HRM opdrachten | 15 opdrachten
  • BUSINESS ANALIST / VERANDERMANAGER

    3 uur geleden

    Stichting Hogeschool Utrecht - Utrecht

    Achtergrond Het project Onderzoeksinformatie op orde (O3) draagt bij aan het meer op orde krijgen en beter toegankelijk maken van informatie over onderzoeksprojecten binnen de Hogeschool Utrecht (HU) ten behoeve van zowel de bedrijfsvoering en aansturing van de kenniscentra, als de interne en externe kennisdeling op gebied van managementinformatie, sturing en het afleggen van verantwoording richting CvB en externe partijen. Dit gebeurt onder meer door gezamenlijk te analyseren en te bepalen hoe de werkwijze rondom de onderzoeksadministratie en het projectmanagement beter kan worden ingericht. Door uitvoering van dit project kunnen de lectoren, onderzoekers en projectleiders hun projecten beter coördineren en krijgt het management beter en meer actueel inzicht in de (stuur)informatie over het onderzoek bij de HU.   Opdracht De business analist levert een business analyse (conform SCOPAFIJTH) en business case op met betrekking tot het centraliseren van de ondersteuning van onderzoeksprojecten. De ondersteuning van de onderzoeksprojecten is nu verspreid over tal van lectoraten en diensten. Onder andere daardoor wordt de werkdruk als hoog ervaren. De business analist dient te onderzoeken en te onderbouwen in hoeverre centralisatie van de ondersteuning dit gaat oplossen en een efficiencywinst oplevert. Met deze onderbouwde business case geeft de business analist het project inzicht of centralisatie van de ondersteuning het meest optimale en haalbare model is.  
    1 broker
  • Learning specialist

    4 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Deze hands-on functie omvat de volgende taken: Beleid operationaliseren in processen & systeeminrichting; Beleid vertalen naar inrichting catalogus; Afstemming met diverse stakeholders; Aanpassen van opleidingsregeling; Op basis van best practices requirements LSP en LMS definiëren; Gehele implementatie LMS doorvoeren: o.a. afstemming IT, inrichting systeem, bijdragen aan communicatie, inleren admin etc.
    1 broker
  • HR Manager

    4 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Het belangrijkste wat jij meebrengt is rust en kalmte. Je houdt van een uitdaging, want geen dag is hetzelfde. Je bent een pragmatische HR Manager met o.a. de volgende verantwoordelijkheden: Alle dagelijkse werkzaamheden zodat de organisatie goed blijft functioneren (maar het liefst een stukje beter). Je signaleert knelpunten en geeft verbetervoorstellen; Je vertoont voorbeeldgedrag vanuit je rol als HR Manager en spreekt je collega’s en medewerkers aan op de juiste houding en gedrag; Daarnaast heb je een leidende rol bij 1 of meer complexe projecten, je kunt hierbij denken aan: Aanpak van het structurele personeelstekort -> hiervoor moet een (deel)plan gemaakt worden met antwoorden op vragen zoals “Hoe komen we aan het juiste personeel”, “Hoe behouden we het personeel” etc. Dit uiteraard in samenwerking met verschillende stakeholders. Plan van aanpak ontwikkelen mbt het hoge ziekteverzuim.
    1 broker
  • HR Business Partner

    4 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Wat ga je doen in deze opdracht? Je denkt mee wat er vanuit HR gezien nodig is om de organisatie verder te ontwikkelen en geeft hier advies over; Je neemt als Adviseur deel aan het MT van de directie en je adviseert en begeleidt het management bij HR vraagstukken. Overall gezien ben je de vertaler tussen de afdeling HR en de directie, je zorgt voor verbinding en zorgt dat alle neuzen dezelfde kant op staan.
    1 broker
  • Consolidatie Specialist

    23 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Je levert een belangrijke bijdrage aan de maandelijkse rapportagecyclus; Opstellen jaarrekeningen onder Dutch GAAP (met hoge complexiteit); Maandrapportages (inclusief consolidaties) en budgetrapportages voor de (groeps-)directie; Gevoel voor het samenwerken met accountants. Enkele jaren ervaring in de accountancy, daarna buiten de accountancy gewerkt; Helder in de communicatie richting de accountant en de interne klant.
    1 broker
  • Drupal Developer

    23 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Als Drupal Developer ben je verantwoordelijk voor het doorontwikkeling en beheer van de webapplicaties.
    1 broker
  • IFRS Schade Jaarrekening Specialist

    23 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Samenstellen IFRS jaarrekening van deze schadeverzekeraar….PUNT
    1 broker
  • Financial Controller

