Finance opdrachten | 49 opdrachten
  • Freelance Business Analist/ Business Process Specialist voor grote financiële dienstverlener

    5 dagen geleden

    Onbekend - Combinatie vanuit huis en op locatie in Zuid Holland

    Voor een van onze relaties, een grotere financiële dienstverlener in Zuid Holland, komen wij graag in contact met een Freelance Business Analist.of Business Process Specialist. Start van deze Interim Opdracht is september maar voor de ideale kandidaat is onze opdrachtgever bereid om tot medio oktober te wachten. Duur van deze opdracht is 6 maanden en bij voorkeur op basis van fulltime. Functie Deze interim opdracht is ontstaan vanwege het grote aantal actuele projecten en een vertrokken medewerker. Je komt te werken in een team dat zich bezig houdt met het optimaliseren, het digitaliseren, het automatiseren en het robotiseren van allerlei business processen. In jouw rol als Business Analist word jij de schakel tussen de business en de Developers van IT. Je denkt mee met de business en probeert hun behoefte om bepaalde processen verder te verbeteren goed te begrijpen en te vertalen naar business solutions die IT verder voor hen gaat verwezenlijken. De interactie tussen de business en IT is daarbij van essentieel belang. Op deze afdeling wordt gewerkt met ServiceNow, Power BI,en Sharepoint. Belangrijke stakeholders zijn Risk, Legal, Compliance, Product Development en IT.
    0 brokers
  • Freelance Business Analist/ Business Process Specialist voor grote financiële dienstverlener

    5 dagen geleden

    Onbekend - Combinatie vanuit huis en op locatie in Zuid Holland

    Voor een van onze relaties, een grotere financiële dienstverlener in Zuid Holland, komen wij graag in contact met een Freelance Business Analist.of Business Process Specialist. Start van deze Interim Opdracht is september maar voor de ideale kandidaat is onze opdrachtgever bereid om tot medio oktober te wachten. Duur van deze opdracht is 6 maanden en bij voorkeur op basis van fulltime. Functie Deze interim opdracht is ontstaan vanwege het grote aantal actuele projecten en een vertrokken medewerker. Je komt te werken in een team dat zich bezig houdt met het optimaliseren, het digitaliseren, het automatiseren en het robotiseren van allerlei business processen. In jouw rol als Business Analist word jij de schakel tussen de business en de Developers van IT. Je denkt mee met de business en probeert hun behoefte om bepaalde processen verder te verbeteren goed te begrijpen en te vertalen naar business solutions die IT verder voor hen gaat verwezenlijken. De interactie tussen de business en IT is daarbij van essentieel belang. Op deze afdeling wordt gewerkt met ServiceNow, Power BI,en Sharepoint. Belangrijke stakeholders zijn Risk, Legal, Compliance, Product Development en IT.
    0 brokers
  • Freelance Business Analist/ Business Process Specialist voor grote financiële dienstverlener

    5 dagen geleden

    Onbekend - Combinatie vanuit huis en op locatie in Zuid Holland

    Voor een van onze relaties, een grotere financiële dienstverlener in Zuid Holland, komen wij graag in contact met een Freelance Business Analist.of Business Process Specialist. Start van deze Interim Opdracht is september maar voor de ideale kandidaat is onze opdrachtgever bereid om tot medio oktober te wachten. Duur van deze opdracht is 6 maanden en bij voorkeur op basis van fulltime. Functie Deze interim opdracht is ontstaan vanwege het grote aantal actuele projecten en een vertrokken medewerker. Je komt te werken in een team dat zich bezig houdt met het optimaliseren, het digitaliseren, het automatiseren en het robotiseren van allerlei business processen. In jouw rol als Business Analist word jij de schakel tussen de business en de Developers van IT. Je denkt mee met de business en probeert hun behoefte om bepaalde processen verder te verbeteren goed te begrijpen en te vertalen naar business solutions die IT verder voor hen gaat verwezenlijken. De interactie tussen de business en IT is daarbij van essentieel belang. Op deze afdeling wordt gewerkt met ServiceNow, Power BI,en Sharepoint. Belangrijke stakeholders zijn Risk, Legal, Compliance, Product Development en IT.
    0 brokers
  • Freelance Financial Controller Hypotheken

    5 dagen geleden

    Onbekend - Randstad

    Voor een van onze opdrachtgevers in de financiële sector zijn wij op zoek naar een Freelance Financial Controller. Start van de opdracht is begin / medio oktober voor de duur van 4 tot 6 maanden op full time basis. Er wordt veel remote gewerkt, af en toe zal je op locatie werken. Functie In deze rol ben je voornamelijk verantwoordelijk voor het cost control van deze unit. Je maakt Activity Based Costing modellen en draagt mede bij aan diverse (interne) maandelijkse (management) rapportages.
    1 broker
  • Freelance Tax Professional

    5 dagen geleden

    Onbekend - Nederland

     Regelmatig krijgen wij van opdrachtgevers de vraag voor een Freelance Tax Professional.  Heb jij een fiscaal economische of juridische achtergrond en heb je ervaring met het opzetten van een Tax Control Framework, de Fiscale Jaarrekening en kennis van Transfer Pricing, dan komen we graag met je in contact. Je kan reageren via deze opdracht, maar je kan je uiteraard ook inschrijven op onze website.  Aanbod Marktconform. Inlichtingen Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9034  wordt behandeld vanuit ons kantoor in Amsterdam / Eindhoven / Rotterdam. Telefoon 020-3013590 / 040-2350054 / 010-2897666. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email. Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten Bezoek onze homepage Teru
    1 broker
  • Freelance Project Manager ERP Implementation

    5 dagen geleden

    Onbekend - Utrecht area

    We have an interim assignment available in an international environment for a Freelance Project Manager C4C + SAP4HANA implementation. Start of the assignment is asap and before 1 October. Assignment until July 2022, 40h a week. Utrecht area. Organisatie . Functie Concerns an US family company and the European roll in of a new ERP system. You're responsible for implementing full suite C4C + S/HANA for specific releases in four European regions.(7 countries); Benelux, Baltics, Poland and Eastern Europe. Go live date is planned at april 2022. Release 1 is the UK region and they are live already. Release 2 are the Nordics and they go live very soon. The project is now in the explorer phase. Accountability: Oversees that all elements of a release come together on time and to the right level of quality to ensure a succesful deployment to the in scope countries. Act as interface between the system integrator, clients global template team, clients regional central and local country teams ensuring that any blockers and escalations are dealt with swiftly to ensure a positive outcome. Responsible for the overall scope control and plan associated with the release working alongside Contry Transformation Manager.
    1 broker
  • Freelance Projectleider Migratie Documentum

    5 dagen geleden

    Onbekend - Regio Utrecht

    Wij hebben een interim opdracht vacant bij de overheid voor een Freelance Projectleider Migratie Documentum. Opdracht voor 12mnd, 36 u per week. Start medio oktober. Regio Utrecht.  Organisatie Wat ga je doen? Het programma Samenwerken en Dossiers (S&D) beïnvloedt bijna de gehele (documentaire) informatieketen (aanmaken, bewerken, opslaan, archiveren, vernietigen, permanent bewaren). Zo valt de vervanging van Documentum ook binnen de scope van het programma. Waar Documentum voorzag in een dynamisch deel (Document Management Systeem) voor samenwerken en een (semi) statisch deel voor het archiveren van informatie, worden hiervoor in de nieuwe situatie twee aparte oplossingen ingezet. Zo wordt er op dit moment een nieuwe samenwerkomgeving (Teams/SharePoint) aan de medewerkers van de opdrachtgever beschikbaar gesteld en loopt er een aanbesteding voor een nieuw Archiefsysteem. Als projectleider Migratie realiseer je gezamenlijk met specialisten het overzetten van de informatie uit Documentum naar de samenwerkomgeving en het nieuwe archiefsysteem. Je werkt in een programmateam met meerdere projectleiders onder aansturing van een programmamanager. Functie Afgeronde opleiding op WO/HBO+ niveau op het gebied van informatiemanagement (b.v. bedrijfskundige informatica, bedrijfskunde, bedrijfsinformatiekunde, business IT en management) Minimaal 3 jaren aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol of opdracht bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 8 jaren. Minimaal 3 jaar kennis van en ervaring van migraties en implementaties van ECM systemen (DMS/RMA) in de afgelopen 8 jaren De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met migratietools . Aanbod Marktconform. Inlichtingen Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9497 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Rotterdam. Telefoon 010-2897666. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email. Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten Bezoek onze homepage Sluitdatum 20/09/2021 Teru
    1 broker
  • Freelance Financieel Adviseur Gemeentelijke Overheid

    5 dagen geleden

    Onbekend - Gelderland

    Onze opdrachtgever zoekt voor diverse afdelingen Freelance Financieel Adviseurs die voor een langere periode een meerwaarde voor de organisatie kunnen gaan betekenen. Start zsm tot het einde van het jaar. Functie Bijdragen aan en uitvoeren van de verschillende producten voor de Planning & Control-cyclus, zoals de jaarrekening, begroting, rapportages en de financiële informatievoorziening. Onafhankelijk en integraal financieel advies geven, zowel gevraagd als ongevraagd. Dit doe je helder en effectief. Je toetst voorstellen uit de organisatie en beoordeelt de consequenties. Hierbij ligt de focus op financiële juistheid, rechtmatigheid, volledigheid en risico's. Je draagt bij aan het bewaken en blijvend optimaliseren van de financiële processen.
    1 broker
  • Freelance Security specialist

    5 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Voor een opdrachtgever komen we graag in contact met een hands on Freelance Security Specialist. Start zsm voor meerdere maanden. Functie In deze rol zal jij je voornamelijk bezig houden met opvolgen / uitwerken van de verbeteracties.
    1 broker
  • Freelance Finance Manager

    5 dagen geleden

    Onbekend - Midden-Brabant

    Voor een opdrachtgever komen wij graag in contact met een stevige Freelance Finance Manager voor 4 maanden, fullime. Start ASAP Organisatie Onze opdrachtgever is een E-commerce bedrijf met sterke groei en veel dynamiek. Functie Je bent verantwoordelijk voor de volledige finance functie (accounting, reporting, relaties met de bank, stakeholders, accountant ed). Daarnaast uiteraard ook maand/kwartaalcijfers en de jaarafsluiting/jaarrekeningen. Je stuurt het finance team aan bestaande uit een business controller, financial controller en twee medewerkers. Er speelt een implementatie van Exact Financials, ter vervanging van het huidige (verouderde) boekhoudsysteem.
    1 broker
  • Freelance Business Controller voor overheidsinstantie

    1 week geleden

    Onbekend - Combinatie standplaats Den Haag (2 dagen) + thuiswerken (1 dag)

    Voor een van onze relaties, een grote overheidsinstantie in de regio Den Haag, komen wij graag in contact met een freelance Business Controller. Duur van de opdracht is 2 tot 4 maanden (totdat een nieuwe vaste medewerker is gevonden en door jou is ingewerkt) voor circa 3 à 4  dagen per week. Combinatie van kantoor en thuiswerken. Functie Deze interim opdracht is ontstaan omdat er is besloten om het contract van de huidige Business Controller niet te verlengen. Hoewel de organisatie op zoek zal gaan naar een nieuwe vaste invulling voor deze rol, is besloten om deze rol nu op interim basis in te vullen zodat er de tijd kan worden genomen om een goede permanente vervanger te vinden. In deze rol word jij de Business Controller voor de stafafdeling Juridische Zaken waar circa 60 Juristen werkzaam zijn. Je rapporteert aan de Manager Business Control die jou als het ware detacheert naar deze stafafdeling. Jij wordt de financiële Business Partner voor de Manager van deze grote stafafdeling. Je verzorgt typische business control taken inclusief begrotingen, input op het jaarplan en je verzorgt diverse maandrapportages. Daarnaast ontvang je af en toe ad hoc vraagstukken en je geeft gevraagd en ongevraagd advies. Vanuit de door jou goed onderbouwde rapportages ga je het gesprek aan met de betreffende stakeholder(s).  Omdat je in een omgeving komt te werken met Juristen, is het van belang dat je hier mee om kan gaan: analytische vaardigheden, zorgvuldigheid, afspraak = afspraak, goede sociale en schriftelijke vaardigheden, etc. zijn competenties die hier extra van belang zijn. 
    1 broker
  • Freelance People Manager Accounting, 25 FTE, overheid

