Finance opdrachten | 54 opdrachten
  • Senior Medewerker Financiële Administratie

    2 dagen geleden

    Onbekend - Zwolle

    Robert Walters is wereldwijd een toonaangevende specialist op het gebied van werving & selectie en de bemiddeling van interim professionals. Voor een grote GGZ-instelling in de omgeving van Overijsel zijn wij per direct op zoek naar een interim senior medewerker financiële administratie voor tenminste 4 maanden. Als Senior Medewerker Financiële Administratie sta je midden in de financiële dynamiek van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het overzicht en de betrouwbaarheid van de financiële administratie. Daarnaast ben je in staat om de huidige werkprocessen goed in kaart te brengen en analytisch te beoordelen met het oog op verdere optimalisatie. Overige taken en verantwoordelijkheden: Je bent een coachende meewerkend voorman voor de afdeling < 5fte het verzamelen, registreren, controleren, analyseren en inzichtelijk maken van financiële gegevens Ondersteunen bij het opstellen van de jaarrekening Jij hebt een afgeronde relevante HBO opleiding op het gebied van financiële administratie met ervaring op meerdere financiële deelgebieden. Je rapporteert aan de control & finance manager en speelt een adviserende rol op het gebied van de financiële administratie Ervaring in de zorg is geen vereiste, maar is een voordeel om snel aan te kunnen haken. Wat vragen wij? - Je hebt een afgeronde financiële HBO opleiding - Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in de rol van meewerkend voorman - Ervaring in de zorg is een pré
    1 broker
  • Finance Project Manager

    2 dagen geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Gedurende het gehele jaar bemiddelen wij doorgaans interim Finance Project Managers voor uiteenlopende projecten binnen Financiële organisaties bij onze opdrachtgevers. Dit varieert van de implementatie van ERP systemen, herstructureringen binnen het financiële kolom of het opnieuw inrichten van de AO|IC. Ben jij sterk in stakeholder management en ben je (of kom je binnenkort) beschikbaar voor opdrachten? Dan komen wij graag met jou in contact op ons kantoor in Amsterdam. De ervaring die wij zoeken van een Finance Project Manager: Stakeholder management; Eindverantwoordelijke ervaring met Finance projecten bij vorige opdrachtgevers; Aantoonbare deliverables; Uitstekende planner; Budgethouder van de projecten; Sterke kennis van financiële processen; Verantwoordelijk voor de planning en budgetteringsprocessen. Profiel van een Finance Project Manager: Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met Finance projecten; Afgeronde universitaire opleiding in Bedrijfseconomie, Business Administration of Accountancy, bij voorkeur aangevuld met een RA/RC opleiding; Sterke pre voor LEAN / Six Sigma certificering; Jouw communicatieve vaardigheden zijn de sleutel tot succes. In een persoonlijk gesprek met jou belichten wij de mogelijkheden en kansen voor verder opdrachten. Neem dan contact op via de onderstaande knop.
    1 broker
  • SENIOR FINANCIEEL ADVISEUR (DIT IS EEN ZZP OPDRACHT)

    2 dagen geleden

    Gemeente Amsterdam - Amsterdam

    BMC is met trots de leverancier voor de Gemeente Amsterdam. Wij zijn op zoek naar ZZP' ers die samen met ons mooie opdrachten in Amsterdam willen gaan uitvoeren als: Senior Financieel Adviseur.  Wij zijn op zoek naar kandidaten die aantoonbare werkervaring hebben bij een Gemeente.  Voor jou is geen werkdag hetzelfde. Om te beginnen omdat je de adviseur bent van meerdere directies waar uiteenlopende financiële vraagstukken spelen en waar projecten lopen met een totale begroting van ruim € 5 miljard. Zo adviseer jij over budgetten en projecten van vaak vele honderden miljoenen euro’s. In dat kader ben jij een belangrijk sparringpartner voor de directeuren, managers, budgethouders, clustermanagers, accountmanagers en businesscontrollers. Jij voelt je thuis aan de directietafel en weet met overtuigingskracht te adviseren. Je adviezen baseer je op je complexe financiële analyses. Ook stel je prognoses en financiële scenario’s op. Die gaan natuurlijk over de in- en uitgaven, maar ook steeds meer over het ‘hoe’: wij financials denken steeds meer na over hoe de doelen kunnen worden bereikt en wat de impact is van de projecten en beleidsontwikkelingen. Zo analyseer je bijvoorbeeld niet alleen wat het kost om de stadsloketten elke dag langer open te houden, maar ook wat dit betekent voor de klanttevredenheid van de Amsterdammers. Die input verwerk je ook in de stukken die je voor vergaderingen opstelt. Als senior speel je een interessante rol in de transitie waar onze afdeling middenin zit. Zo denk je mee over het verbeteren van onze adviesgesprekken. Over de strategische personeelsplanning. En over hoe wij ons als financials kunnen voorbereiden op de toekomst, bijvoorbeeld met het oog op de digitalisering. Dankzij jouw ervaring en gevoel voor wat er speelt in de organisatie heb je snel in beeld wat er precies moet gebeuren voor onze doorontwikkeling. Dit is jouw kracht Je krijgt te maken met omvangrijke projecten en financiële vraagstukken. Het is dus zaak dat je de juiste informatie en cijfers naar boven weet te halen. Je voelt je senang in gesprekken op hoger managementniveau en je schakelt soepel tussen verschillende niveaus. Om als senior adviseur te kunnen excelleren, is ook een flinke dosis politieke sensitiviteit nodig. Doordat je bekend bent met bestuurlijke verhoudingen in een gemeente, kun je de juiste inschatting maken over de impact van financiële ontwikkelingen. Verder ben je een teamplayer die de humor op onze afdeling kan waarderen.
    1 broker
  • Programmamanager P&O

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Als leidinggevende van het programma P&O ben je verantwoordelijk voor de realisatie, inhoudelijke aansturing van inspanningen en projecten binnen het programma en voor het optimaliseren van de processen. Je geeft op een natuurlijke manier inhoudelijk leiding aan de collega´s binnen het programma P&O. Hierbij coach en begeleid je de opdrachtnemers binnen P&O als onderdeel van de beweging richting een nieuwe organisatiestructuur. Tenslotte ben je op strategisch niveau sparringpartner van de directie en het management. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de P&C cyclus.
    1 broker
  • Schade Actuaris/Data

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Je gaat meedraaien in het bestaande team ter aanvulling op de dagelijkse werkzaamheden. Denk hierbij aan standaardiseren van generieke werkzaamheden en het valideren van methoden en technieken. Daarnaast weet jij data te gebruiken om toekomstige risico’s te voorkomen. Kortom er zal veel te doen zijn omdat er nogal wat nieuwe producten gelanceerd zijn en reviews gedaan moeten worden de komende maanden.
    1 broker
  • Security Officer

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Door toename van de werkzaamheden (vraag van de klant en de ontwikkelingen in de markt) is uitbreiding van het security team noodzakelijk. Voor deze positie zoeken wij dan ook een ervaren Security Officer met aantoonbare werkervaring binnen Agile omgevingen. Een pragmatische aanpak past bij jou en daarnaast ben je het type die de mouwen opstroopt en van aanpakken weet. Met jouw kennis en ervaring functioneer jij prima op alle niveau’s! Voor welke werkzaamheden heeft de organisatie jou nodig? Je levert een belangrijke bijdrage aan de beveiligingsvisie en zorgt dat beveiligingsverbetering gerealiseerd worden; Je verzorgt quickscans, GAP analyses en BIA’s versus ISO 27K standaarden; Je lever een bijdrage aan het beveiligingskader; ontwerp, alignement gericht op een verdere ontwikkeling van het volwassenheidsmodel; Je werkt de security achterstanden weg door een betere inrichting van het security proces; Je ondersteunt de CISO bij een scala aan security activiteiten en draagt bij aan de security awareness van de organisatie en haar partners; Je converteert en verbetert het bestaande informatiebeveiligingsbeleid naar een meer Lean/Secure-Agile aanpak; Je beoordeelt de (juiste) implementatie of uitvoering van mitigatiemaatregelen en verzorg een PvA om bestaande problemen op te lossen; Je verzorgt security traingingen binnen de Agile teams.
    1 broker
  • AO/IC Adviseur

    2 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Taken en verantwoordelijkheden: toetsen van de opzet van de Administratieve Organisatie (AO); uitvoering en waar nodig aanpassing van de Interne Controle (IC); beschrijven van de bedrijfsprocessen indien deze onvoldoende aansluiten; relatie leggen tussen de processen en de aanwezige bedrijfsinformatie; bijhouden van in- en externe ontwikkelingen in het brede vakgebied; koppelen van wet- en regelgeving aan de processen; deelnemen aan projecten, bijvoorbeeld op het gebied van rechtmatigheid.
    1 broker
  • Freelance IFRS Reporting Specialist

    2 dagen geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Voor een van onze relaties in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een Freelance IFRS Reporting Specialist. Duur van de opdracht is 3 tot 6 maanden (totdat een nieuwe medewerker is gevonden en door jou is ingewerkt). Startdatum in juni en op basis van full time (4 dagen per week is bespreekbaar). Organisatie Deze rol is ontstaan vanwege het vertrek van een vaste medewerker. In deze rol word jij verantwoordelijk voor het monitoren en bewaken van de IFRS Reporting Standaarden. Daarnaast wordt je verantwoordelijk voor de implementatie van enkele nieuwe IFRS Standaarden, zoals IFRS 9 / 17. Je reviewt de geconsolideerde financial statements in relatie tot de IFRS vereisten. Ook help je met het actueel houden van accounting en reporting manuals en je ondersteund het consolidatie- en accounting team bij lastige IFRS vraagstukken.
    1 broker
  • Freelance Senior Business Controller Zorg (VVT) / Coach

    2 dagen geleden

    Onbekend - Midden Nederland

    Voor een middelgrote zorginstelling (1750 medewerkers) zijn wij per direct op zoek naar een senior Business Controller die de organisatie naar een hoger niveau gaat tillen. De periode zal omstreeks 4-6 maanden bedragen 3 a 4 dagen per week. 
    1 broker
  • Finance Controller

    2 dagen geleden

    Onbekend - Groningen

    Wij zoeken ter uitbreiding van het Reporting en Analyse team een goede medior financial controller. Iemand die met de juiste energie op basis van voldoende relevante finance & control ervaring, hands-on, snel en efficiënt de reguliere activiteiten op kan pakken en zich eigen kan maken. De aandachtsgebieden binnen het R&A team betreffen reporting en analyse werkzaamheden van een aantal entiteiten en op concern niveau. De taak omvat: Door de diversiteit binnen de aandachtsgebieden, bevat deze functie een breed scala aan finance & control werkzaamheden, waarbij de hele planning en control cyclus aan bod komt. De focus ligt op het opstellen van budgetten, rapportages en analyses, voor zowel balans als P&L, voor de betreffende aandachtsgebieden. Je draagt zorg voor adequate en betrouwbare management informatie. We zijn op zoek naar een kandidaat met enkele jaren werkervaring en een hands-on, proactieve, open, creatief, nieuwsgierig en enthousiaste houding. Tevens ben je een communicatief vaardige teamplayer die de juiste balans weet te vinden tussen een klantgerichte en een kritisch zakelijke instelling. Ook ben je in staat in teamverband veranderingen tot stand te brengen.
    1 broker | 6 maanden | 32 uur | startdatum: z.s.m.
  • Freelance Manager Reporting (Interim/Vast)

    3 dagen geleden

    Onbekend - Randstad

    Voor een van onze relaties, een grote financiële instelling in de Randstad, zijn wij op zoek naar een Manager Reporting die na een korte interim periode van circa 3 maanden in vaste dienst wil treden. De opdracht/vacature is op basis van full time (4 dagen per week is bespreekbaar). Startdatum is in overleg, maar uiterlijk begin juli. Organisatie In deze rol ga jij een team aansturen van 12 medewerkers verdeeld over Accounting, Reporting en de administratie van Treasury producten. De rol is ontstaan vanwege het vertrek van de huidige Manager. Als Manager stuur je niet alleen het team aan, maar geef je ook sturing aan een aantal verbeter- en veranderprojecten. Voorbeelden hiervan zijn het ontwikkelen en implementeren van nieuwe rapportage systemen, het embedden van nieuwe Treasury Producten in het huidige Administratie systeem en verbeteren van het Data management. 
    1 broker
  • Freelance Accounting & Reporting Specialist

    3 dagen geleden

    Onbekend - Randstad

    Voor een van onze relaties, een grotere financiële instelling in de randstad, komen wij graag in contact met een Freelance Accounting & Reporting Specialist. Duur van deze opdracht is circa 6 tot 8 maanden met een optie op verlenging. Startdatum is zsm, maar uiterlijk begin juni. Deze Interim Opdracht is op basis van full time, vier dagen is eventueel bespreekbaar. Organisatie In deze Interim opdracht wordt jij toegevoegd vanwege het grote aantal projecten dat op deze afdeling gaat spelen en een zieke medewerker. Voor circa 40% van jouw tijd help jij jouw collega's met de dagelijkse accounting & reporting werkzaamheden. Voor de rest van jouw tijd zal je worden ingezet in een aantal verbeter programma's zoals het samen voegen van verschillende administraties, het embedden van nieuwe rapportage systemen en het verbeteren van Data management. Deze interim opdracht is afgerond als de vele projecten succesvol zijn afgerond en de zieke medewerker weer volledig is gereïntegreerd.
    1 broker
  • Freelance Adviseur Kwaliteitsmanagement

    5 dagen geleden

    Onbekend - Randstad

    Voor een van onze opdrachtgevers in de gemeentelijke sector zijn wij op zoek naar een Freelance Adviseur Kwaliteitsmanagement. Start van de opdracht is zo spoedig mogelijk voor de duur van 3 tot 6 maanden op full time basis. Functie In deze rol ben je verantwoordelijk voor: 1.     Het uitvoeren van taken op het gebied van de Verbijzonderde Interne Controle. 2.     Uitvoering geven aan het kwaliteitsmanagement en de ondersteuning van het  procesmanagement in brede zin in de organisatie.
    1 broker
  • Freelance Controller

    6 dagen geleden

    Onbekend - Randstad

    Van onze opdrachtgever hebben wij de het verzoek gekregen te zoeken naar een Freelance Controller. Start zsm voor 24-32 uur per week voor meerdere maanden. Organisatie Deze organisatie, een familiebedrijf, is een logistiek facilitair bedrijf met locaties door heel Nederland. Functie In deze rol houd jij je met name bezig met de (maand)rapportages richting de opdrachtgevers (gemeenten)
    1 broker
  • Business Controller

    6 dagen geleden

    Onbekend - Utrecht

    Draagt bij aan een adequate informatievoorziening en bewaakt structuren voor een effectieve en efficiënte uitvoering van de planning en control van de bedrijfsprocessen, teneinde integraal een optimale bedrijfsvoering te waarborgen. Kerntaken / resultaten:
    1 broker | 11 maanden | 32 uur | startdatum: z.s.m.