbod voor de HR Business Partner? Onze opdrachtgever biedt: een zeer uitdagend interim project met een geschatte periode van 4-5 maanden een flexibele opdracht met een inzet - afhankelijk van beschikbaarheid - tussen 16-24 uur per week een high tech omgeving ruimte voor eigen inbreng en creativiteit Je kunt zowel in loondienst komen bij Astorium als deze opdracht als ZZP-er invullen. Astorium biedt een tijdelijk contract en daarbij: salaris afhankelijk van opleiding en ervaring tussen € 4500,- en € 5500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur reiskostenvergoeding 24 verlofdagen 8% vakantiegeld intensieve begeleiding tijdens de opdracht Is dit jouw kans? Ben jij de HR Business Partner die wij zoeken? Reageer dan voor 12 april a.s. met CV in Word en motivatie via de button "Solliciteer Direct". Reacties na deze datum komen op de reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • Senior medewerker HR Services

    2 weken geleden

    Onbekend - Rotterdam

    De senior medewerker HR Services fungeert als vraagbaak voor collega’s binnen HR Services en is het gezicht van HR richting de organisatie en richting externe partijen. Je ziet toe op de kwaliteit van de HR dienstverlening en draagt bij aan een hoge mate van klanttevredenheid. Deze dienstverlening bestaat onder andere uit alle voorkomende werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers. Je zorgt dat bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen en je draagt bij aan de implementatie van nieuwe HR systemen. Voor het realiseren van een excellente dienstverlening werk je nauw samen met de business, recruitment, de HR Connectors, externe partijen en uiteraard je directe collega’s binnen HR Services.   JE BENT VERANTWOORDELIJK VOOR: 
    1 broker | 6 maanden | 40 uur | startdatum: z.s.m.
  • INTERIM ARBEIDSMARKTSPECIALIST

    2 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en uitstekende skills binnen jouw domein Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige samenwerkingsmogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur HRK: DE RECRUITMENT PARTNER
    1 broker
  • HR Adviseur

    1 maand geleden

    Maritieme Sector - ing Rotterdam (Zuid-Holland)

    HR Adviseur, de functie Astorium zoekt per 1 April een HR adviseur voor een maritieme speler in de regio Rotterdam voor 36 uur per week. Dit is een tijdelijke functie tot 30 september 2019 met optie tot verlenging. Als HR adviseur ben je de schakel tussen verschillende management afdelingen, divisies en schakel je vaak met de HR Business Partner. Heb jij een stevige persoonlijkheid ? Ben je klantgericht en neem je graag initiatief ? Reageer dan snel !!! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Adviseur? Als HR adviseur voer je de volgende taken uit: Je bent de operationele schakelen tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie Je werkt nauw samen met de HR business partner Je adviseert en rapporteert aan het management en de medewerkers betreft het HR beleid Je werkt samen met je collega's van HR Wat neem jij mee? Je hebt genoeg relevante ervaring van complexe HR vraagstukken Je beschikt over actuele kennis van de wet- en regelgeving Je beschikt over administratieve HR werkzaamheden Je hebt kennis van SAP HR Je hebt affiniteit met de doelgroep Je hebt o.a. kennis van digitalisering, automatisering en begrijpt de link tussen .......................... Je kijkt me een frisse blik naar de arbeidsmarkt Je bent bereid te werken op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ( waarvan vrijdag een vereiste is) Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een maritieme speler in de omgeving van Rotterdam, de organisatie werkt veel met internationale ondernemingen samen. De organisatie is vooruitstrevend, vandaar dat duurzaamheid hoog in het vaandel staat. De afdeling bestaat uit circa 28 mensen die werken aan Recruitment, Ontwikkeling, Arbeidszaken en Salarisadministratie. Door onderbezetting op de afdeling, is de functie ontstaan. Wat is het aanbod voor de HR Adviseur? We bieden een tijdelijke opdracht waarbij je in loondienst komt bij Astorium. Astorium biedt: een tijdelijk contract voor 24 uur per week salaris tussen € €2400.- tot € 2800,- o.b.v. 24 uur en kennis en ervaring vakantiegeld reiskostenvergoeding Is dit jouw kans? Ben je per direct beschikbaar en heb je ervaring met servicekosten? Solliciteer dan vóór 27 maart 12.00 uur met cv in Word en motivatie via de button "Solliciteer direct". Reacties na de deadline komen op een reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • INTERIM SOURCER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en beschikt over de beste sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur “DE RECRUITMENT PARTNER"
    1 broker