    1 week geleden

    Onbekend - Combinatie Amsterdam / thuiswerken

    Voor een van onze relaties, een overheidsinstantie in de regio Amsterdam, komen wij graag in contact met een freelance People Manager Accounting. Startdatum is in september of uiterlijk begin oktober voor 4  à 5 dagen per week. Bij deze interimopdracht ga je je bezighouden met het managen/ ontwikkelen van het team en het  in gang zetten en implementeren van een aantal verbeterinitiatieven. De opdracht duurt totdat een nieuwe vaste Manager Accounting is gevonden en door jou is ingewerkt. Naar verwachting zal dit al gauw 6 maanden duren. Combinatie van vanuit huis werken en op kantoor in Amsterdam. Functie Deze interim opdracht is ontstaan door het vertrek van de huidige Manager Accounting die (intern) een andere functie heeft aanvaard. Omdat dit vertrek op een druk moment komt, is er haast bij om deze vacature in te vullen. Ter overbrugging kiest onze opdrachtgever om deze rol op interim basis in te vullen totdat een vaste medewerker is gevonden en door jou is ingewerkt. In deze rol stuur je circa 25 medewerkers aan op de afdeling Accounting. Jouw aanspreekpunt zijn 4 Senior Administrateurs die als coördinatoren zijn aangesteld. Je zet de beleidslijnen uit en zorgt ervoor dat de overeengekomen doelstelling op efficiënte wijze worden gerealiseerd. Je neemt deel aan operationele overleggen en je participeert in stuurgroepen. Als peoplemanager draag je zorg voor het goed functioneren van de afdeling inclusief het motiveren, bijsturen en ontwikkelen van de medewerkers op de afdeling accounting. Het betreft hier een grote diversiteit aan geldstromen: eigen geldstromen, subadministraties debiteuren, projectadministraties van meerdere grote projecten, vaste activa, etc. waarbij jouw afdeling de juiste periodieke informatie beschikbaar maakt ten aanzien van alle kosten van onze Opdrachtgever met als eindproduct de Jaarrekening. Vanwege het feit dat alle medewerkers uit het team vrijwel volledig vanuit huis hebben gewerkt, heeft het team relatief weinig aandacht gekregen. Tegelijkertijd zijn er een aantal actuele verbeter initiatieven gestart zoals Blackline, robotisering evenals ontwikkelprogramma's voor de mensen op de afdeling Grootboek zelf. Er wordt vanuit de afdeling sceptisch naar deze verbeterinitiatieven gekeken. Het is daarom van belang dat je aandacht geeft aan het team en hen mee kan laten bewegen met deze verbeterinitiatieven.
    1 broker
  • IT Controller (interim-vast)

    1 week geleden

    Onbekend - Combinatie Amsterdam en thuiswerken

    Voor een van onze relaties, een grotere financiële instelling, komen wij graag in contact met een IT Controller die na een interim periode van 3 tot 6 maanden in vaste dienst wil treden indien het van beide kanten bevalt. Startdatum is september (uiterlijk oktober) en op basis van full time. Functie Deze vacature is ontstaan omdat de huidige IT Controller is doorgeschoven naar een andere positie. Jij wordt verantwoordelijk voor IT Control van een tweetal domeinen te weten het domein datamanagement en het domein Cyber Security. Het budget waar jij daarmee verantwoordelijk wordt is circa €90mln. Naast de standaard maandrapportages waar jij verantwoordelijk wordt, zal je diverse ad hoc vragen krijgen en af en toe een business case moeten doorrekenen. Je bent de (financiële) business partner voor de Manager Datamanagement en Manager Cyber Security. Je rapporteert aan de Head of IT Control. Je komt te werken in een internationale en demanding omgeving waarin het van belang is dat jij de cijfers achter de cijfers goed begrijpt en ook duidelijk kan uitleggen. Je geeft gevraagd en ongevraagde adviezen en je bewaakt de grote lijnen.
    1 broker
  • Freelance Controller / Specialist Verslaglegging

    1 week geleden

    Onbekend - Onbekend

    Bij een van onze opdrachtgevers, een grote woningcorporatie, hebben wij een opdracht voor een Freelance Controller / Specialist Verslaglegging. Aangezien de interim behoefte ontstaat door een zwangerschapsverlof, zal de inzet ongeveer 5 maanden zijn. De start is begin oktober voor 4 dagen per week. Functie In deze rol ben je verantwoordelijk voor de verslaglegging van de corporatie. Je stelt de periodieke rapportages op, maar binnen deze opdracht is met name het jaarrekeningtraject van belang. Deze weet jij samen met het team succesvol op te leveren.
    1 broker
  • Freelance Accounting & Reporting specialist (RA) met IFRS ervaring

    1 week geleden

    Onbekend - Midden Brabant

    We hebben een opdracht voor een Freelance RA met IFRS ervaring voor een opdracht vanaf medio oktober tot  begin 2022.  De opdracht vraagt een fulltime inzet. Organisatie Onze opdrachtgever is een grote retail organisatie. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling accounting & reporting Functie Je werkt in het team Accounting & Reporting dat volledig bestaat uit RA's. Je werkt voor alle entiteiten (group en werkmaatschappijen). Je richt je op IFRS vraagstukken bij complexe situaties zoals overnames en bijzondere transacties Ook maak je analyses op basis van actuals en forecasts, verklaar je verschillen en zoek je pro-actief de business op Verder behandel je balansdossiers / posities Mogelijk loopt de opdracht door tot in 2022 waarmee je ook betrokken bent bij de jaarafsluiting
    1 broker