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Afhankelijk van degene die wordt aangetrokken zal er een verdeling worden gemaakt tussen de projecten en het dagdagelijkse werk. Aan projecten geen gemis. Er is een Unit4 implementatie gaande, er wordt een nieuw financieringsmodel nagestreefd, op Treasury gebied moeten er stappen gezet worden en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Day to day werkzaamheden: Verzorgen van de maanafsluitingen en rapportages voor de Group; Mede verzorgen van een budget voor 2019; Verzorgen geconsolideerde Financiële rapportages volgens de richtlijnen van Dutch GAAP; Opstellen Accounting Papers volgens Dutch GAAP richtlijnen; Jaarafsluiting en Audit verzorgen in samenwerking met de externe Accountant; Group Accounting werkzaamheden. Tal van verbeterprojecten: Verbeteren en professionaliseren Planning&Control Cyclus; Professionaliseren maandafsluitingsproces; Handboek Accounting herschrijven/verbeteren; Ontwikkelen van een bank convenant monitoring model; ERP implementatie van Unit4 Business Warehouse; Ontwikkelen en implementeren van een FX strategie; Ontwikkelen van een lange termijn financial planning model; Nieuwe overeenkomst met de bank tot stand brengen; Tax risk scan uitvoeren; De consolidatie tool Tagetik updaten en laten aansluiten met de overige financiële rapportages.
    1 broker
  • Sr. Financial Accounting Specialist

    4 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Planning en Control test uitvoeren en deze verbeteren; Het integreren van systemen, processen en data naar het FSC; Overzicht bewaken en dit vertalen naar verbeteringen in het accounting proces.
    1 broker
  • Recruiter

    4 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Samen met (hiring) managers stel je onder meer wervingsprofielen op, voer je selectiegesprekken en adviseer je over het gehele recruitment proces; Pro-actieve sourcing, effectieve recruitment marketing en campagnes, inclusief het optimaliseren van interne en externe netwerken en social media ten bate van de werving; Het voeren van selectiegesprekken met sollicitanten en (potentiele) kandidaten; Ondersteunen van de (hiring) managers bij het behalen van hun business doelstellingen; Fungeren als adviseur van de (hiring) managers en jouw HR collega’s; Bouwen van sterke interne relaties met managers en hen ondersteunen bij recruitment gerelateerde activiteiten; Samenwerken met jouw directe collega’s om de propositie, processen en resultaten van recruitment in de organisatie te blijven optimaliseren.
    1 broker
  • Recruiter (Medior-Senior)

    4 dagen geleden

    Onbekend - Veldhoven

    We are looking for a medior to senior Recruiter to join a team of recruiters based at a client site.  
    1 broker | 6 maanden | 32 uur | startdatum: z.s.m.
  • R&D Packaging Engineer

    1 week geleden

    SIRE Life Sciences ® - Noord-Holland

    The Steriles Device Team is managing a portfolio of legacy and new projects. With both there are developmental & technical challenges, problem investigations and continuous improvements to overcome, solve and implement. The purpose of this role is to provide subject matter expertise to support the packaging technology team. The packaging engineer will be leading packaging related activities for combination product development. The majority activities are related to primary and secondary pack for combination products and authoring and reviewing design control documentation. The role is global and will require to work across all phases of the projects. The packaging engineer will be part of a cross-functional team and will be required to contribute to multiple projects in parallel supporting all SDT portfolio device projects. Up to 20% travel! Responsibilities - Supporting projects and processes through identification and implementation of technical solutions that involve packaging material selection and testing, interactions with packaging materials, packaging machinability, components assembly and manufacturing or packaging processes. - Supporting projects and processes through secondary pack development and verifying packaging design through distribution testing.* - Responsible for writing and reviewing packaging related design control documentation (e.g. design inputs, distribution protocol, etc.) and contribute to a high quality Design History File (DHF) - Packaging/device related trouble shooting and problem solving - Manage relationships with primary, secondary pack and device suppliers, manufacturers, contract design houses, contract manufacturing companies, specialist test houses. - Drive and/or support packaging technology strategies/best practice
    1 broker
  • Supply Chain Coördinator

    1 week geleden

    SIRE Life Sciences ® - Utrecht

    Jij bent verantwoordelijk voor het totale proces m.b.t. de inkoop; analyseren van behoeften tot het inboeken van materiaalontvangst. Responsibilities - Inkoopprijzen up to date houden in het SAP systeem - Rapportages maken over voorraden - Analyseren van inkoopbehoeften en aan de hand daarvan inkoopvoorstellen maken - Communicatie met verschillende facetten binnen het bedrijf
    1 broker
  • HR Administrator

    1 week geleden

    SIRE Life Sciences ® - Noord-Brabant

    As the Global M&A HR Systems Support Officer you deliver support in administrative HR tasks and HR Data processing related to the Mergers & Acquisitions phased integration of Newly Acquired Companies into HR Systems, like Workday. Responsibilities - Deliver support in the preparation and execution of the phased Newly Acquired Company data into Workday - Deliver support in maintenance of phased Newly Acquired Company data - Deliver support in the delivery of reports in Workday within M&A scope - Deliver support and maintain M&A dashboards in Workday - Perform regular checks on changes in systems, monitor and identify points and necessary corrections - Deliver support in validation activities - Deliver support in training administrative tasks - Deliver support in filing HR related documentation - Deliver support in the implementation and realization according to the HR M&A project plan - Address potential process improvement solutions where applicable - Support pro-actively in improvement activities in the area of Workday and/or other HR Systems and related ways of working and business processes - Partner with the M&A HR project manager, M&A HR Systems Lead and the global HR Information Systems team
    1 broker
  • INTERIM INHUUR SPECIALIST / RESOURCEMANAGER

    1 week geleden

    Onbekend - Amsterdam

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of bemiddeling van freelancers; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Keylane tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Belastingdienst, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker